RSS

Εγκαίνια

13 Οκτ.

Γειά σας φίλοι μου.
Αποφάσησα τελικά να κάνω τα εγκαίνια.
Όχι δεν είμαι έτοιμη. μου λείπουν 2 έπιπλα που τα παρήγγειλα πριν 1,5 μήνα, και με έχουν από βδομάδα σε βδομάδα.
Μού λείπει ένα ψυγείο που ενώ το είχα πληρώσει, ο τύπος βρήκε να το δώσει αλλού πιο ακριβά κι έμεινα στα κρύα του λουτρού τελευταίες μέρες.
Μου λείπουν κάτι απλήκες που τις έκανα παραγγελία κι αυτές πριν 1 μήνα, γιατί τρομάρα μου, ήθελα να είναι ίδιες με το φωτηστικό.
Κι επιπλέον μαθαίνω οτι δεν θα πάρω και την επιχορήγηση από τον ΟΑΕΔ. Απέρριψαν την αίτησή μου χωρίς καν να μου κάνουν έλεγχο…
Ναι. Και ζητήσανε την ψήφο μας μόλις πριν από λιγες μέρες.
Αυτά.
Αλλά δεν έχω άλλες αντοχές και λέω να κάνω τα εγκαίνια.
Ή για τις 24 του μηνός , ή για τις 28.
Εσείς τι λέτε;
 
24 Σχόλια

Posted by στο 13/10/2009 in Ασχολίες

 

24 responses to “Εγκαίνια

  1. yannidakis

    13/10/2009 at 20:17

    Σιγουρα 24 που πεφτει Σαββατο και θα εχεις μεγαλυτερη προσελευση.Καλη δυναμη :[

     
  2. Τσουκνιδιτσα

    13/10/2009 at 20:30

    Καλη τυχη!!!στις 24 … και εγω!!!Ολα θα πανε καλα!!!

     
  3. .

    13/10/2009 at 21:55

    χμ!για να απορριφθει η αιτηση σας δύο ειναι οι λόγοι ,ή εχει συμπληρωθει ο συγκεκριμενος αριθμος επαγγελματιων ή είχατε λανθασμενα δικαιολογητικα ενταξης κι επιχορηγησης του προγραμματος!τι δουλεια εχει ο ψηφος με το προγραμμα του οαεδ?παρακαλω πολυ!καλες δουλειες σας ευχομαι!καλησπερα σας!

     
  4. Αρχοντούλα

    14/10/2009 at 10:51

    Εγώ νομίζω πως στις 28 είναι καλύτερα, λόγω αργίας.Και μην στενοχωριέσαι, μέχρι τότε όλα θα γίνουν.Όσο για τον ΟΑΕΔ έχει δώσει πολλά λεφτά σε άτομα που μόλις τα πήραν έκλεισαν και τα μαγαζιά τους! Δεν σκέφτηκες να κάνεις μια ένσταση;

     
  5. Ντόρα

    14/10/2009 at 11:12

    Και γω στις 24 νομιζω πως ειναι καλυτερα.οσο για τα προβληματα θα περασουν ..υπομονη και επιμονη!!!!!Καλημερα..φιλια.

     
  6. sugar

    14/10/2009 at 20:24

    καλησπερα ….και ευχομαι καλες δουλειες να χεις….!!καλο βραδακι ναχεις γλυκεια μου!!

     
  7. Aeolos

    14/10/2009 at 22:09

    Kάθε αρχή και δύσκολη που λένε. Αλλά και ο επιμένων νικά. Και τα δύο ισχύουν στην περίπτωσή σου… 🙂 Με το καλό τα εγκαίνια. Καλό βραδάκι να έχεις…

     
  8. meis

    14/10/2009 at 22:28

    Καλες δουλειες και καλη δυναμη!!!!!!

     
  9. Παύλος ο Γραικός..

    14/10/2009 at 22:36

    Kάθε εμπόδιο για καλό.Καλό ξεκίνημα!!!!

