RSS

H Διαφήμιση

24 Σεπτ.

Γειά σας γλυκά μου φιλαράκια!
Σας υποσχέθηκα τους τρόπους διαφήμισης για το κατάστημά μου, και νά’μαι λοιπόν εδώ για να το συζητήσουμε.
Τον Ιούνιο, όταν αποφάσησα ν’ανοίξω το μαγαζί, συζητώντας μ’έναν φίλο, μου πρότεινε να κάνω έναν λογαριασμό εδώ και να προσκαλέσω για φίλους μόνο Ναουσαίους. Έτσι δημιουργήθηκε ο Φραουλόκηπός μου! Προσκάλεσα όσους Ναουσαίους βρήκα στο ψαχτήρι (δεν είναι και λίγοι), και άρχισα να γράφω… Αλλά δυστυχώς για εμέ, οι περισσότεροι απ’αυτούς είναι παιδάκια που το μόνο που κάνουν είναι να συνομιλούν μεταξύ τους και να παίζουν παιχνιδάκια…Είναι μόνο κανα δυό που δημοσιεύουν καταχωρήσεις πολιτικού ενδιαφέροντος κυρίως, και αυτά που γράφω εγώ δεν τους ενδιαφέρουν.Τότε σκέφτικα να προσκαλέσω μερικούς από εσάς μήπως και "ενεργοποιήσω" και κάποιους Ναουσαίους… Αλλά ούτε και αυτό πέτυχε, κι έτσι ο φραουλόκηπος έγινε ένας χώρος βοήθειας για μένα. Μέσα από εδώ κάνω την σφυγμομέτρησή μου για το πόσο ενδιαφέρεται ο κόσμος για έναν πιο ασφαλή τρόπο ζωής,  αν θα χρησιμοποιούσαν προϊόντα όσο το δυνατόν πιο αγνά και φυσικά, και γενικά πόσο μας φοβίζει όλους αυτός ο καταιγισμός που δεχόμαστε από χημικά.
Πέρα από τον φραουλόκηπο, άλλοι τρόποι διαφήμισης που σκέφτικα είναι:
  1. Για τα εγκαίνια να προσκαλέσω κάποιον πολύ γνωστό μάγειρα η παρουσιαστή μαγειρικής εκπομπής, να ετοιμάσουμε εδέσματα μόνο με προϊόντα του καταστήματος, ώστε οι καλεσμένοι να γευτούν βιολογικές νοστημιές δια χειρός…τάδε. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η τηλεοπτική κάληψη, αυτό που θέλω φέρνοντας ένα μεγάλο όνομα είναι ν’ακουστεί ένα "μπαμ" στην πόλη. Ο πρώτος που επικοινώνησα ήταν φυσικά ο Μαμαλάκης. Ο άνθρωπος μου αρνήθηκε ευγενικά λέγοντάς μου πως λόγοι επαγγελματικοί, οικογενειακοί αλλά και δεοντολογίας δεν του το επιτρέπουν. Ο δεύτερος ήταν ο Ευτύχης (η κουζίνα της μαμάς), ο οποίος μου είπε οτι είναι φαντάρος μεν, αλλά αν κανονιστεί κάποια μέρα που θα βολεύει, μπορούμε να το κάνουμε. Αλλά για τέτοιου είδους "εμπορικές" εμφανήσεις θέλει χιλάρικο, το οποίο εγώ δεν ξέρω αν θα μου περισσεύει στο τέλος-τέλος…  Δεν επικοινώνησα με κανέναν άλλον, γιατί δεν ξέρω πως ή ποιόν. Π.