RSS

περί ανέμων

22 Οκτ.

Γειά σας φίλοι μου
 
Δεν ξέρω αν σας έλειψα, εσείς πάντως μου λείψατε. Ο Γελαστούλης είναι αμήχανος
Όχι,, δεν έχω κάτι συγκεκρημένο να σας γράψω. Απλά μου έλειψε αυτή η επικοινωνία μαζί σας. Αγκαλιά προς τα αριστεράΑγκαλιά προς τα δεξιά
Με κάποιους από σας χαθήκαμε τελείως…
Πρίν λίγο καιρό, κάθε που άνοιγα το pc όλο και έβρησκα κάποια μέιλ με αστεία βιντεάκια ή ανέκδοτα. Τώρα κι αυτά σταμάτησαν…Ο Γελαστούλης είναι λυπημένος
Αλλά σήμερα…Γελαστούληςβρήκα 4!!! Από το αγαπημένο Ντοράκι.  Αλλά τι σας το λέω; Κι εσείς θα τα έχετε πάρει…
Είμαι λοιπόν στο μαγαζί τώρα. Ήρθα να καρφώσω κάτι παλιές φωτογραφίες…(α, μόλις μου ήρθε κι άλλο ένα από την Κική, αυτό με τα χρώματα. Κική δεν μου φτάνει η τρέλα μου, θα με τρελλάνεις περισσότερο;) Μία του παππού και της γιαγιάς και δύο του μπαμπά. Κι ενώ τους παππού-γιαγιά τους κάρφωσα μια χαρά, ο μπαμπάς …Ο Γελαστούλης δείχνει τα δόντια του δεν θέλει να κρεμαστεί…. Και βαράω και βαράω το καρφί, αυτό στραβώνει, ανοίγει και μια τρυπάρα νααααα στον τοίχο… Θα πρέπει να φωνάξω πάλι τον Κωνσταντίνο, τον ελαιοχρωματιστή, να μου την κλείσει. Και ξέρω, θα μου πει πάλι: Καλά βρε Ελένη, ακόμα πόσες φορές θα με φωνάξεις μέχρι ν’ανοίξεις; Που να του δείξω και την κολώνα, που καρφώνοντας τα ράφια κόντεψε να πέσει… Έκανε κάτι ρογμές……Παναγία μου….
Ήθελα να καθαρίσω κι ένα ψυγείο, αυτό που σας έλεγα οτι μου λείπει… Ε, τώρα δεν λείπει, ήρθε κι αυτό στο μαγαζί. Αλλά ήταν μέρες κλειστό, και μόλις το άνοιξα…..Ο Γελαστούλης είναι μπερδεμένος πφφφφφ…. μια βρώμα….. Είπα λοιπόν να το καθαρίσω σήμερα, αλλά κάτι που μπορείς να το κάνεις και αύριο… γιατί να το κάνεις σήμερα;;;;;;Ο Γελαστούλης κοροϊδεύει
Κι έτσι, σκέφτηκα να κάτσω να μιλήσω μαζί σας.Περίεργο πράγμα πάντως, ενώ δεν μπορώ να μιλήσω με τους γύρω μου χωρίς να αγχωθώ ή να εκνευριστώ (για τον τελευταίο καιρό μιλάω), με σας, που δεν σας γνωρίζω, μια χαρά τη βρήσκω.. Μ’έχει πιάσει μια παρλατίτιδα…. Πολύ σπάνια το παθαίνω….
Ανοιξα λοιπόν το λαπτοπάκι μου, αλλά πως με δυσκολεύει το άτιμο…. Πρώτον: έχει Vista ενώ στο σπίτι έχω xp Δεύτερον: αυτό με το δάχτυλο δεν το μπορώ καθόλου, πήγα αγόρασα ένα μικρό, γλυκό ποντικάκι, αλλά μικρό βρε παιδί μου… δεν γεμίζει το χέρι…Τρίτον: αυτό το πληκτρολόγιο δεν με βολεύει καθόλου. Όλο λάθη κάνω… Κι αναρωτιέμαι γιατί, αφου η διάταξη του πληκτρολογίου είναι ίδιά;Ο Γελαστούλης είναι απογοητευμένος και τέταρτον: δεν μπορώ να δω τα βιντεάκια στα ιστολόγιά σας.Μου λέει οτι πρέπει να εγκαταστήσω ένα flash ή κάπως έτσι…Κι ενώ το εγκατέστησα ( ή τουλάχιστον έτσι νομίζω), πάλι δεν παίζουν τα βίντεο…
Και θα μου πείτε βέβαια, και γιατί δεν πας σπίτι,στο pc που σε βολεύει; Α, εκεί είναι ο γιός. Και το pc στο δωμάτιό του. Κλείνεται στο δωμάτιο, δήθεν διαβάζει, και ξημεροβραδιάζεται στην οθόνη…
Λοιπόν παιδάκια μου, μπορώ σήμερα να σας μιλάω μέχρι το πρωί μπλα μπλα μπλα μπλά… Αλλά επειδή πρέπει να πάω και στο σπίτι….
Εδώ θα σας καληνυχτίσω. Καλό σας βράδυ, και όνειρα γλυκά, πονηρά, απονήρευτα, ρωμαντικά, ό,τι θέλει ο καθένας…
 
