RSS

Ζητώ την ψήφο σας……..κατόπιν εκλογών

06 Οκτ.

Ζητώ την ψήφο σας.

 

Πριν ζητήσω οτιδήποτε άλλο, θα ήθελα να σας ζητήσω μια μεγάλη συγνώμη που χάθηκα. Έχει καιρό τώρα που σας "παράτησα" και νοιώθω λίγο άσχημα σχετικά μ’αυτό.

Είναι το πολύ τρέξημο και οι σκωτούρες με το μαγαζί, ο γιός που ξημεροβραδιαζόταν στον υπολογιστή τώρα που δεν είχε σχολείο λόγω εκλογών, είχα και το κορίτσι μου εδώ, που ήρθε από την άλλη άκρη της Ελλάδας, από τα μακρινά Χανιά, για να ασκήσει για πρώτη φορά τα εκλογικά της δικαιόματα… Και όλα αυτά μαζί δεν μου επέτρεψαν να επικοινωνήσω καθόλου μαζί σας. Ούτε καν σε μέιλ δεν πρόλαβα ν’απαντήσω (Σωτήρη ντρέπομαι, ντρέπομαι, ντρέπομαι πολύ που δεν σου απάντησα…) Θα επανορθώσω όμως…

Και τώρα στο θέμα μας: Επειδή ήρθε καιρός να βάλω ταμπέλα στο μαγαζί, να κάνω την διαφήμησή μου, να βγάλω κάρτες και διαφ. φυλλάδια και στο όνομα ακόμα δεν έχω καταλήξει… ζητώ λοιπόν την ψήφο σας για τα επικρατέστερα ονόματα τα οποία είναι χωρίς σειρά προτεραιότητας:

  • Φυσικά & μόνο.
  • Αγροτόσπιτο.
  • Βιοτρόπιο.
  • Βιο-μπαξές.
  • Δια βίου υγιηνόν.

Προσωπικά μου άρεσε πολύ το "Αγροτόσπιτο", αλλά η διακοσμήτριά μου (ο θεός να την κάνει) λέει οτι είναι χαζομάρα να  ονομάσω έτσι ένα μαγαζί που βρήσκεται κάτω από μια τριόροφη οικοδομή. Αλλος μου λέει οτι το δεύτερο συνθετικό (σπίτι) δεν ταιριάζει σε μαγαζί.

Μου αρέσει επίσης και το "Βιοτρόπιο" αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια λέξη και τι σημαίνει…

"Βιο μπαξές": με χαλάει λίγο το μπαξές, αλλά δεν μου φαίνεται και άσχημο…

Για το "δια βίου υγιηνόν" επιμένει η διακοσμήτρια, αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο. Δηλ. τι θα λέει ο άλλος, πάω να ψωνήσω από το Δια βίου υγιηνόν ή το πήρα από το Δια βίου υγιηνόν;;;;; Μπα… μάλλον δεν θα το ήθελα…

Το "Φυσικά & μόνο" άρεσε σε μένα και στην κόρη μου. Και μου θυμίζει ένα πολύ καλό μου φιλαράκι που μου το πρότεινε…

 

Βοηθήστε με και πάλι. Πρέπει οποσδήποτε ν’αποφασήσω και μάλιστα γρήγορα…!

 

Τα φιλιά μου σε όλους σας.

 
14 Σχόλια

Posted by στο 06/10/2009 in Ασχολίες

 

14 responses to “Ζητώ την ψήφο σας……..κατόπιν εκλογών

  1. Aeolos

    06/10/2009 at 10:15

    Καλή σου μέρα, φίλη Ελένη. Είναι καταπληκτικός και τελείως αυθόρμητος, ο τρόπος που γράφεις ό,τι σκέφεσαι. Ρωτάς και απαντάς, έτσι ακριβώς όπως σου έρχεται στο μυαλό. Και είναι όμορφο αυτό… Λοιπόν, εγώ θα ψηφίσω ανεπιφύλακτα "Βιοτρόπιο". Είναι όμορφη και εύκολα σύνθετη λέξη. Το αν υπάρχει ή όχι, δεν είναι πρόβλημα : θα υπάρχει πια, όταν την επιλέξεις… 🙂 Να είσαι καλά και όλα θα ξεπεραστούν. Την καλημέρα μου.

     
  2. meis

    06/10/2009 at 10:30

    Ψηφιζω "δια βιου υγιηνον" αν θελεις κατι πιο απλο βαλε Bio_ Green ….Kαλημερα και καλη επιτυχια!!!!!

     
  3. yannidakis

    06/10/2009 at 11:37

    "Αγροτόσπιτο" τη βρισκω πιο ζεστη οικεια λεξη που θα προσελκυσει το ειδος των πελατων που ψαχνεις οπως εχουμε πει στο παρελθον :[

     
  4. PENNY

    06/10/2009 at 12:01

    καλημερααααα!!!ε λοιπον εμενα μου αρεσε ο βιο-μπαξες!!! :)))) ισως επειδη η γιαγια μου ειχε μπαξε και οταν ημουν μικρη ακουσα πρωτη φορα αυτη τη λεξη και μου εκανε μεγαλη εντυπωση!!! ειναι πολυ κοντινο στον Ελληνα νομιζω…. :))) δευτερο μου αρεσε το φυσικα και μονο! :)))αντε να ερθουμε και στα εγκαινια!!! :))))))))))