χ. μου άρεζε παλαιότερα η εκπομπή "Νηστικό αρκούδι" όταν την παρουσίαζαν ο Στάθης Παναγιωτόπουλος με τον Δημ. Σταρόβα. Θα ήθελα να καλέσω τους δυό τους, αλλά τώρα πια δεν συνεργάζονται. Έψαξα να βρώ μέιλ του Σταρόβα, αλλά δεν βρήκα και δεν ξέρω πως να επικοινωνήσω μαζί του. Η Μπαρμπαρίγου δεν μου αρέσει και πολύ, ή μάλλον μ’εκνευρίζει και με αγχώνει ο τρόπος που μιλάει. Εγώ γενικά είμαι πιο ήρεμη στον τρόπο ομιλίας και τέτοιους ανθρώπους προτιμώ. Κάποιος άλλος που να μου αρέσει και θα τον ήθελα για εγκαίνια δεν μου ήρθε στο μυαλό… Πείτε μου εσείς.
  2. Συνεργασία με μία τοπική εφημερίδα όπου θα έχω μια μόνιμη στήλη (σε εβδομαδιαία βάση) για ενημέρωση και έμμεση διαφήμιση βιολ. προϊόντων και καταστήματος. Τα θέματα που θα δημοσιεύονται εκεί θα είναι παρόμοια με του Φραουλόκηπου. Ηδη τον Αύγουστο είχα ετοιμάσει το πρώτο μου άρθρο, αλλά συζητώντας με την εκδώτρια μου είπε οτι η εφημερίδα θα κλείσει για διακοπές, και θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσει μια καινούρια στήλη με το ξανα-άνοιγμα της. Όταν όμως τελείωσαν οι διακοπές της εφημερίδας, μας προέκειψαν εκλογές, και οι υποψήφιοι αγοράζουν ολόκληρες σελίδες, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται και οι ήδη υπάρχουσες μόνιμες στήλες… Έτσι λοιπόν περιμένουμε να γίνουν οι εκλογές και θ’αρχίσω μετά. Τα άρθα που θα δημοσιεύονται στην εφημερίδα θα τα δημοσιεύω κι εδώ την επόμενη μέρα της κυκλοφορίας του φύλλου.
  3. Εννοείται οτι θα κάνω τα γνωστα: διαφημίσεις σε τοπικές εφημερίδες, διαφ. φυλλάδια που θα μοιράσω σε ξενοδοχεία της πόλης και εστιατόρια-ταβέρνες που δουλεύουν με τουρισμό, ίσως κάποια διαφήμιση σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό.
  4. Μακροπρόθεσμα διοργάνωση εκδρομών σε χώρους παραγωγής προϊόντων που θα τα προμηθεύομαι από παραγωγούς. Π.χ. σε κάποια οινοποιεία και αμπελώνες, στα θερμοκήπια του Σάκη, στο περιβόλι του Χρόνη, στο εργαστήρι παραδοσιακών προϊόντων της Ευγενίας, στην οικοτεχνία της Ευδοξίας κλπ. Αυτό βέβαια υπάρχει μόνο σαν σκέψη προς το παρόν, δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να μου κοστίσει και αν θα έχω τη δυνατότητα να το κάνω πράξη.