Φιλιάαααααα
 
13 Σχόλια

Posted by στο 22/10/2009 in Διασκέδαση

 

13 responses to “περί ανέμων

  1. Παναγιώτης

    22/10/2009 at 22:46

    μια καταχώρηση για τα όνειρα είναι ότι πρέπει:)))))))))))))θέλω γλυκά όνειραμε γεύση σοκολάτας και μυρωδιές από ανθισμένους αγρούς!και άσε τα πονηρά όνειρα να περιμένουν….:Pyst: ευχαριστώ πολύ για τα μαγαζάκια :))))))))))))το χεις το χεις!!!! προχώραααααααα:)

     
  2. Bio-Μπαξές

    22/10/2009 at 22:49

    αααα, Παναγιώτη μου, ξέχασα την συνέχεια των μαγαζιών…έχει πολλά ακόμα. Θα σου τα γράψω μόλις το θυμηθώ…

     
  3. survivor

    22/10/2009 at 22:49

    Καλησπέρα γειτόνισσα! Δεν θα σε τρελλάνω εγώ με τα χρώματα, ο εγκέφαλός μας θα μας τρελλάνει με τον τρόπο που λειτουργεί! Ό,τι θέλει μας κάνει και βλέπουμε! Χαχα!Όσο για το λαπτοπάκι σου που δεν παίζει τα βιντεάκια, μάλλον κάποιοι αποκωδικοποιητές θα του λείπουν.Δες στα προγράμματά σου αν έχεις το K-Lite codec pack, αν όχι τότε κατέβασέ το (γράψε στο google : K-Lite codec pack και θα σου βγάλει το κατάλληλο σάιτ για να το κατεβάσεις).Συνήθως αυτό έχει όσους αποκωδικοποιητές χρειάζεται ο Η/Υ για να "διαβάζει" τα βίντεο. Κι εγώ vista έχω στο δικό μου λαπτοπ και είχα παρόμοια προβλήματα.Καλό σου βράδυ και καλό κουράγιο με τις δουλειές! Υ.Γ. Είναι ωραίος ο Κωνσταντίνος;;;;;; Χαχα!

     
  4. Aeolos

    22/10/2009 at 22:59

    Kαλησπέρα Ελένη ! Πολύ μου αρέσει, που σε βλέπω έτσι ευδιάθετη και με … παρλαπιπίαση που λες κι εύ. Όχι, δε μας κουράζεις καθόλου. Εξάλλου, έχουν αρχίσει και εκκλείπουν οι πραγματικά καλοπροαίρετοι άνθρωποι… Ελπίζω, ο πυρετός της προετοιμασίας να καταλήξει σύντομα στα εγκαίνια … 🙂 Καλή σου νύχτα Ελένη…ΥΓ: Με αφορούσε η καταχώρηση, οπότε … 🙂

     
  5. PENNY

    22/10/2009 at 23:05

    ε οχι και μας κουραζεις! αυτο να μην το ξαναπεις!!!υπομονη με τις δουλειες και με το λαπτοπ και ειδικα με τα vista!! χειροτερο προγραμμα δεν υπαρχει!!! :)))))καλο βραδακι Ελενη μου και καλο κουραγιο!!! φιλακιααααα!

     
  6. Bio-Μπαξές

    23/10/2009 at 00:06

    Γειά σας, από το σπίτι πια. Ο γιος τελικά βλέπει μπάλα…Δεσποινάκι γιατί με τρομάζεις; τόσο πολύ μπαστούνια θα τα βρώ με τα vista;Αίολε, τελικά το αποφάσησα. δεν θα κάνω τα εγκαίνια τώρα. θ\’ανοίξω μάλλον 2/11 (φτου φτου φτου…) και τα εγκαίνια θα τα κάνω μάλον 17/11 (φτου φτου φτου και πάλι…) που θα είναι και η κόρη μου εδώ, να με βοηθήσει, γιατί δεν με βλέπω να τα βγάζω πέρα μόνη μου. Όταν όμως θα είναι σίγουρο θα είστε οι πρώτοι που θα το μάθετε. Θα στείλω πρόσκληση στον καθένα σας.Κική μου, ευχαριστώ για τις οδηγίες, θα το κοιτάξω. Χμ, ο Κωνσταντίνος όμορφος δεν είναι, αλλά είναι πολύ καλό ανθρωπάκι ( του θεού). κι επειδή κι εγώ είμαι πολύ καλή …χαχα… το ξέρω οτι δεν θα μου πει όχι.Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

     
  7. Bio-Μπαξές

    23/10/2009 at 08:52

    Και αναρωτιώμουνα όλο το βράδυ: γιατί λέει ο Αίολος οτι η καταχώρηση τον αφορούσε;;;;;Μόλις τώρα συνδίασα το "περί ανέμων" με το "Αίολος"………………………Όταν σας λέω ΑΡΓΗ……. κάτι ξέρω…….. Την καλημέρα μου σε όλους.

