RSS

Θα καραφλώσω…..!!!!!!!

11 Αυγ.

Παιδιά, δεν θα μου μείνει ούτε τρίχα στο κεφάλι μου!
 Αυτήν την εποχή βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής προιόντων για το μαγαζάκι που ετοιμάζομαι ν’ανοίξω.Κι επειδή είμαι… δύσκολη πελάτης, την ψάχνω πολύ. Δεν θα ήθελα να προσφέρω στον πελάτη κάτι που δεν θα το έβαζα εγώ στο στόμα μου…ή στο σώμα μου.
Εχω κάνει πάρα πολλές επαφές με παραγωγούς-προμυθευτές. Με άλλους προσωπικά (αυτό το προτιμώ γιατί έχω τη δυνατότητα να ψυχολογίσω και τον άνθρωπο που έχω απέναντί μου και να κρίνω για το ποιόν του και άρα και για το προιόν του…) και με άλλους διαδικτυακά-τηλεφωνικά.
Το τι βλέπουν τα μάτια μου και τι ακούν τ’αυτιά μου δεν μπορώ να σας τα απαριθμήσω… Αλλά αυτό που άκουσα σήμερα μ’έκανε στην κυριολεξία να πέσω από τα σύννεφα!!!
Στην περιοχή μας λοιπόν, υπάρχει μια επιχείρηση που παράγει παραδοσιακά προιόντα. Είναι εδώ και 10-15 χρόνια στην αγορά, διαφημίζονται κατά κόρον σε γαστρονομικά περιοδικά, σε εκθέσεις, στο διαδίκτυο (όσες φορές έκανα αναζήτηση για κάποιο προιόν, πάντα έπεφτα πάνω τους).
Τα προιόντα τους κυκλοφορούν σε αρκετά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και επίσεις κάνουν πωλήσεις και μέσω ίντερνετ.Και η δουλειά τους θα έλεγα οτι πάει καλά, αν και από αρκετούς δεν έχω ακούσει και πολύ θετικά σχόλια (σχετικά με τη γεύση).
Αυτό λοιπόν που έμαθα σήμερα ( από πολύ έγκυρες πηγές) είναι οτι για να κάνουν την παραδοσιακή μαρμελάδα ροδάκινο ή όποια άλλη μαρμελάδα δεν ξέρω, αγοράζουν από το Lidl κονσέρβες κομπόστας και απλά την πολτοποιούν και τη βράζουν λίγο για να γίνει η μαρμελάδα!!!! Την συσκευάζουν σε πολύ ωραία βαζάκια με όμορφο αμπαλάζ και μας την πασάρουν σαν μαρμελάδα φτιαγμένη με την παραδοσιακή συνταγή της γιαγιάς μας! Επίσεις κάποιος γείτονάς τους μου είπε οτι πολύ συχνά βλέπει, στα σκουπίδια που βγάζουν, μεγαλους κουβάδες ή μπιτόνια από γλυκά κουταλιού ΣΑΡΑΝΤΗΣ. Αυτά τί τα κάνουν άραγε; Τα τρώνε; Τα συσκευάζουν λοιπόν κι αυτά σε πολύ όμορφα βαζάκια, και μας τα προσφέρουν και αυτά σαν παραδοσιακά! Επίσης, πριν από λίγο καιρό έκανα μια επαφή με έναν παραγωγό ζυμαρικών ο οποίος μου είπε οτι του έδινε δικά του ζυμαρικά, και αυτός τα συσκεύαζε κι έβαζε τη δική του ετικέτα.
‘Οσον αφορά την ετικέτα πάντος, αρκετοί από τους προμηθευτές που επικοινώνησα με ρώτησαν αν θα ήθελα να βάλω δική μου εικέτα στο προιόν τους. Αυτούς βεβαίως τους απορρύπτω κατευθείαν. Γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ, πώς ένας παραγωγός που παράγει ένα άριστο ποιοτικά προιόν, δέχεται να μπεί όνομα αλλουνού! Δεν είναι περίφανος γι αυτό που παράγει, ωστε να πωλείται και με το όνομά του; Και άλλωστε , ένα ξένο όνομα μπορεί κάλλιστα και να του δυσφημήσει το προιόν του…. 
 
Υ.Γ. Επειδή τις τελευταίες μέρες έκανα πολλά καλά φιλαράκια θα ήθελα να τους παρακαλέσω να διαβάσουν την καταχώρησή μου "Τη βοήθειά σας παρακαλώ" και να μου δώσουν κι αυτοί τις ιδέες τους. Και σας θέλω σε … ετοιμότητα… γιατί σε λίγες μέρες θα χρειαστώ και πάλι τη βοήθειά σας.
 
Στην περίφημη συνάντηση που έγινε  άκουσα πάρα πολλά θετικά σχόλιααπό πολλούς και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω. Εσείς οι καινούριοι αξίζει να ρίξετε μια ματια στις καταχωρήσεις: "Αποσμητικά και καρκίνος" και "τα θύματα της ομορφιάς".
 
