RSS

Τη βοήθειά σας και πάλι 2

19 Σεπτ.

Γειά σας φίλοι μου.
 
Νά’μαι και πάλι λοιπόν να σας ζητώ την προσοχή σας…. Ω ναι, ναι, καλά το καταλάβατε… σας χρησιμοποιώ!!!…. σας εκμεταλεύομαι!!!…. Τις εμπειρίες σας, τις σκέψεις σας, τις γνώσεις σας, τις γνώμες σας, τα σχόλια-παρατηρήσεις σας…. Κι όλα αυτά μόνο για μένα!!! Για ν’ακούσω, να μάθω και να γίνω όσο το δυνατόν καλύτερη και σωστή σ’ αυτό που πρόκειται να κάνω. Ε να, είναι που έχω ένα κάποιο άγχος αν τελικά θα τα καταφέρω καλά ή αν θα πατώσω… Αν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της "δύσκολης" πελατείας μου… Γιατί ασφαλώς σ’ένα τέτοιο κατάστημα δεν θα μπεί ο οποιοσδήποτε…
Ας αρχήσω λοιπόν. Πρίν λίγες μέρες μου στείλανε κάτι δείγματα από την εταιρία ΒΙΟΔΥΝΑΜΗ. Θα σας πω την γνώμη μου για τα προιόντα, αλλά αν κάποιος από εσάς τα έχει δοκιμάσει θα ήθελα ν’ακούσω και τη δική σας γνώμη. Τα προιόντα της εταιρίας αυτής είναι λίγα και είναι τα εξής:
  • Βιολογικό ανθόμελο: Ίσως είναι η πρώτη φορά που δοκίμασα τόσο αρωματικό και γευστικό μέλι. Το μόνο που δεν μου άρεσε πολύ είναι το χρώμα του. Μοιάζει σαν ζαχαρωμένο, ενώ δεν είναι. Η υφή του είναι πολύ καλή.
  • Βιοδύναμη: Ένα προιόν που δεν έτυχε να ξαναδώ στην αγορά. Πρόκειται για μέλι ανακατεμένο με βασιλικό πολτό και γύρη σε σωστές αναλογίες. Το βρήκα σαν ένα πολύ έξυπνο προιόν ειδικά για τα μικρά παιδιά και γι’αυτούς που δεν τους αρέσει η γεύση του βασ. πολτού και της γύρης.
  • Θαλασσινό αλάτι Μεσολογγίου με αρωματικά βιολογικά βότανα: Πολύ αρωματικό, αλλά η τιμή του … τσούζει… πολύ αλμυρή. 400 γρ. 4.20Ευρώ. Κι ενώ μου άρεσε πολύ, σκέφτομαι , θα το πάρει κανείς;

Το δεύτερο θέμα μου σήμερα έχει να κάνει με καλλυντικά. Όχι, εσεις τα αρσενικά μην φεύγετε, γιατί όταν λέμε καλλυντικά εννοούμε όλα τα προιόντα καθημερινής περιποίησης. Σαπούνια, σαμπουάν, οδοντόκρεμες, άφτερ-σέιβ, σαμπουάν κλπ. Πείτε μου αν χρησιμοποιήσατε κάποια προιόντα από τις παρακάτω μάρκες και τα σχόλιά σας.

  • Neobio: Πολύ καινούρια σειρά προιόντων καθημερινής περιποίησης
  • Eco cosmetics (Γερμανία)
  • Logona (Γερμανία)
  • Dictamelia της Bio Select (Ρέθυμνο) Προιόντα με βάση το ελαιόλαδο και το δίκταμο.
  • St. John’s (Ελληνική) Μικρή σειρά (3 κρεμούλες, 3 σαμπουάν, 1 σαπούνι και βαλσαμέλαιο)
  • Bio-Plasis (Ελληνική)
  • Styx (Αυστρία)
  • Bema (Ιταλία)
  • Sante (Γερμανία)
  • Forever Living Products (Αμερική)

Μονο για γυναίκες.

Έχετε χρησιμοποιήσει κάποια από τα προιόντα μακιγιάζ των εταιριών:

  • Sante
  • Logona
  • Forever Living Products

Μήπως κάποια από τις παρακάτω βαφές μαλλιών;

  • Logona
  • Nature Erbe (Ιταλία)
  • Hair Plasis (Ελληνική) Πολύ καινούρια σειρά.
  • Sante

Αυτά για σήμερα. Φιλιά σε όλους σας.

 
25 Σχόλια

Posted by στο 19/09/2009 in Ασχολίες

 

25 responses to “Τη βοήθειά σας και πάλι 2

  1. black-Martini

    19/09/2009 at 23:28

    Ελενη μου και εσυ βοηθεια εδω ε;; Αν θελησεις να ανεβεις σε αλογο παντως θα βρεις μεγαλη βοηθεια φανταζομαι….χαχα…Δεν ξερω τιποτα για αυτα που μας παρουσιαζεις σημερα αν και…..αυτη η ΒΙΟΔΥΝΑΜΗ κατι μου θυμιζει.Αν θυμιθω θα ξαναρθω!!!..Καλο βραδυ να εχεις Λενιω!!

