RSS

Αντι…βιολογικής γωνιάς 2

15 Νοέ.

 
Γειάαααα
 
 
Το ξέρετε το τραγούδι που λέει: Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα;
Ε, κάτι τέτοιο μου συμβαίνει τελευταία… κάποιοι αποφασίζουν και κάνουν ό, τι θέλουν χωρίς να με ρωτήσουν. Όχι για το κακό μου βέβαια, αντιθέτως!
Αλλά έτσι με κάνουν να αισθάνομαι κάπως αμήχανα και υποχρεωμένη θα έλεγα.
Ο ένας είναι ο τρελλός φωτογράφος. Του ζήτησα να μου βγάλει 2-3 φωτο για ενθύμιο κι αυτός μου λέει: ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!! ΘΑ ΣΕ ΠΝιΞΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ! Σαν να μου λέει ‘θα σε πνίξω στα φιλιά’ χαχα…
Η άλλη είναι η Ηρώ, η εκδώτρια των "Μακεδονικών Νέων". Πάλι δεν με έβαλε στην ‘Βιολογική γωνιά’. Όταν την ρώτησα γιατί,  μου λέει: εγώ ξέρω καλύτερα ποιά σημεία της εφημερίδας διαβάζονται περισσότερο και μην νομίζεις οτι τις μόνιμες στήλες τις διαβάζουν όλοι. Και ακριβώς από κάτω βάζω την πρόσκληση σε τρίστηλο. !!!!!!Ο Γελαστούλης είναι έκπληκτος!!!!! τρίστηλο;;;;;; μα εγώ πληρώνω για διαφήμιση 5*9!!! Και το άλλο το κουφό;
Ηρώ: Και για την άλλη εβδομάδα γράψε όσα πιο πολλά μπορείς γιατί πάλι δεν θα σε βάλω στην ‘βιολογική γωνιά’.Επειδή θα έχεις και τα εγκαίνια θα σε βάλω στο σαλόνι της εφημερίδας ολοσέλιδο αφιέρωμα…
Εγώ: ρε συ, τρελλάθηκες; που θα βρω να γράψω τόσα;;;;;;  
Ηρώ: Θα βρεις, θα βρεις, σε ξέρω εγώ…
Κι έτσι, κάθησα σήμερα 3 ώρες και έστυψα το μυαλό μου για να γράψω πολλά. Και άλλες τόσες για να εμπλουτίσω το κείμενο με φωτο… Για να δούμε τι θα βγει στο τέλος… 
Αυτό που κυκλοφόρησε εχθές είναι τούτο:
 
 

όλους μας τα Βιολογικά Προϊόντα;

Είναι σαφώς πιο υγιεινά, καθώς δεν αναπτύχθηκαν με παρεμβάσεις που είναι έξω από την «φυσιολογική» τους ζωή, όπως ορμόνες, συνθετικά λιπάσματα, βιταμίνες, αντιβιοτικά κ.α. Είναι ασφαλή για την υγεία μας, μια και δεν έχουν υπολείμματα λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων. Για την περιεκτικότητά τους σε ιχνοστοιχεία, βιταμίνες κλπ. δεν πρέπει να γίνεται καν λόγος. Τα βιολογικά υπερτερούν, και σε πολλές περιπτώσεις, μελέτες έχουν αποδείξει πολλαπλάσιες συγκεντρώσεις. Έχουν ανώτερη διατροφική αξία και, συχνά, είναι πιο γευστικά και μυρωδάτα. Επίσης δεν χρεώνουν τον φορολογούμενο με πιθανές αποζημιώσεις για απόσυρση (θάψιμο) της υπερπαραγωγής. Τέλος, καλλιεργούνται με μεθόδους που είναι πολύ πιο φιλικές για το περιβάλλον, συντελώντας, έτσι, στην προστασία του πλανήτη.

χμμμμ….. Σάρωσα το φύλλο της εφημερίδας για να το βάλω έτσι όπως ήταν εκεί μέσα, αλλά δεν μου μπαίνει… Δεν ξέρω γιατί…
δεν είμαι και εξπέρ σ’αυτά…
 
Αυτά για σήμερα,
σας εύχομαι καλή βδομάδα!
 
φιλιάαααα
 

13 responses to “Αντι…βιολογικής γωνιάς 2

  1. Bio-Μπαξές

    15/11/2009 at 21:24

    Αααα, φαγώθηκε και ο τίτλος…ηταν:"τι παραπάνω προσφέρουν σε όλους μας τα βιολογικά προϊόντα".

     
  2. Ντόρα

    15/11/2009 at 21:26

    Τι τραβατε και σεις οι επαγγελματιες βρε Ελενη μου..Δεν σε φοβαμαι ομως,εχεις ψυχη εσυ!!!Ολα τα καταφερνεις!!!Μου αρεσει το κειμενο :)) πολλα βιολογικα φιλια 🙂

     
  3. ποκαχόντας

    15/11/2009 at 21:29

    χαχαχαχαχα!!!!απιθανη ελενη μου…ειμαι σιγουρη οτι θα διαπρεψειςκαλε αυτα τα βιολογικα [τρωνε] κ τιτλους;;;;;;χαχχααχχαχαχαχασυγχαρητηρια κοριτσαρα μου …μπραβοοοοοοοοοοο!!!

