RSS

Ο Βάνιας μου την έφερε!!!!!

22 Νοέ.

Καλημέρα!!!!!
 
Αυτό ήταν! Περάσαν και τα εγκαίνια και ξαλάφρωσα λιγάκι.Ουφφφφφ, μόνο λίγη κούραση έχω ακόμα, αλλά που θα πάει, θα περάσει κι αυτή….
Δεν θα σας πω τίποτα για τα εγκαίνια. Θα μιλήσω για τον Βάνια.
Μεσημέρι παρασκευής, κάθομαι στο μαγαζί και ετοιμάζομαι πυρετωδώς για το απόγευμα. Χτυπάει το τηλέφωνο:
-Ελένηηηη, η Κική είμαι. Μόλις σχόλασα από τη δουλειά, Δεν θα μπορέσω νά’ρθω …μπλα μπλα μπλα…ενα σωρό ευχές…μπλα μπλα μπλα….Λυπάμαι πολύ που δεν θα σε δω, αλλά θα έρθει ο Γιάννης.Ο Γελαστούλης λέει μυστικά
-Ποιός; Ποιός Γιάννης;Ο Γελαστούλης είναι έκπληκτος
-Ο Γιάννης βρε, ο Βάνιας ο Τρίφης.
-Σοβαρά; Αλήθεια λές;;;;;Ο Γελαστούλης χαμογελάει πλατιά
-Αχ, δεν το ήξερες; Δεν σε πήρε τηλέφωνο; Ωχχχχχ, του χάλασα την έκπληξη….Ο Γελαστούλης είναι λυπημένος μην του πεις οτι στο είπα, κάνε την έκπληκτη…
 
Απόγευμα-εγκαίνια:Είμαι έξω στα τραπέζια, κάνω κάτι με σκυμμένο το κεφάλι και ξαφνικά ακόυω : Ελένηηη…
Βγάζω κι εγώ μια κραυγή :Ααααααα…..( το αστείο είναι οτι πρώτα φώναξα και μετά σήκωσα το κεφάλι να δω ποιός είναι χαχαχα). Αγκαλιές, φιλιά, συγχαρητήρια, κτλ, κτλ…..
Ναι Κική μου, έκανα την έκπληκτη και μου βγήκε πολύ καλά… Θα μπορούσα να είμαι και καλή ηθοποιός….
Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση και με άφησε άφωνη είναι οτι ήρθε μόνος του. Εγώ περίμενα να δω και την γυναίκα του και την κόρη του… Αλλά έκανε τέτοιο ταξίδι μόνος! Για μένα!!!! Μεγάλη μου τιμή… Σ’ευχαριστώ Βάνια, ποτέ δεν θα το ξεχάσω…
Για την ακρίβεια, δεν ήρθε μόνος. Εφερε μαζί του κι έναν φίλο του από το ΣΠΑΣΕ που εγώ δεν τον ήξερα. Τον Ηλία από τη Σκύδρα – προστέθηκε στους φίλους μου χθές.
Τι να σας πω για τον Βάνια; Γλυκήτατος, με παιχνιδιάρικα και καλοσυνάτα μάτια, ευγενέστατος, έξω καρδιά… Μου μετέφερε τους χαιρετισμούς και τις ευχές κάποιων από εσάς. Τσουνάμι, Ντοράκι, Αρτεμη-Βασίλη, Γεωργία(;!)…σας ευχαριστώ πολύ. Δεν θυμάμαι αν μου ανέφερε και κάποιο άλλο όνομα… ήμουνα λίγο αναστατωμένη (πολλές πληροφορίες, πολλές ερωτήσεις, πήγαινα από δω κι απο κει να μην αφήσω κάποιον χωρίς να του πω μια κουβέντα… ε, το μυαλό πόσα μπορεί να χωρέσει; μπερδεύτηκε λίγο κι αυτό…) Κι ενώ έμεινε αρκετή ώρα, εγώ δεν τον χώρτασα…Δεν πρόλαβα να μιλήσω μαζί του όσο ήθελα, και για πότε εξαφανίστηκε ούτε που το πήρα χαμπάρι… Το μόνο που μου είπε είναι οτι θα πήγαινε θεσ/νίκη την άλλη μέρα το μεσημέρι για να δει και τα κορίτσια του ΣΠΑΣΕΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ. Ωραία, του λέω, θα τα πούμε αύριο το πρωί, θα πιούμε κι ένα καφεδάκι μαζί. Και τον περίμενα. Ηθελα να στείλω και κάποια δωράκια στις Κική, Δέσποινα και Ανιμάκι…. ήθελα να του κάνω δώρο κι έναν … βιολογικό αφρό ξυρίσματος….έτσι, για να μην τσιμπάει όταν φιλάει… ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ…ΔΕΝ ΗΡΘΕ!!!  Τον παίρνω τηλ. κατά τις 11 και μου λέει οτι είναι ήδη στην Θεσ/νίκη και θα τα πούμε το βράδυ που θα ξανάρθει στη Νάουσα. Και πάλι περίμενα…και πάλι δεν ήρθε…Και ούτε ένα τηλέφωνο….!!!!!
Ε τώρα κι εγώ τι να πω; Απογοήτευση σκέτη…Ο Γελαστούλης είναι μπερδεμένος Μα να έρθει εδώ για μένα και να μην μπορέσουμε να καθήσουμε λίγο ήσυχα να τα πούμε;;;;; Ούτε μια φωτό δεν βγάλαμε μαζί για ενθύμιο…
Τώρα που είπα για φωτο, ο τρελλός φωτογράφος που σας έλεγα δεν ήρθε.Μάλλον αποτρελλάθηκε τελείως και τον κλείσαν στο Δαφνι… Φωτογραφίες περιμένουμε από τον Βάνια τώρα, είπε οτι έβγαλε κάποιες. Βασικά εγώ περιμένω μια καταχώρηση απ’αυτές που μόνο ο Βάνιας ξέρει να βάζει, με σχόλια και εντυπώσεις…
Α, ναι, ήταν εκεί και η Ηρώ με τον Γιώργο (συνεργάτης της). Βγάλανε κι αυτοί αρκετές φωτογραφίες, αλλά πότε θα τις έχω δεν ξέρω… Βλέπετε είμαστε πολύ μακριά….20 μέτρα απέχει ο Βιο-μπαξές από την εφημερίδα…
 