     
  2. ποκαχόντας

    20/09/2009 at 03:02

    καλημερα πλεον ελενη!!!πραγματικα δεν εχω ακουσει ουτε καν εχω δοκιμασειτα παραπανω προιοντα..οπως εχω ξαναπει γενικα με τα καλλυντικα δε τα παω καλα…αρα βοηθεια οσο και να θελω δεν μπορω να σου δωσωκαλη κυριακη ελενη μου να εχουμε!!!!

     
  3. yannidakis

    20/09/2009 at 09:44

    ομολογω κι εγω πως τπτ απ\’ αυτα δεν εχω δοκιμασει, ουτε καποιο εχω ακουσει. Δεν ξερω αν ανηκω στη μειοψηφια ομως αυτα τα βιολογικα (καλα το λεω;) προϊοντα εκτος απο την ωφελιμοτητα τους, οφειλουν να εχουν & ενα υποτηπωδες συστημα Marketing για να μπορουν να προωθουνται καλυτερα με μια σωστη Εφοδιαστικη.Οποτε τωρα περιμενουμε τη δικη σου αποψη :[

     
  4. Bio-Μπαξές

    20/09/2009 at 14:40

    Η αλήθεια είναι οτι κι εγώ πριν ασχοληθώ με τα βιολογικά δεν είχα ιδέα για τα προιόντα που σας λέω. Κάνοντας την έρευνα αγοράς και επισκεπτώμενη πολλά βιολογικά καταστήματα είδα οτι 2-3 από αυτές τις μάρκες υπάρχουν σε όλα τα βιολογικά καταστήματα. Οι βιοκαταναλωτές λοιπόν τις γνωρίζουν. Αλλά μόνο αυτοί…, γιατί η υποτυπόδης διαφήμηση γίνεται μόνο μέσω των καταστημάτων αυτών. Τώρα τελευταία άρχισαν να μπαίνουν και ΄σε κάποια σούπερ-μάρκετ 1-2 σειρές (Ελληνικές) καλλυντικών, αλλά δεν έχουν την κατανάλωση που τυγχάνουν αυτά τα προιόντα από τα βιολογικά μαγαζιά. Δεν προβάλλονται και σωστά.Έχω υπ\’όψην μου κάποιους τρόπους διαφήμησης (όσον αφορά τους καταναλωτές της πόλης μου), αλλά ήθελα να σας τους πω όταν θα τους θέσω σε εφαρμογή. Τώρα που το σκέφτομαι όμως… Why not…να τους μοιραστώ μαζί σας, να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας. (Ω ναι, πάλι θα σας εκμεταλευτώ!!!) Η επόμενη καταχώρησή μου λοιπόν θα έχει αυτό το θέμα.Και τώρα για πείτε μου βρε παιδιά, αυτά τα διαζευκτικά (χωρίς τόνο) πως μπορώ να τα βάλω; γιατί χρησιμοποιώ πολύ τη λέξη "προιόν" και την γράφω συνεχώς έτσι, και μ\’ενοχλεί πολύ…

     
  5. black-Martini

    20/09/2009 at 15:04

    προϊόν….Τα διαζευτικα ειναι εκει που εχεις και τον τονο.Απλα πατα ταυτοχρονα και το shift στο πληκτρολογιο.Πατας αυτο μαζι με τον τονο και μετα πατας το γραμμα.Τοτε εμφανιζεται στην οθονη αυτο που θες.Ετσι για να σας αποδειξω οτι ξερω που ειναι οι τονοι ασχετως που δεν βαζω….χαχαχα…βαριεμαι!!Καλο μεσημερι Λενιω!

     
  6. Bio-Μπαξές

    20/09/2009 at 15:14

    Προϊόν, Προϊόν ΠροϊόνΑααααα, τα κατάφερα!!!!!! Ευχαριστώ αγγελάκι μου

     
  7. black-Martini

    20/09/2009 at 15:17

    Χαιρομαι Ελενη μου……..και περιμενουμε τις επομενες \’\’εκμεταλλευσεις\’\’ σου….χαχαχα..

     
  8. Γιώργης

    20/09/2009 at 15:19

    Το μόνο που θέλω να τονίσω ότι το μέλι όταν μοιάζει να ζαχαρώνει τότε δείχνει ότι είναι ΑΝΟΘΕΥΤΟ. Για τα βιολογικά έχω τους ενδοιασμούς μου και αυτό γιατί η βιολογικότητα ορίζεται από απουσία ορισμένων μόνο χημικών, ενώ επιτρέπονται ΠΟΛΛΑ τα οποία είναι άγνωστο κατά πόσο μπορεί να οφείλονται σε αυτά ακόμη και για καρκινογεννέσεις. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω τα χημικά εξόντωσης βακτηρίων της μέλισσας, τα οποία αν δεν χρησιμοποιηθούν τότε τα μελίσσια ΣΒΗΝΟΥΝ. Ανάλογα στα βιολογικά ζωϊκής προέλευσης υπάρχουν τα φάρμακα για τις ασθένειες και καθώς και ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ που ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ και αντικαθιστούν άλλες ουσίες πάχυνσης των ζώων, προϊόντα τα οποία κάποιοι μας τα πλασάρουν σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ.Προτιμώ να τρώω λίγο από όλα ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ αποφεύγοντας λαχανικά και φρούτα εκτός εποχής, γιατί αυτά εκτός από το γεγονός ότι είναι χωρίς γεύση, παράγονται σε εποχές οι οποίες απαιτούν μεγαλύτερη φυτοπροστασία και τέλος είναι ακριβά την εποχή εκείνη. προτίμώ τις σαλάτες της κάθε εποχής με την ελπίδα και την προσευχή η τροφή αυτή να μην με βλάψει ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ από την δική μου παραγωγή την οποία ΞΕΡΩ πως παρήγαγα.