     
  5. thalia

    06/10/2009 at 12:17

    Ψηφίζω Βιο-μπαξές, παραπέμπει σε άλλες εποχές με χρώματα ,ποικιλία ,ευωδιές,αρώματα…….Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  6. Ντόρα

    06/10/2009 at 13:29

    μου αρεσει το Βιο-μπαξες ενα μαγαζι<<μπαξες>>που θα περιεχει ολα τα υγιηνα και βιολογικα προιοντα..οπως ακριβως ενας μπαξες.Απ\’ολα εχει ο μπαξες..δεν λεμε;καλη φωτηση! :))

     
  7. ποκαχόντας

    06/10/2009 at 13:47

    βιοτροπιο …δαγκωτο ψηφιζω…το αγροτοσπιτο θα ηταν το καλυτερο αλλα σιγουρα καλυτερα θα ηταν σε μονοκατοικια ..σε πολυκατοικια δεν λεει….ευχαριστω πολυ ελενη μου!!

     
  8. survivor

    06/10/2009 at 14:07

    Αν είχες στο μαγαζί σου μόνο βιολογικά φρούτα,λαχανικά , όσπρια και παρεμφερή,θα σου έλεγα ανεπιφύλακτα το Βιο-μπαξές!Επειδή όμως μας έχεις πει πως θα είναι ένα είδος μπακάλικου, θα πω κι εγώ το Βιοτρόπιο μιας και δεν θα μοιάζει με αγροτόσπιτο(λόγω πολυκατοικίας)! Την καλησπέρα μου και καλή δύναμη!

     
  9. Aaylita

    06/10/2009 at 15:24

    Μ\’αρέσει πολύ το Αγροτόσπιτο, αλλά ίσως πράγματι η τοποθεσία να μην ταιριάζει…Αμέσως μετά μ\’αρέσει το Βιοτρόπιο! Πολύ ωραίο κι αυτό…

     
  10. Βεατρίκη

    06/10/2009 at 17:34

    Ελένη μου, καλησπέρα!Ωραίο το αγροτόσπιτο, την ψήφο μου , όμως την ρίχνω στο "βιοτρόπιο" Να σου πω πως την ερμηνεύω; Λοιπόν Βιο+ το συνθετικό και νομίζω γνωστός ορος τοις πάσι (έχει σχέση με την ζωή , την επιβίωση μα και το φυσικό τρόπο καλλιεργειας και αναπρτυξης ζωικων και φυτικών τροφών) Τρόπιον= η βάση της σύνθετης λέξης= εκ του τρόπος ( που σημαίνει είδος συμπεριφοράς, επιλογή τρόπου ζωής και στάσης) Η δε κατάληξη -ιον προσδιορίζει, προσομοιάζει τον τρόπο σε σχέση με το πρωτο συνθετικό της λέξης ( σαν βιο..) συμπεριφορά! Γιαυτό και η επιλογή μου στη λέξη Βιοτρόπιον. Επί της ουσίας η καταλληλότερη μα και εμπορικά είναι η πιό κατάλληλη. Μικρή, ευηχη, ευέλικτη λέξη, την λες και δεν στραμπουλάς την γλώσσα σου, και το κυριώτερον: Απηχεί την ουσία του αντικειμένου και "στέκεται παντού είτε σε πολυκατοικία είτε σε σπίτι είτε σε αγρό…Φιλιά!!!!

     
  11. Υπήρξα

    06/10/2009 at 18:33

    Καλησπέρα κι απο μένα Ελένη.Μια ψήφο ακόμη στο "βιοτρόπιο" για τους λόγους που πολυ σωστά ανέπτυξε η Βεατρίκη μας.Αντε τρέχα.Ακόμη εδω είσαι? και μη νοιάζεσαι για μας.Εχουμε χροοόνια να τα πούμε:) Kαλή επιτυχία κοριτσάκι!

     
  12. ΕΛΕΝΗ

    06/10/2009 at 18:42

    +1 στο Φυσικά & μόνο συνονόματη!Καλές δουλειές!

     
  13. Αρχοντούλα

    06/10/2009 at 22:53

    Καλησπέρα Ελένη μου.Εγώ ψηφίζω το Φυσικά & μόνο. Σίγουρα ο φίλος που σου το πρότεινε θα σε ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας, και πιστεύει οτι αυτό θα ταίριαζε περισσότερο.Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις.

     
  14. Bio-Μπαξές

    06/10/2009 at 23:28

    Γειά σας! Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκρισή σας, για τις συμβουλές και τις ευχές.Αυτό που βλέπω είναι οτι υπερισχύουν το Βιοτρόπιο και το Βιο-Μπαξές. Εμένα μου αρέσει περισσότερο το Βιοτρόπιο. Κάνοντας αναζήτηση στο Google είδα οτι αυτό το όνομα υπάρχει και σε άλλα βιολογικά μαγαζιά. Το θέμα είναι οτι αν κάποιος από αυτούς έχει κατωχυρώσει το όνομα, δεν μπορώ να το βάλω κι εγώ. Και δεν θα το ήθελα κιόλας.Επανέρχομαι αύριο. τώρα με περιμένει ο γιος μου να σηκωθώ από τον υπολογιστή.Καλό σας βράδυ.

     

Σχολιάστε

 