Αυτά λοιπόν σαν αρχή. Προς το παρόν δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό μου. Θέλω τα σχόλιά σας και επίσης και κάποιες δικές σας προτάσεις.

Περιμένωωωωωωωωω

Φιλιά.

 
21 Σχόλια

Posted by στο 24/09/2009 in Ασχολίες

 

21 responses to “H Διαφήμιση

  1. Γιώργης

    24/09/2009 at 10:39

    Θα αρκεστώ σε μία ΚΑΛΗΜΕΡΑ αφού δεν έχω καμιά ουσιαστική πρόταση και φυσικά δεν διαθέτω εμπειρία σχετικά.

     
  2. Άρτεμης

    24/09/2009 at 10:52

    Πολύ ωραίες οι ιδέες σου….το 4ο το βρίσκω λίγο τραβηγμένο…Θα σου πρότεινα την αντικατάστασή του με βιβλίο συνταγών….που θα περιέχει……εύκολες συνταγές …γρήγορες…και φυσικά με τα δικά σου προϊόντα….Μια άλλη πρόταση μου είναι ….Θεωρώ ότι η καλύτερη διαφήμιση ……είναι οι "κατίνες της γειτονιάς"….κάτι σαν την παπαδιά στον καφέ της Χαράς….Δίνε μικρά βαζάκια….με κάποια …όχι ακριβά προϊόντα σου….σε μορφή δώρου…Τέλος…Αν δεν είναι απαραίτητο να καλέσεις κάτι σε επώνυμο σεφ….Θα μπορούσες να καλέσεις την Θεοπούλα….( Ηθοποιός…που έπαιζε στο παρά πέντε….)…Είναι μια κυρία….μεγάλη σε ηλικία …αξιοσέβαστο άτομο και πιστεύω ότι μπορεί να διαφημίσει……. μέσα από το δικό της μοναδικό στιλ….κάθε προϊόν….Η εφαρμογή της παρουσίασης …πιστεύω ότι θα είναι εύκολη …υπόθεση …Καλημέρα …Ελένη μου….

     
  3. Αναστάσης

    24/09/2009 at 10:52

    Ωραία όλα αυτά που σκέφτεσαι. Υπάρχουν και οι συνδυασμοί.Καλή επιτυχία οτι κι αν επιλέξεις να κάνεις.

     
  4. Bio-Μπαξές

    24/09/2009 at 11:05

    Άρτεμης, βιβλία θα έχω στο μαγαζί ούτως ή άλλως όπως:Φτιαξτε μόνοι σας τουρσιά, μαρμελάδες, γλυκά με παραδοσιακούς τρόπους, καλλυντικά με βότανα κ αιθέρια έλαια, ο κήπος του τεμπέλη κλπ.Τις κατίνες της γειτονιάς δεν τις σκέφτικα καθόλου, αλλά δωράκια στους πελάτες μου είχα σκοπό να κάνω.Την Θεοπούλα επίσης δεν την σκέφτικα, πολύ έξυπνο το βλέπω, αλλά πως να επικοινωνήσω μαζί της; Αναστάση και Γιώργη σας ευχαριστώ και καλη σας ημέρα.

     
  5. yannidakis

    24/09/2009 at 11:10

    βρισκω τις ιδεες σου ουσιαστικες.η δικη μου η προταση:να πας στη Ναουσα, στην Βεροια, στην Εδεσσα & γιατι οχι & τη Θεσσαλονικη & να βρεις εστιατορια ή σοβαρες ταβερνες. Να εχεις ενα φακελο εμφανισημο & πολυ προσεγμενο που θα παρουσιαζεις τα προϊοντα σου & θα τους προσφερεις συνεργασια. Προτεινω αρχικα να τους προσφερεις καποια προϊοντα ωστε να τα δοκιμασουν στην κουζινα τους & να σου πουν τη γνωμη τους & υστερα θα μπορεις να φιγουραρεις ακομα & στον καταλογο τους ως εστιατοριο που παρεχει βιολογικα προϊοντα με την εγγυηση του καταστηματος σου, ενω θα μπορεις να γινεις ενας εκ των προμηθευτων τους. Θεωρω τα εστιατορια & τις σοβαρες ταβερνες ως την πιο κερδοφορα αγορα για εσενα & την καλυτερη διαφημιση για το καταστημα σου.Καλη επιτυχια :[

     
  6. Άρτεμης

    24/09/2009 at 11:27

    Το πραγματικό της όνομα είναι ….Εφη Παπαθεοδώρου…και ίσως μπορέσεις να έρθεις σε επαφή μαζί της μέσα από το σπίτι των ηθοποιών….Κοίτα λίγο και αυτή την σελίδα…ίσως σε βοηθήσει …Σίγουρα θέλει λίγο ψάξιμο….http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1R2GPEA_el&q=%CE%95%CF%86%CE%B7+%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%85+%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%BF+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%83%CE%B7&meta=