     
  10. Bio-Μπαξές

    14/10/2009 at 22:53

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Θα ήθελα και να σας δω.spiderman γνωρίζω τουλάχιστον άλλα 5 άτομα που η αίτησή τους απορρίφθηκε χθές όπως και η δική μου, με την ίδια ακριβώς αιτιολογία. Αυτό με κάνει τουλάχιστον να υποψιάζομαι οτι ούτε καν μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν την αίτηση και την έκθεση επιχειρηματικού σχεδίου. Καθόλου λανθασμένα τα δικαιολογητικά μου με μια πολύ \’δυνατή\’ έκθεση και επιχειρήματα. Και αναρωτιέμαι με ποιά κριτήρια άραγε με απορρίψανε; και εγκρύνανε κάποιους άλλους;Και παρακαλώ πολύ! ΌΧΙ ξανά στον πληθυντικό, με κάνεις να αισθάνομαι κάπως…

     
  11. Aeolos

    14/10/2009 at 23:25

    Φίλη Ελένη, οι μηχανές εσωτερικής καύσης όπως γνωρίζεις, χρειάζονται και λάδι. Αλλιώς θα κολλήσουν… 🙂

     
  12. Bio-Μπαξές

    14/10/2009 at 23:30

    Αίολε, δεν το κατάλαβα, είμαι λίγο αργή…..

     
  13. iannis

    16/10/2009 at 10:07

    Καλημερα….Ελενη!!!Αντε βρε κοριτσι μου ευχομαι οτι καλυτερο!!!!Καλες δουπειες να εχεις!!!Οσο για τις επιχορηγησεις….αστο..καλυτερα!!!Μου αρεσε η απαντηση σου…στον Αιολο….που βεβαια…δεν εχει αδικο στο σχολιο του……γιατι ετσι γινεται με τισ μηχανες,,,εσωτερικης καυσης….Χρειαζεται…λαδι…βεβαιως βεβαιως!!!Αρα λοιπον….δεν εισαι αργη…..που δεν καταλαβες…αλλα σωστη!!!!Καποτε θα πρεπει να ξεκοψουμε απο τα καταλοιπα που μας εμειναν…απο την τουρκικη….σκλαβια….Ας ξεχασουμε..λοιπον το ραχατι..το μπαξισι…και τοσες αλλες συνηθειες…που μας εχουν μεινει με τα 400χρονια σκλαβιας!!!Καλο σαββατοκυριακο!!!

     
  14. Bio-Μπαξές

    16/10/2009 at 11:14

    Κι όμως!!!! Σας την έφερα πάλι!!!!! Δεν θ\’ανοίξω ούτε 24, ούτε 28!!!! Σιγά που θ\’άνοιγα….!!!!!Το πότε θ\’ανοίξω θα το μάθετε όταν το μάθω κι εγώ….Το γεφύρι της Άρτας να το πω;;;;;Αίολε και Βάνια, κάτι άρχισα να υποψιάζομαι… μα πολύ αργή βρε παιδία…Αντε φιλάκια σε όλους σας και σας ευχαριστώ.

     
  15. Angie

    16/10/2009 at 11:19

    Καλημέρα κοπέλα μου και καλή δύναμη να έχεις.Εγώ σε βλέπω αποφασισμένη παρά τις αναποδιές.Οπότε βουτιά στα βαθειά και κολύμπα!!!Καλή σου επιτυχία και καλές δουλειές να έχεις.

     
  16. vardis

    16/10/2009 at 11:19

    to kalo argei na erthe!!

     
  17. Ντόρα

    16/10/2009 at 19:09

    χαχαχα Μας την εσκασες ε;Πονηρουυουουλα!Ξερεις..το καλο πραγμα αργει να γινει..υπομονη!καλο απογευμα Ελενακι.

     
  18. Aeolos

    16/10/2009 at 20:07

    Φίλη Ελένη, κοίτα να κάνεις παρέα με κατοίκους περιοχών που ξέρουν από καλό λάδι… 🙂 \’Αστα βρε Γιάννη, το σιχαίνομαι πραγματικά. Δεν το έχω κάνει ποτέ στη Ζωή μου. Δυστυχώς όμως, σε κρατούν στο χέρι, όταν πρόκειται για επιχείρηση… Τέλος πάντων, όποτε προκύψουν εγκαίνια, θέλω άμεση ενημέρωση Ελένη, Μπορεί και να με δεις φάντη-μπαστούνι… 🙂 Φιλιά !

     
  19. Mάριος

    16/10/2009 at 21:53

    Να κοιταξεις ποια ειναι η πιο ευνο\’ι\’κη αστρολογικη μέρα και ώρα για τα εγκαινια, αυτή ειναι η δική μου συμβουλη.