     
  9. Bio-Μπαξές

    20/09/2009 at 15:37

    Γιώργη, εγώ ξέρω οτι το μέλι όχι όταν μοιάζει, αλλά ΟΤΑΝ ΖΑΧΑΡΩΝΕΙ είναι ανόθευτο.Εδώ εγώ τώρα μίλησα για το χρώμα του μελιού που μοιάζει σαν να είναι ζαχαρωμένο. Αλλά ξέρω πολύ καλά οτι και το χρώμα εξαρτάται από το φυτό στο οποίο θα βοσκήσει η μέλισσα. Το χρώμα όμως του συγκεκρημένου μελιού διαφέρει κατα πολύ από τα μέλια που κυκλοφορούν στην αγορά. Είναι υπόλευκο-υποκίτρινο, ακριβώς όπως και το ζαχαρωμένο. Αλλά το τόνισα οτι η υφή του είναι πολύ καλή.Όσο για τα χημικά που λες, πες μου εσύ, είδες ποτέ εμένα ή κάποιον άλλον να υποστηρίζει οτι τα βιολογικά είναι εντελώς ελεύθερα χημικών; Ασφαλώς και χρησιμοποιούνται κάποια χημικά σκευάσματα, αλλά μην τρελαθούμε κι όλας, μην τα ισοπεδώνουμε όλα, απολύτως καμία σχέση δεν έχουν τα συμβατικά προιόντα με τα βιολογικά. Όπως επίσης και με τα προϊόντα ολοκληρωμένης διαχείρησης ( που κι αυτά απέχουν πολύ από τα συμβατικά).Πες μου τη γνώμη σου, πιστεύεις οτι αν κάποιος καλλιεργήσει κάτι στον κήπο του μόνο με κοπριά και νερό, η παραγωγή που θα πάρει θα είναι εντελώς "καθαρή";

     
  10. Άρτεμης

    20/09/2009 at 16:18

    Ελένη καλησπέρα…Όπως σου έχω πει…και κάποια άλλη στιγμή …είμαι εντελώς όμως ….άσχετη με το είδος……η καλύτερα να το θέσω …με το επιχειρηματικό δαιμόνιο…. Γενικότερα…πιστεύω …ότι για να φτάσεις στο σημείο να ανοίξεις ένα τέτοιο κατάστημα……σίγουρα …στηρίχτηκες σε κάποιο επιχειρηματικό σχέδιο….Πολύ βασικό …θα έλεγα ότι είναι να μπορείς να επηρεάζεις τους άλλους για τα προϊόντα σου……..χωρίς να αποθαρρύνεσαι όταν λαμβάνεις και τα αρνητικά μνμ τους…Το μέλι …όταν ζαχαρώνει….είναι ανόθευτο….το ξέρω και εγώ από παραγωγό Θείο μου….

     
  11. Γιώργης

    24/09/2009 at 10:37

    Το μέλι το καλό μοιάζει να είναι φυτρωμένο. Αυτό κιτρινίζει κάπως. Το ζαχαρωμένο μερικές φορές μπορεί να είναι νοθευμένο.Καλή μου Ελένη αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στις τιμές που φτάνουν στα ράφια προϊόντα τα οποία φέρουν τίτλο βιολογικά αλλά ΞΕΡΩ ότι είναι ΕΞΙΣΟΥ ή ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ μερικές φορές επικίνδυνα.ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΧΙ στην βιολογική καλλιέργεια αν και είμαι υπέρ της ολοκληρωμένης η οποία τουλάχιστον ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ότι φέρει κάτι το καθαρό. Δηλαδή δημιουργούνται εντυπώσεις και διαφήμιση η οποία θεωρώ ότι είναι ουσιαστικα ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ.Αντί να δίνονται λοιπόν χρήματα στις εταιρίες πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων θα προτιμούσα να υπήρχε μία πιστοποίηση τύπου HACCP από μία εταιρία ανάλογου βεληνεκούς η οποία θα αποφέρει τελικά μία πολύ πιο ωφέλιμη διαδικασία η οποία θα προστατεύει τόσο τον παραγωγό και την παραγωγή του, όσο και τον καταναλωτή ο οποίος θα ξέρει ότι καταναλώνει κάτι το οποίο ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΜΕΝΟ και σε ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ σε μια εποχή που η τροφή είναι δύσκολο να εβρεθεί για πολλούς. Δικαίωμα στην αγνή τροφή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ αλλά ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ. Αυτός είναι ο λόγος που είμαι αντίθετος, δηλαδή η υπερτιμολόγηση αγαθών τα οποία προσφέρονται για τροφή και ο ρατσισμός που υποθάλπτεται είναι αυτός που ΜΕ ΘΥΜΩΝΕΙ αφού ΘΕΛΩ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΕΛΕΓΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ τροφές ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ και όχι για όσους έχουν τις οικονομικές δυνατότητες.