     
  7. Τσουκνιδιτσα

    24/09/2009 at 11:29

    καλημέρα!!!ομορφες ιδες…Δεν νομιζω οτι σου χρειαζεται μαγειρας γνωστος…εσυ εχεις την προσωπικοτητα σου… αν το μαγαζι ειναι ομορφο τα προιοντα καλα και εισαι ειλικρινης με τους πελατες…ξεκινα απο οτι βλεπω τα εχεις ψαξει και δοκιμάσει η ιδια…η ιδεα του Γιαννιδακη καταπληκτικη…!!!Σου ευχομαι τα καλυτερα…και ειμαι και σιγουρη οτι ολα θα πανε καλα!!!Καλη δύναμη!!!

     
  8. Bio-Μπαξές

    25/09/2009 at 00:10

    Άρτεμης, σ\’ευχαριστώ πολύ, θα το ψάξω κι αν βρώ κάτι θα σ\’ενημερώσω.Γιαννιδάκη, πολύ καλή η πρότασή σου, αλλά δύσκολο το βρίσκω τουλαχιστον προς το παρόν, λόγω έλειψης χρόνου.Κι ύστερα, καλά, στη Νάουσα δεν υπάρχει άλλο μαγαζί με βιολογικά, αλλά Βέροια, Εδεσσα κ Θεσ/νίκηέχουν υπέραρκετά βιολογικά καταστήματα…. από μένα θα πάρουν; και αναρωτιέμαι, αυτές οι ταβέρνες δεν θα μπορούσαν να προμηθεύονται προϊόντα σε χονδρικές τιμές από εκεί που θα τα παίρνω κι εγώ; Και βέβαια, δεν χάνω τίποτα να κάνω την προσπάθειά μου. Αλλά στο μέλλον. Δεν θα το ξεχάσω. Σ\’ευχαριστώ.Τσουκνιδίτσα μου σ\’ευχαριστώ πολύ κι εσένα για τα καλά σου λόγια.Καληνύχτα μας.

     
  9. Αρχοντούλα

    25/09/2009 at 17:22

    Όλες οι σκέψεις εύστοχες, ειδικά αυτό με την εφημερίδα.Θα έχεις μια διαρκή ενημέρωση και διαφήμιση.Μια διαφήμιση στο ίντερνετ την σκέφτηκες;

     
  10. Bio-Μπαξές

    25/09/2009 at 17:43

    Α ναι, αυτό ξέχασα να το γράψω…Φυσικά και θα κάνω μια ιστοσελίδα μέσω του Επιμελητηρίου Ημαθίας.Μάλλον πρέπει σιγά-σιγά ν\’αρχίσω να την ετοιμάζω…

     
  11. Υπήρξα

    25/09/2009 at 18:00

    Αφου έχεις την όρεξη σου απομένει η υλοποιίηση με βομβαρδισμό διαφήμισης. Πολλαπλοί οι τρόποιΑρκουν νομίζω οσοι σκέφτηκες εσυ σε συνδαισμό με οσους σου προτάθηκαν απο τους προηγούμενους φίλους.Το ότι υπαρχουν αρκετά δεν ειναι εμπόδιο.Υπερισχύει ο καλύτερος.(ποιότητα,τιμη, δυνατό μάρκετινγκ)Θα ήθελα μόνο να διαφωνήσω με τον υποτιμιτικό ορο "κατίνες" της γειτονιάς.Αν μη τι άλλο δεν γλύφουμε αυτό που φτύνουμε.Μην το αναλύσω περισσότερο.καλο Σ/Κ Ελένη και καλή επιτυχία!!

     
  12. Παύλος ο Γραικός..

    25/09/2009 at 20:44

    Εύχομαι ότι τα καλυτερότερα. Πιστεύω ότι τα έχεις καλύψει όλα.Εγώ από μέρους μου σου εύχομαι ψυχική δύναμη και υπομονή!!!!!!