     
  8. Ντόρα

    23/10/2009 at 11:42

    καλημερα Ελενη μου χαιρομαι που εισαι κεφατη και ορεξατη για μπλα μπλα..επρεπε να ειμασταν κοντα..θα μαλωναμε ποια θα πρωτομιλησει..χαχαΛοιπον ολα βαινουν καλα απο\’οτι λες στο μαγαζι και αυτο ειναι το ζητουμενο.Χαιρομαι.Οσο για το λαπτοπ..υπαρχουν και χειροτεροι(πιστεψε με)κοιτα εμενα.Ειμαι εντελως ανιδεη..ποιο πολλα ξερει ο 12χρονος γιος μου (που παρεπιπτοντως ειναι το ιδιο μουτρο με τον δικο σου)παρα εγω.Ισως επειδη ξερω οτι θα τα βρω ετοιμα και εχω επαναπαφθει.χαιρομαι που σου αρεσαν τα βιντεακια ηταν φρεσκα(μπαγιατιλα εγω ποτε)χαχαχ Αυταααααα….Καλη σου μερα και πολλα φιλια.και ναι!!!οτι μπορεις να το κανεις αυριο..γιατι να το κανεις σημερα; χαχααχαχΚαλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-ο 🙂

     
  9. Lady of Avalon

    23/10/2009 at 14:05

    Kαλημέραααααα! Ηρθα να μερεμετήσω την τρύπα στον τοίχο!Που να φωνάζεις τώρα ελαιοχρωματιστή!… Ασε που μπορεί να σου έλθει τα Χριστούγεννα…Ακου λοιπόν να δεις τι θα σου κάνω: Θα βάλω λίγο στόκο στην τρυπούλα… αν δεν έχεις σπάτουλα θα τη βάλω με το δάχτυλο… θα το αφήσω να στεγνώσει καλά… την επόμενη μέρα θα σου βάλω αστάρι… και την επόμενη θα βάψω τον τοίχο για να καλύψω το μπάλωμα. (ελπίζω να έχεις κρατήσει χρώμα ή τουλάχιστον τον κωδικό του χρώματος…)Αυτά… γιατί απλά ο ελαιοχρωματιστής άν έλθει θα θελήσει να σου τα κάνει με συνοπτικές διαδικασίες… οπερ σημαίνει:Θα σου βάλει το αστάρι πριν στεγνώσει καλά ο στόκος… Θα σου βάψει τον τοίχο πριν στεγνώσει καλά το αστάρι (και από κάτω ο στόκος…)Οχι ότι καλύτερο… :(Eίδες πως με έπιασε και μένα η λογοδιάρροια? Αντε γιατί και γω βάφω δωμάτιο αυτές τις μέρες και το σπίτι μου είναι βαπόρι να φύγει… Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

     
  10. Lady of Avalon

    23/10/2009 at 14:06

    !!! Ξέχασα! Γυαλόχαρτο έχεις?Πρέπει να τρίψω τον στόκο πριν τον περάσω με αστάρι 😛

     
  11. 300

    23/10/2009 at 16:14

    : )..ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Έλεν..!

     
  12. Mάριος

    24/10/2009 at 04:15

    Την πρωτη φορά που κάθησα να χειριστω λαπτοπ ήταν πριν 3 χρόνια, στο σπιτι μιας κολλητής.Και γω δε μπορουσα τότε με το ποντίκι αφής.Τώρα έχω συνηθισει τόσο που δε μπορώ το κανονικό ποντίκι.

     
  13. Bio-Μπαξές

    25/10/2009 at 12:02

    Λαίδη μου! προς στιγμήν φοβήθηκα πως θα μου πεις οτι και ο ελαιοχρωματιστής θα βάλει δάχτυλο στην τρύπα. Του τοίχου λέω……Να σου πω, με το μαγαζί θα τα βγάλω πέρα και με τον ελαιοχρωματιστή, αλλά για το σπίτι… ναι σε χρειάζομαι.Έχει το μαύρο του το χάλι. Ευτυχώς δεν θα χρειαστεί να βάλεις δάχτυλο, ένα σκέτο βάψημο είναι οκ. Άρα δεν θα σου πάρει και πολλές μέρες………. Τι, ακόμα εκεί είσαι; Κοιμάσαι; Α ναι, το ξενυχτήσαμε χθές στο πάρτυ!!!!!ΞΥΠΝΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ………

     

Σχολιάστε

 