     
  12. Bio-Μπαξές

    11/10/2009 at 14:09

    Δεν θ\’αναφερθώ άλλο στο μέλι, γιατί νομίζω οτι λέμε σχεδόν τα ίδια πράγματα με διαφορετικά λόγια.Θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου όσον αφορά την επικινδυνότητα των βιολ. προϊόντων. Αυτά ελέγχονται περισσότερο από κάθε άλλο προϊόν που κυκλοφορεί στην αγορά και τα πρόστιμα για τυχόν παραπτώματα είναι πολύ πολύ μεγαλύτερα. Σου "κόβουν τον κώλο" να το πούμε κοινά, και καλύτερα να εξαφανιστείς από προσώπου γης. Όσο για την ολοκληρωμένη, τι παραπάνω έχει από την βιολογική; Φάρμακα!!! Μήπως εννοείς ελέγχους; Ελα τώρα, ξέρουμε και οι δυό μας πως γίνονται. Είμαστε ενταγμένοι στην ολοκληρωμένη διαχείρηση (όχι βιολογική) εδώ και πάνω από 6 χρόνια και βλέπουμε το όλο σύστημα πως λειτουργεί… Γι αυτό και επιμένω και λέω και θα το φωνάζω συνέχεια οτι πάνω απ\’όλα είναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ. Γνωρίζω παραγωγούς (συμβατικούς) που στα θερμοκήπιά τους χρησιμοποιούν Βρωμιούχο(!!!!!), κι ας έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία του εδώ και πάνω από μια 10ετία. Απλά πηγαίνουν στα γειτονικά κράτη, τα προμηθεύονται σε μεγάλες ποσότητες και εξευτελιστικές τιμές, και κρατάνε τα θερμοκήπιά τους "καθαρά". Τα βλέπουν οι άσχετοι και λένε: Πολύ νοικοκύρης αυτός ο παραγωγός!!!!! και αναρωτιώμαστε εμείς: μα πως γίνεται να μην έχει ούτε ένα χορταράκι;Επίσης γνωρίζω πολλούς παραγωγούς, ακόμα και ενταγμένους στην ολοκληρωμένη, που σήμερα ραντίζουν και αύριο συγκομίζουν τα προϊόντα και τα διαθέτουν στην αγορά. Και λένε ελαφράν την καρδίαν: Μα τόσα χρόνια το ίδιο κάνουμε και δεν πάθαμε τίποτα.Να αναφερθώ τώρα και σ\’αυτό που λες οτι τα βιολογικά είναι για λίγους λόγω του κόστους τους. Θα σου πω λοιπόν αυτό:Πόσους ανθρώπους γνωρίζεις που να μην έχουν κινητό;Και 2; Κι όμως πριν από μια 15ετία μπορούσαμε και χωρίς κινητά!!!! Πόσους ανθρώπους γνωρίζεις που να μην έχουν 2 αυτοκίνητα; και 3; Μα πλέον φοβόμαστε να περπατήσουμε 200 μέτρα! Πόσους ανθρώπους γνωρίζεις που έχουν στο σπίτι τους μόνο μία τηλεόραση; Κάποτε γνώρισα κάποιον που είχε 4! Τη μία την είχε στο μπάνιο!!!!! Έλεος!!! Και υπ\’όψην οτι όλα αυτά επιβαρύνουν τόσο το περιβάλον και την υγεία όσο και την τσέπη μας.Γι αυτό λοιπόν είναι στην επιλογή και στην κρίση του καθενός το πως και το που θα διαθέσει τα χρήματά του.Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της υγείας και των υγιηνών. Όπως είπα κι αλλού – ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ.