     
  4. iannis

    15/11/2009 at 21:42

    Καλησπερα Ελενηηηη!!!Γιατι τοσο αγχος βρε κοριτσι μου?αφου ολα καλα θα ερθουν στο τελος!!!!Αντε ρε συ να σε καμαρωσουμε…στο μαγαζακι με τα βιολογικα..προιοντα!!Πολλες φωτογραφιες θελουμε…Ασε τον φωτογραφο να κανει την δουλεια του!!!!Καλο βραδυ..φιλαρακι μου!!!

     
  5. yannidakis

    15/11/2009 at 21:54

    οπως και να εχει ολαθα ειναι περιφημα, ειμαι σιγουρος :[

     
  6. Aeolos

    15/11/2009 at 22:17

    Eλένη μου, είναι πολύ απλό : είσαι γνήσιος και καλοπροαίρετος άνθρωπος. Και αγαπητός, επίσης. Επομένως … Πες τα βρε Γιάννη. Ας αφήσει το φωτογράφο να κάνει τη δουλειά του… :)) Καλό σου βράδυ Ελένη μου. Και μη φοβάσαι, όλα θα πάνε καλά…

     
  7. Βεατρίκη

    15/11/2009 at 22:46

    Καλησπέρα Ελένη μου!!! Βλέπω κέφια!!!Και έτσι νάσαι , έτσι νάναι για σένα!Ωραίο το κείμενο, σοβαρό…Και να που πάνε όλα καλά! Και το ένα φέρνει το άλλο…Ετσι , έτσι γίνεται. Είδες τι όμορφο που είναι σαν οι άνθρωποι οι γύρω σου απλώνουν τα χέρια;Αντε μου και πολά τα βήματα μπροστά!Εδώ μπορείς να κάνεις κι αστεία έτσι;

     
  8. Mάριος

    17/11/2009 at 13:49

    Σε συμβούλεψαν οι άλλοι φίλοι.Εγω θα σου πω μια αρχαιο-ελληνικη συμβουλη.."τ\’ αγαθά κόποις κτόνται".Υπόμονη μονο και θα τα καταφέρεις.

     
  9. Aeolos

    17/11/2009 at 14:16

    Ελένη μου… Μακάρι όλα να είναι κατ\’ ευχήν. Καμμιά φορά, άλλα κελεύει η ψυχή, άλλα η μοίρα…

     
  10. black-Martini

    17/11/2009 at 14:23

    Αντε να σου πω κι ενα νεο τωρα να παρηγορηθεις……..(εμενα με εχει λουσει κρυος ιδρωτας βεβαια)…Την Δευτερα μου εκαναν προταση απο το τοπικο καναλι να κανουμε μια εκπομπη για την παραδοση και τις κατασκευες…Ο αντρας μου ειναι ψυχραιμος….εγω παλι ΄΄κρυωνω\’\’…..Για την διαφημιση παλι που εχουμε μας λενε οι αλλοι…\’\’Ξερουμε εμεις..\’\’Ξερουν Ελενη….κατι ξερουν περι επικοινωνιακα διαφημιστικα τρυκ…Καλο βολυ…..

     
  11. Achilleas

    17/11/2009 at 19:53

    Λοιπόν Ελένη μου, είσαι η ανερχόμενη δύναμη της περιοχής σου, το πήρες αυτό χαμπάρι;Σε πάνε οι φωτογράφοι, σε πάει ο Τύπος, έχεις κάθε λόγο να φοβάσαι, λέμε τώρα.Λέμε τώρα, γιατί κάτι μου λέει πως τα αξίζεις όλα αυτά και δεν το καταλαβαίνεις.Αυτοί όμως το καταλαβαίνουν και θέλουν να σε έχουν στα ώπα-ώπα.Εμένα πάλι, μου αρέσει η κατάστασή σου.: )

     
  12. Bio-Μπαξές

    17/11/2009 at 22:21

    Σιγά ρε παιδιά, θα το πάρω πάνω μου και ποιός με βλέπει μετά…Ούτε καν θα σας μιλάω…Κάτι μου λέει κι εμένα οτι τα αξίζω (δεν θέλω να παινευτώ), μόνο που ήρθαν πολλά μαζεμένα και με γρήγορους ρυθμούς. Εκεί που όλα ήταν στάσημα…….. ξαφνικά μπάαααμ!!Σας ευχαριστώ πολύ.Καλό βραδάκι.

     
  13. thalia

    20/11/2009 at 00:08

    Μια διακοπή που είχα στο internet, μέφερε αυτή την ωρα.Η μεγάλη σου προσπάθεια και η μεγάλη σου καρδιά θα φέρει μεγάλη επιτυχία στη δουλειά σου.Λίγη υπομονή και ΟΛΑ Θά πάνε μια χαρά…….Τις καλλίτερες ευχές μου.

     

Σχολιάστε

 