     
  13. .

    25/09/2009 at 21:16

    Νομίζω ότι έρχομαι να συμφωνήσω με όλους τους φίλους και αναγνώστες! Όσο για την ιδέα του Γιαννηδάκη Κ.ράτα την για λίγο αργότερα (προηγούνται εγχώρια διαφήμηση και προωθηση των προϊόντων) και αυτό το "Γιατί από μένα θα πάρουν.." το ξεχνάμε πρέπει να είσαι σίγουρη και γεμάτη αυτοπεποίθεση για να "πείσεις" ή Κ.αλύτερα να προσελκύσεις τον πελάτη/αγοραστή! Αυτά το Κ.εφάλι ψηλά λοιπόν και προχώρα…

     
  14. Παναγιώτης

    25/09/2009 at 22:56

    καλησπέρα Ελένη!!!θα συμφωνήσω με την πρόταση του yannidakisνομίζω είναι κάτι μακροπρόθεσμο και πρακτικότατο!καλό σου βράδυκαι καλή επιτυχία 🙂

     
  15. Παναγιώτης

    25/09/2009 at 22:58

    και εννοείται πως και οι 4 σκέψεις σου , είναι εξίσου αποδοτικές!!!!!

     
  16. Mάριος

    26/09/2009 at 15:42

    Εύχομαι και γω τα βέλτιστα.Συμφωνώ επίσης με την προταση του yannidakis

     
  17. iannis

    28/09/2009 at 22:05

    Την καλησπερα μου Ελενη…Δεν νομιζω να υπαρχουν..αλλες ιδεες καλυτερες απο αυτες που εγραψες…κοριτσι μου!!!!Υπομονη…μονο..και ολα θα πανε καλα!!

     
  18. Bio-Μπαξές

    28/09/2009 at 22:10

    Αχ Βάνια…. Που θα βρω άλλη υπομονή δεν ξέρω… Το τι μέρα πέρασα δεν λέγεται.τι άγχος, τι νεύρα, τι ανακατωσούρες… και τα φράγκα τελειώνουν, άλλος μπελάς κι αυτός…Αντε καλό βράδυ κι από εδώ.

     
  19. meis

    28/09/2009 at 22:39

    Σου ευχομαι καλη επιτυχια!!!!!!!!

     
  20. survivor

    28/09/2009 at 23:28

    Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣΚαι αυτή η διαφήμιση δεν σου κοστίζει τίποτα παραπάνω από το να κρατάς τους πελάτες σου ικανοποιημένους, με την ποικιλία των προϊόντων, με την ποιότητά τους και με τις προσιτές τιμές τους….. Νομίζω πως πρέπει να δώσεις βάρος στα εγκαίνια και φρόντισε να πάρεις δείγματα προϊόντων από τους προμηθευτές σου για να μοιράσεις εκείνη τη μέρα.Καλή υπομονή και καλή επιτυχία στην προετοιμασία !

     
  21. Aeolos

    28/09/2009 at 23:48

    Φίλη Ελένη, δε νομίζω ότι έχω να προσθέσω στους τρόπους διαφήμισης, κάτι παραπάνω. Όλοι οι τρόποι που ανέφερες, πολύ καλί. Το δε περίφημο brain storm που λένε και στο χωριό μου, είναι ο καλύτερος τρόπος, συγκέντρωσης ιδεών. Η Άρτεμις πάντως, δείχνει να έχει πιάσει το νόημα … 🙂 Θα πω όμως και τη διαπίστωσή μου : είσαι ένα εξαιρετικά εμπορικό μυαλό, οι ιδέες σου είναι καταπληκτικές, και το σημαντικότερο, αγαπάς αυτό που κάνεις. Άρα … :)) Προσωπικώς, θα σε διαφημίσω όσο μπορώ πάντως. Μια γλυκειά καληνύχτα και καλή επιτυχία

     

Σχολιάστε

 