     
  13. Γιώργης

    12/10/2009 at 19:45

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ καλή μου.Ο χαλκός και το θειάφι ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ στην βιολογική όταν εδώ και χρόνια έτειναν να καταργηθούν γιατί ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΟ ΠΕΙΒΑΛΛΟΝ.Γνωρίζεις ότι ο χαλκος είναι ΒΑΡΥ ΜΕΤΑΛΛΟ;;;;;Οι έλεγχοι θα δείξουν ότι τα βιολογικά προϊόντα εμπεριέχουν ουσίες στα προβλεπόμενα όρια.ΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ τότε η προστασία του καταναλωτή δεν θα ειναι Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΨΕΥΔΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ υγιηνής.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ στις τροφές που πωλούνται ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ όταν ΞΕΡΩ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ότι το όλο σύστημα είναι απλά μία εμπορικότητα στο όνομα μιας υγείας η οποία ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ. Σήμερα τέλος είναι χιλιάδες οι οικογένειες που έχουν δύο αμάξια αλλά αν ρωτήσεις εδώ στην Δράμα ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ από έναν άνεργο στο σπίτι τους. ΟΛΟΙ και ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ έχουν γνωστές οικογένειες οι οποίες τρέφονται με δωρεές ΑΓΝΩΣΤΩΝ. Το επιχείρημα του δεύτερου ή και του τρίτου αμαξιού είναι από όσους θέλουν να πωλούν ΨΕΥΔΩΣ υγειηνή τροφή.Μιλούν για την μιαρότητα των χημικών λιπασμάτων όταν ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΙτις κοπριές των ζώων οι οποίες μπορεί να εμπεριέχουν ουσίες από τις ημέρες που ασθενούν τα ζώα ή από τα ΧΗΜΙΚΑ φάρμακα που αποβάλλουν τα οποία ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ για το καλό της υγείας τους.ΚΑΜΙΑ ΔΗΩ και ΚΑΜΙΑ άλλη εταιρία πιστοποίησης δεν μπορεί να προσφέρει ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΘΕΥΤΟ.ΝΑΙ ΣΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ που φέρουν ΙΣΗ ΤΙΜΗ με τα συμβατικά και αυτό γιατί το κέρδος των εμπόρων ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ όπως και η αισχροκέρδιά τους. Αν δεν το έχεις αντιληφθεί, θα το δεις στη συνέχεια και καθόσο θα προμηθεύεσαι τα αγαθά που θα εμπορεύεσαι. Θα βλέπεις την αισχροκέρδια των εμπόρων προς όσα κάποιοι παράγουν με το αίμα τους και τον ιδρώτα τους και θα βλέπεις πόσο μικρό θα είναι το δικό σου κέρδος. ΑΝ στα συμβατικά απομυζούν τους αγρότες μια φορά οι έμποροι, στα βιολογικά απομυζούν αγρότες και καταναλωτές τριπλά.Αυτά τα λίγα και θα έρθει η ώρα; που θα έχω δημοσίευση και θα δεις ότι το σύνολο των προτάσεών μου θα είναι με επίκεντρο τα δικά σου επιχειρήματα και τους ελέγχους που ΟΦΕΙΛΕΙ να κάνει και δεν κάνει το κράτος.

     
  14. MARIA

    24/04/2010 at 15:41

    χρησιμοποιησα και SANTE ΚΑΙ SANOFLORE ΚΑΙ BIOSELECT .Αυτο όμως που με εξοργίζει με δαυτες είναι ότι δεν βλέπω πουθενά το σηματακι πιστοποιησης BUAV που σημαινει οτι τελικα μέσα σε κάποια εργαστηρια κειτονται σε οικτρή κατάσταση κάποια ζώα.Δεν το αντέχω άλλο αυτό και δεν θέλω να πληρώνω για να φονευονται τα ζώα που λατρεύω και περιθαλπτω και δεν τρώω κρεας και μαζεύω ζώα,και και και .Σημερα έστειλα στην bioselect (στην οποία έχω ξεσκιστεί να πληρώνω) ,ένα e-mail, να μου απαντησει που "παράπεσε" το σηματακι οτι δεν κάνουν πειραματα σε ζώα.Περιμενω απάντησή τους και θα σας ενημερώσω…Ελεος πια ,από την μια διαφημίσεις με δάση και καθαρά νερά και αγνή φύση και απο την άλλη μόκο για τα πειράματα!!!Επιστρέφω σύντομα….

     
  15. Bio-Μπαξές

    25/04/2010 at 02:08

    Μαρία μου, γνωρίζω οτι καμία από τις βιολογικές σειρές καλλυντικών δεν κάνουν πειράματα σε ζώα και το δηλώνουν στα προϊόντα τους, άσχετα αν κάποιες από αυτές δεν έχουν το σηματάκι της πιστοποίησης. Ξέρεις, η πιστοποίηση είναι μια μεγάλη ιστορία…. Μήπως όμως έχουν κάποια άλλη παρόμοια πιστοποίηση όπως πχ το Сruelty free της PETA; Δυστυχώς είμαι στο σπίτι τώρα και δεν έχω κάποιο έντυπο εδώ για να το ελέγξω…Για να έχεις ξεσκιστεί να πληρώνεις στη bioselect μπορώ να φανταστώ 2 πράγματα (όχι βέβαια οτι είναι ακριβά ε; Από τα φθηνότερα βιολογικά και από πάρα πάρα πολλά συμβατικά!): Ή οτι τα χρησιμοποιείς πολύ, που σημαίνει οτι σου αρέσουν, ή έχεις κι εσύ βιολογικό κατάστημα και τα έχεις βάλει στα ράφια σου. Πάντως κι εγώ τα χρησιμοποιώ, όλα σχεδόν τα προϊόντα της σειράς. Μου αρέσουν και τα προτιμώ από τα άλλα, ίσως λόγω της Ελληνικότητας όπως και της πολύ προσιτής τιμής.χεχε, ο ιδιοκτήτης της θα πρέπει να με πληρώσει για τη διαφήμιση που μόλις του έκανα!!!!!Επίσης θα ήθαλα να σου πω οτι την επόμενη εβδομάδα τον περιμένω (τον ιδιοκτήτη της Bioselect) να έρθει στη Νάουσα. αν είσαι από τα μέρη μας, θα μπορέσω να σε φέρω σε επαφή μαζί του ώστε να τα πείτε και από κοντά.SANOFLORE δεν έχω χρησιμοποιήσει και νομίζω οτι είναι και πανάκρυβα;

     
  16. Bio-Μπαξές

    25/04/2010 at 02:29

     
  17. Mάριος

    25/04/2010 at 04:50

    To ζαχαρωμενο μελι ειναι παντα νοθευμενο.