8 Σχόλια

Posted by στο 11/08/2009 in Φαγητό και ποτό

 

8 responses to “Θα καραφλώσω…..!!!!!!!

  1. Άρτεμης

    11/08/2009 at 17:17

    Αν μου επιτρέπεις …Τι είδους κατάστημα θα ανοίξεις….κοπέλα μου….?Καλησπέρα …

     
  2. Γιώργης

    11/08/2009 at 18:26

    Αν ενδιαφέρεσαι για πραγματικά παραδοσιακά προϊόντα διατροφής να απευθυνθείς σε Συναιτερισμούς νοικοκυρών. Γνωρίζω δύο στην περιοχή μου και είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΕΒΑΙΟΣ ότι υπάρχουν και άλλοι ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Να μην βάλεις μεγάλες ποσότητες αρχικά και επέλεξε κάτι το οποίο είναι βέβαιο ότι θα ζητηθεί στην περιοχή σου. ΘΑ ΔΕΙΣ ότι ΤΟ ΑΓΝΟ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ και θα συμβούλευα να ζητήσεις δοκιμή του προϊόντος ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΟΥΛΑΣ.

     
  3. Άνιμα

    11/08/2009 at 18:45

    Πολύ ενδιαφέρουσα καταχώρηση… Πρέπει να προσέχουμε τι βάζουμε στο στόμα μας… Ευχαριστούμε!!

     
  4. Bio-Μπαξές

    11/08/2009 at 18:50

    Αρτεμης τοκατάστημα που θ\’ανοίξω θα έχει βιολογικά και παραδοσιακά προιόντα.Γιώργη, ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις προτιμώ την προσωπική επαφή με τους παραγωγούς. Και πλέον στρέφομαι κυρίως σε πολύ μικρές μονάδες παραγωγής όπως οικοτεχνείες που όντως τα παρασκευάζουν μόνοι τους και με παραδοσιακούς τρόπους. Επίσης κάνω επαφές και με κάποιους που δεν διαθέτουν τα προιόντα τους πουθενά αλλού, παρά τα παράγουν μόνο για τα δικά τους μικρά παραδοσιακά μαγαζάκια ( με προιόντα άριστης ποιότητας). Μπορεί να μην είναι γνωστοί ανα την Ελλάδα, αλλά τουλάχιστον έχουν προσωπικότητα και συνείδηση.

     
  5. Ντόρα

    11/08/2009 at 21:22

    Καλησπερα Ελενη μου θα συμφωνησω και γω με το φιλο μου Γιωργη..νομιζω οτι ειναι η καλυτερη ιδεα για τους συναιτερισμους αυτους που ξερουμε οτι τα υλικα που χρησιμοποιουνε ειναι εντελως αγνα και βιολογικα.Εχουμε και μεις εδω απο το ενα συναιτερισμο γυναικων και εχουμε απολυτη εμπιστοσυνη.Ετσι οπως καταντησαμε με σκοπο το κερδος δυστυχως εκμηδενιζουμε τα παντα στο βωμο του χρηματος.Καλο σου βραδυ καλη μου και καλη επιτυχια στις επιλογες σου.Με το καλο σου ευχομαι!!!

     
  6. Άρτεμης

    12/08/2009 at 00:23

    Καλό μου ακούγεται….Είμαι όμως εντελώς άσχετη ….Διαβάζοντας τον Γιώργη ….Συμφωνώ απόλυτα ότι ….θα πρέπει να δοκιμάζεις τα προϊόντα σου ….Σου εύχομαι ….κοπέλα μου ….καλές δουλείες….

     
  7. iannis

    09/11/2009 at 22:37

    Πολυ καλη καταχωρηση Ελενη μου…Με τις διακοπες τις καλοκαιρινες…μου ξεφυγε…Νομιζω οτι χρειαζεται πολυ προσοχη στην επιλογη των προιοντων που θα βαλεις στο μαγαζι σου!!!Εχεις απολυτο δικιο…οι μικρες μοναδες που προσπαθουν να διαθεσουν τα προιοντα τους μεσα απο μικρα παραδοσιακα μαγαζακια…θεωρω οτι ειναι πιο αξιοπιστες!!Αυτο που δεν καταλαβαινω..ειναι γιατι δεν σκεφτηκες…και συ να παρουσιαζεις καποια δικα σου προιοντα….Και μερακι εχεις…και συνειδηση….γιατι αυτα τα πραγματα…χρειαζονται και μεγαλη ποσοτρητα αυτων των προσοντων!!!Καλο βραδυ!!

     
  8. Bio-Μπαξές

    09/11/2009 at 23:22

    Γιάννη μου, πολλά καρπούζια σε μια μασχάλη…. δύσκολο….Ίσως κάποτε το κάνω και αυτό, αλλά σίγουρα όχι τώρα…Καλό βράδυ και σε σένα.

     

Σχολιάστε

 