     
  20. Aeolos

    17/10/2009 at 00:49

    Φίλε Μάριε, δυστυχώς, τα άστρα δεν πρόκειται να συμβάλλουν στο ξύπνημα των καρεκλοκένταυρων του ΟΑΕΔ, ούτε και θα κάνουν πιο φιλότιμους τους μαραγκούς. Και βεβαίως, δεν θα τροφοδοτήσουν την τσέπη της Ελένης μας… Συν Αθηνά και χείρα κίνει… Την καληνύχτα μου.

     
  21. Bio-Μπαξές

    17/10/2009 at 01:41

    Φίλοι μου με συγκινείτε. Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας.Για να πω την αλήθεια, μια ημερομηνία έχω κατά νου, αλλά φοβάμαι πλέον να την πω.Μήπως καταριέμαι μόνη μου τον εαυτό μου;Μάριε, για την ευνοϊκή αστρολογική να απευθυνθώ σε σένα;Αίολε, ο φάντης μπαστούνης είναι ο αγαπημένος μου, χαίρομαι που τον γνωρίζεις κι εσύ.Την καληνύχτα μου σε όλους και καλό Σ/Κ.

     
  22. survivor

    17/10/2009 at 15:03

    Καλημέρα Ελένη μου!Κάθε εμπόδιο για καλό! Μην το ξεχνάς!Όσο αφορά τα άστρα, να σου θυμίσω πως ο σοφός λαός μας κοιτούσε πάντα τις φάσεις του φεγγαριού για να κανονίζει τις δουλειές του. Π.χ.θυμάμαι πως στο χωριό μου ΠΟΤΕ δεν ξεκινούσαν να φυτεύουν όταν το φεγγάρι ήταν στη "λίγωση" δηλαδή στο άδειασμά του. Πάντα περίμεναν τη νέα σελήνη για να ξεκινήσουν το φύτεμα, ώστε να πάει καλά η νέα σοδειά. Μιας και η δική σου δουλειά λοιπόν είναι ένα νέο ξεκίνημα, δε χάνεις τίποτα να ακολουθήσεις αυτή τη συνήθεια Κάτι ξέρει ο λαός μας! Νομίζω πάντως πως αυτές τις μέρες το φεγγάρι "αδειάζει" ακόμα! Και είπαμε! ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ!Φιλιά!

     
  23. black-Martini

    18/10/2009 at 16:39

    Να μιλησω και εγω σαν επαγγελματιας λοιπον….Ειμαι στα πραγματα εδω και τρια χρονια.Ενα θα σου πω και βαλτο καλα στο μυαλο σου……..Μονη σου θα εισαι και ετσι να σκεφτεσαι…..και να πραττεις.Θα σκεφτεσαι αν κατι δεν παει οπως θελεις πως θα το αντιμετωπισεις.Να εχεις δλδ μια λυση σε περιπτωση που στραβωνουν τα πραγματα.Οσο βεβαια μπορει να ειναι εφικτο αυτο…Να σου πω επισης οτι τρεχει ενα προγραμμα γυναικειας επιχειρηματικοτητας στην σελιδα του ΕΟΜΜΕΧ…Εχει δωθει παραταση μεχρι της 16/11.Αν δεν ειχες τα προηγουμενα χρονια επιχειρηματικη δραστηριοτητα εχεις το βασικο ατου να λαβεις μερος.Τα χρηματα ειναι αρκετα….Δες το και συμβουλεψου ανθρωπο που ασχολειται με τις επιδοτησεις…Ποτε ομως μεσω τραπεζων…Ο,τι θελησεις ειμαι στην διαθεση σου…..Γερο στομαχι σου ευχομαι και κοιτα να δειχνεις σκληρο καρυδι…Καλη επιτυχια να εχεις στο νεο σου ξεκινημα…..Να σαι καλα Λενακι….Να τους φας ολους….χαχαχα..(σορυ αν ακουγομαι σκληρη αλλα ετσι ειναι τα πραγματα…και να σου χαιδευουν τα αυτια ειναι ο,τι χειροτερο θα μπορουσαν να σου κανουν.Στα λεω εγω που επαθα και εμαθα…Μαλιστα πληρωνω ακομα την καλοσυνη μου….)!!!!

     
  24. .

    19/10/2009 at 19:03

    Κάνε αυτό που θα αποφασίσεις, αφού ζυγίσεις καλά τα "υπέρ" και τα "κατά", κορίτσι μου…..Όπως και νάχει, σου εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και καλές δουλειές!!!!!!!!! :))

     

Σχολιάστε

 