     
  18. Αλέξανδρος

    25/04/2010 at 09:59

    δεν μπορώ να βοηθήσω … αλλά εύχομαι το καλύτεροκαλή συνέχεια

     
  19. Bio-Μπαξές

    28/04/2010 at 10:58

    Καλημέρα Μαρία. Ήθελα να σου απαντήσω με μειλ, αλλά δυστυχώς οι ρυθμίσεις σου δεν μου το επιτρέπουν, οπότε αναγκαστικά από εδώ.Το θέμα της πιστοποίησης είναι πολύ μεγάλο και πονεμένο…Από προσωπική εμπειρία θα σου πω αυτό: Τα φρούτα και λαχανικά που παράγουμε έχουν μηδενικά ποσοστά υπολειμμάτων στα πιστοποιητικά που μας στείλανε από την AGROLAB, ύστερα από ελέγχους ιχνηλασημότητας που κάναμε επί 6 χρόνια. Θα μπορούσαμε πολύ άνετα να πάρουμε βιολογική πιστοποίηση (το σηματάκι). Είναι όμως επιλογή μας να μην την πάρουμε γιατί αυτόματα θ’ αυξηθεί το κόστος παραγωγής κατά 50-70%. Δεν θα μπορέσω όμως εγώ να πουλήσω την πιστοποιημένη μου ντομάτα 2,5 Ευρώ ενώ όλοι οι άλλοι γύρω μας την πουλάνε 1-1,20. Το μόνο λοιπόν που θα καταφέρω είναι να επιβαρύνω την τσέπη μου…Και συμφωνώ απόλυτα με την απάντηση της Bioselect όσον αφορά την τιμή. Γιατί αν βάλουν ένα επιπλέον σηματάκι αυτό θα ανεβάσει αυτόματα την τιμή κατά 20% ή και περισσότερο. Θα ήθελες εσύ να παίρνεις ένα προϊόν που μέχρι χθες το πλήρωνες 20 ευρώ, να το πληρώνεις σήμερα 24 μόνο και μόνο για το σηματάκι, ενώ το προϊόν δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο; Να σου πω και το άλλο: οι βιοκαταναλωτές όντως είναι συνειδητοποιημένοι (χωρίς να λέω το αντίθετο για τους άλλους), το αντιμετωπίζω καθημερινά! Πριν βάλουν το οποιοδήποτε προϊόν στο καλάθι, θα εξετάσουν προσεκτικά το κάθε συστατικό του, την προέλευση, την πιστοποίηση κλπ. ΟΜΩΣ, στους 6 μήνες που έχω το μαγαζί, ΜΟΝΟ ΜΙΑ πελάτισσα με ρώτησε αν γίνονται πειράματα σε ζώα. Όλοι δείχνουμε ευαισθητοποιημένοι όταν βλέπουμε ή διαβάζουμε κάτι σχετικό, όμως πόσοι από εμάς το προσέχουμε το σηματάκι επάνω στη συσκευασία και πόσο είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε επιπλέον χρήματα γι αυτό; Στα προϊόντα της Bioplasis έχει 8 σηματάκια πιστοποιήσεων, ενώ σ’ αυτά της anemos την μόνη πιστοποίηση που είδα είναι αυτή της ISO – που χωρίς αυτήν δεν πας πουθενά! Σκέψου λοιπόν πόσο θα ανέβαινε η τιμή αν είχε κάποιες παραπάνω πιστοποιήσεις. Πληροφοριακά να σου πω ότι το μαστιχέλαιο κοστίζει 30-37 Ευρώ τα 5(!!!) ml. Πάντως έχω κι εγώ στο μαγαζί οδοντόκρεμες βιολογικές με 4,22-5,20Ευρώ (Lodona, Santé, Yalia).Αλλά ούτε και στο site της Sanoflore είδα πιστοποίηση BUAV ή PETA.Και κάτι άσχετο, έχεις δοκιμάσει το αναψυκτικό Mast;

     
  20. Thanasis-

    28/04/2010 at 14:26

    Το μέλι που δεν ζαχαρώνει με την πάροδο του χρόνου απλά είναι ..βρασμένο!!!Να προτιμάς μέλι από άνθη έλατου, είναι το πιο αγνό…Το αλάτι που αγοράζεις να μην είναι ραφιναρισμένο, διότι από αυτό απουσιάζουν πολλά μεταλλικά στοιχεία απαραίτητα στον οργανισμό του ανθρώπου…Όσο για τα προϊόντα με ταμπέλα …"βιολογικά" να είσαι …"κουμπωμένη"!!!Στην Ελλάδα βρίσκεσαι μην το ξεχνάς….(άλλωστε ότι λάμπει δεν είναι χρυσός και η ταμπέλα μόνο λάμψει προκαλεί)!!!!Σταματάς στο βενζινάδικο και λες βάλε μου 20 λίτρα βενζίνη και είναι 18.5!!!!!Ο μετρητής όμως δείχνει 20!!!!!Προσοχή λοιπόν….Καλό απόγευμα…..

     
  21. iannis

    28/04/2010 at 14:45

    Kalispera Elenh….Loipon to meli poy anafereis einai katapliktiko.To exo dokimasei..Episis kai ekeino me vasiliko polto kai gyri..Ta exo xrisimopoihsei sn foititis stin Roumania!!Ekei ola afta ta proionta htan katapliktika..Den xero bebaia gia edo…Poli kala kalintika gia antres kai gynaikes einai kai ola afta me basi to meli!!!Eixa xrisimopoiisei san foititis..kati losion gia meta to xirisma…kai htan iperoxa!!Kalo apogevma filaraki!!!

     
  22. Bio-Μπαξές

    28/04/2010 at 15:02

    Βρε Γιάννη, φυσικά και έχεις δοκιμάσει το μέλι, αφού από μένα το πήρες!!!!!Αλλά μην μπερδεύεστε βρε παιδιά, η καταχώρηση είναι πολύ παλιά, απλά τώρα την ανακάλυψε η ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΙΑ, και της απαντώ μέσα από δω γιατί δεν μπορώ να της στείλω μέιλ.Φιλιά σε όλους σας.

     
  23. Mάριος

    28/04/2010 at 16:21

    Το "στην Ελλάδα βρίσκεσαι" που διάβασα κάπου πιο πολύ σα κακία μου φαίνεται.Λες και έχουμε χάλια φαγητα!!!Πήγιανε να δοκιμασεις Κρητική κουζίνα και πήγαινενα δοκιμάσεις Αγγλική!!!Όλοι έχουν να λένε για την κρητικη Κουζίνα πως είναι η πιο υγιυνή!!!Έρχονται οι ξένοι και τρώνε μουσακα και ξετρελένονται!!!Τα ξεχάσαμε αυτά;;;

     
  24. Bio-Μπαξές

    28/04/2010 at 19:43

    Το βρίσκω απόλυτα λογικό να άλλαξε το προϊόν εφόσον έχουν αλλάξει τα συστατικά του. Τα χημικά αρωματικά λάδια απέχουν μακράν από τα φυσικά αιθέρια έλαια.Εντελώς διαφορετικά αρώματα και τιμές επίσης. Δεν γνωρίζω πως ήταν το συγκεκρμένο προϊόν πριν από 3 χρόνια. Το τωρινό body lotion αν και περιέχει βανίλια και aloe vera, θα έλεγα πως περισσότερο δίκταμο θυμίζει λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας σε diktamelia, και το χρώμα του είναι λευκό.Αν σε κάποιο προϊόν κάποιο απ\’όλα τα συστατικά του είναι βιολογικό, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα οτι και το προϊόν είναι βιολογικό. Π.χ σε κάποια από τα παραδοσιακά γλυκά κουταλιού που έχω, η παραγωγός χρησιμοποίησε βιολογική ζάχαρη στην παρασκευή του γλυκού. Όλα τα άλλα συστατικά όμως είναι συμβατικά. Αυτό το προΪόν λοιπόν δεν μπορεί να θεωρηθεί βιολογικό μόνο και μόνο λόγω της βιολογικής ζάχαρης. Θα πρέπει όλα τα συστατικά του να είναι βιολογικής καλλιέργειας και να υπάρχει και το σήμα της πιστοποίησης. Ακόμα κι αν όλα τα συστατικά είναι βιολογικά και δεν είναι βιολογικώς πιστοποιημένο το προϊόν, είναι παράνομο να πωείται ως βιολογικό. Στην περίπτωση αυτή παίζει απόλυτο ρόλο το σηματάκι.Για την τελευταία σου ερώτηση: Δεν είναι παράνομο να γράφουν απλά οτι δεν χρησιμοποιήθηκαν ζωα στα πειράματά τους. Τα περισσότερα από τα καλλυντικά το γράφουν. Απλά, αν δεν υπάρχει η πιστοποίηση, εσύ δεν μπορείς να ξέρεις αν γράφουν αλήθεια ή ψέματα. Επίσης, μπορεί και να έχουν κάποιο πιστοποιητικό που να το αποδεικνύει αυτό το πράγμα (όπως εμείς με τα φρούτα και τα λαχανικά μας) αλλά να μην έχουν το σηματάκι της πιστοποίησης γιατί όπως είπαμε κοστίζει. Αλλά αν εσύ δεν το δεις με τα μάτια σου αυτό το πιστοποιητικό, δεν ξέρεις και πάλι αν αυτά που γράφουν είναι αλήθεια.Να σου πω και λίγα λόγια για μένα: Είμαι πολύ αυστηρή στις επιλογές μου. Για να αποφασίσω ποιά καλλυντικά θα βάλω στο μαγαζί, όχι μόνο τα δοκίμασα, αλλά τα χρησιμοποίησα. Εδωσα σε αρκετούε φίλους να τα δοκιμάσουν, όπως και στην αισθητικό μου. και μόνο μετά από αυτήν την έρευνα αποφάσησα τι θα βάλω στα ράφια μου. με κάποιους από τους προμηθευτές μου είμαι στα μαχαίρια γιατί δεν ανέχομαι να μου στέλνουν β ποιότητα, να μου την χρεώνουν ως α και να είμαι αναγκασμένη να τα πουλάω κι εγώ έτσι. Να φανταστείς οτι το ψυγείο λαχανικών μου είναι μισοάδειο γι αυτόν τον λόγο. προτιμώ να μην έχω κάποια είδη παρά να τα έχω και να μην ανταποκρίνονται στην ποιότητα που υπόσχονται και στην ακριβή τιμή τους.Αυτά Μαρία μου, φιλάκια.

     
  25. don

    01/05/2010 at 07:31

    Παλευω εδω και 25 μηνες να καταλαβω τι σημαινει γνησιο φαγωσιμο! Ημουνα μεγαλωμενος σε αστικο περιβαλλον σε εντελως ασχετη εκπαιδευση απο εδωδιμη χημεια πρεπει αναγκαστικα να αποδεχεσαι την ερμηνεια η διαβεβαιωση των αλλων για κατι απο το να την ζεις ο ιδιος. Διαπιστωσα πως βιολογικο και πιστοποιημενο ειναι εννοιες πλεον με διφορουμενη ερμηνεια οταν διαβασει κανεις (οταν υπαρχουν) την αποποιηση ευθυνων του κατασκευαστη για τυχον προβληματα!Ειναι πολλα τα λεφτα αρη στο θεμα της διατροφης και των καλλυντικων και τουλαχιστον για βοτανα και πρωτες υλες μαθαινω ΤΑ απιστευτα!Η παραγωγη του καθε ενεχομενου σε συνταγες ειδους για να εχει μη ζημιογονα ποσοτητα πρεπει να προστατευτει απο 10αδες αιτιες ειτε με χημικα (ζιζανιοκτονα η λιπασματα) ειτε με περιβαντολογικα μετρα (θερμοκηπια κλπ)Παλεψα 20 μηνες στο χωριο πια, να καταλαβω τι πρεπει να ειναι μια κοτα για να την δωσω στα εγγονια μου να φανε και ακομα παλευω σε καλιεργειες βασιλικου και αλλων βοτανων. Για να κανεις μια αλοιφη που να θελει 20gr μεντα σε λαδι πρεπει να εχεις φυτεψει 20 <<ελευθερα>> φυτα!Ακομα και ο τραχανας που φτειαχνουμε με το χερι με τη γυναικα μου εχει αλλη γευση με σταρι … ταδε ποικιλιας απο αλλη.Εδω με λιγα λογια να πω πως αν σπειρεις υβριδιο σταριου ταδε εχεις 400/στρεμμα με λιπασμα ταδε και ζιζανιοκτονο ταδε και αν σπειρεις ΣΠΟΡΟ σταριου ταδε εχεις αποδοση 150/στρεμμα (!!!!!)Οικονομικα ειναι ασυμφορο επειδη οι μεγαλες ποσοτητες εχουν αναγκαστικα εκεινη την ελλειψη της προσωπικης σχεσης και φροντιδας με καθε φυτο. Κατι δλδ σαν 1000 παιδια σε ενα ιδρυμα δεν εχουν εκεινη την αισθηση του χαδιου της μανας! Ρομαντικα ισως αυτα που περιγραφω σε εναν κοσμο αναγκαστικης τυποποιησης αλλα….ΥΓ φιλτατε γιωργη ΧΙ Θα ηθελα οχι να αναλαβει το κρατος κατι που δεν μπορει να κανει αλλα να ειχε το δικαιωμα ο καταναλωτης να δυσφημισει ενα προϊον. Νομοθετικα ειναι κατοχυρωμενος ο κατασκευαστης αλλα χωρις κανενα δικαιωμα ο καταναλωτης (ινκα κλπ δεν εχουν την δυναμη του μπουκοταζ) Οπως στα ηλεκτρονικα. Υπαρχουν φορουμ που οταν μια συσκευη ειναι <<πατατα>> μαθαινουν ολοι και κανεις δεν αγοραζει. Στα τροφιμα και τα καλλυντικα?Το κρατος (και οχι μονο η ελλαδα) ειναι διοικητικοι υπαλληλοι! τι απαιτησεις μπορουμε να εχουμε απο αυτους?Η λεξη διαφθορα αναφερεται σε κρατικους μηχανισμους και οχι σε οικογενειες!!Η λεξη διαφημηση στο <<γυαλι>> δεν εχει ηθικους φραγμους!ΥΓ Καθως περναγα καποτε με τη μηχανη στα ταξιδια μου απο πανεμορφα καταπρασινα χωραφια με σταρια καπου στο μαη και καλαμποκιες πανυψηλες και υγιεστατες καπου στον ιουλη γεμιζε η ψυχη μου ευφορια απ το θεαμα και την <<αυρα>>.Σημερα σκεφτομαι ποσο στοιχισε σε λιπασμα αλλα μερα που ειναι….καλο σας μηναΑυτα και ευχαριστω για τη φιλοξενια

     

Σχολιάστε

 