Αυτά προς το παρόν, περισσότερα με φωτογραφίες (ελπίζω) σε λίγες μέρες.
 
Φιλιά σε όλους!!!!
 
 
 
 
 
13 Σχόλια

Posted by στο 22/11/2009 in Ασχολίες

 

13 responses to “Ο Βάνιας μου την έφερε!!!!!

  1. yannidakis

    22/11/2009 at 12:05

    χαιρομαι πολυ.ολα κυλησαν ομορφα και οπως καθετι ομορφο, περιειχε και εκπληξεις.μπραβο :[

     
  2. black-Martini

    22/11/2009 at 12:45

    Μπραβο Λενιω….πολυ χαιρομαι που πηγαν ολα καλα…Ναι μια χαρα..Εστω και με τον τρελλοφωτογραφο…..χαχχα..Ωραιος ο γιατρος του χωριου μας ε;;…Θα δουμε και τις εντυπωσεις του απο αυτο το Σαββατοκυριακο…Παντα κατι μας λεει και μαθαινουμε τα νεα του χωριου…….Καλες δουλειες και παλι να εχεις……Η κουραση θα φυγει μερα με την μερα…..Να εχεις μια ομορφη και ξεκουραστη Κυριακη..

     
  3. Lady of Avalon

    22/11/2009 at 13:33

    :))Eίδες? Ολα καλά λοιπόν…Οσο για τον τρελλοφωτογράφο να είσαι σίγουρη ότι είχε πολύ καλό λόγο που δεν ήρθε.Φιλάκια και να περνάς όμορφα!

     
  4. survivor

    22/11/2009 at 14:25

    Βρεεεεεεεε! Βούκινο μ\’έκανες! Χαχα!Δεν σου την "έφερε" τελικά ο Γιάννης! Αφού το ήπιατε το καφεδάκι απ\’ότι έμαθα ! ;-)Εμείς πάντως χθες περάσαμε ΑΠΙΘΑΝΑ! Δεν λέω περισσότερα γιατί το αφήνω στον Γιάννη!Εμείς Ελένη θα τα πούμε κάποια άλλη φορά, να είσαι σίγουρη!Φιλιά πολλά και ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ !

     
  5. 300

    22/11/2009 at 16:24

    : )..Καλότατες Δουλειές..Υγεία..!

     
  6. Άνιμα

    22/11/2009 at 16:34

    Χαχαχαχα!!! Φάντης μπαστούνης δηλαδή ο Γιάννης… πότε τον βρίσκεις πότε τον χάνεις!!! Χαχαχα!!!Ελένη μου σου εύχομαι καλές δουλειές και ό,τι καλύτερο για το μαγαζί σου!!! Και αν βρεθώ στη Νάουσα για καμιά εκδρομούλα, μπορεί να με δεις να ψωνίζω τίποτις!!! :)Τώρα νομίζω πως όλοι περιμένουμε τους σχολιασμούς του Γιάννη… Χιχιχι!!!

     
  7. ποκαχόντας

    22/11/2009 at 16:51

    μπραβο βιοελενη μου!!! καλες δουλειεςοοοοοσο για το βανια ..περιμενε και να δεις ιστολογιο που ετοιμαζει…και με φωτο απο το μαγαζι σουαναμενομεν λεγω !!!χαχαχαχαχαχαχαχαφιλιαααααααα

     
  8. Τσουκνιδιτσα

    22/11/2009 at 16:52

    Καλές δουλιες…!!!

     
  9. Ντόρα

    22/11/2009 at 20:57

    καλες δουλειες Ελενακι μου!!!!Ευχομαι ολα καλα και να σκισει το μαγαζι.Εγω μολις γυρισα απο Παυλιανη ειχα παει παρεα με τον αντρα μου που ειχε εκδρομη.Πολυ κουραση..αλλα και πολυ ομορφα!Φιλακια πολλα.(με τον Βανια Τηλεφωνηθηκαμε ..θα μας πει λεπτομερειες απο κοντα.Καλο βραδυ γλυκια μου και καλη ξεκουραση!!!

     
  10. Aeolos

    22/11/2009 at 21:08

    Ελένη μου, σου εύχομαι ολόψυχα καλές δουλειές ! Πολύ χάρηκα που πήγαν όλα καλά. Και είχες την τύχη, να γνωρίσεις το φίλο Βάνια. Όστις τυγχάνει αξιαγάπητος άνθρωπος. Τον έχω γνωρίσει… Όσο για τον τρελλοφωτογράφο… Εμ, τι περίμενες από τρελλό (κι από μικρό, μαθαίνεις την αλήθεια – άσχετο! ) και φωτογράφο ?… 🙂 Να είσαι πάντα καλά … Βιοελένη, που πολύ πετυχημένα, σε αποκάλεσε η Τόμμυ μας (έγραψε ! ).

     
  11. iannis

    23/11/2009 at 00:54

    Καλησπερα και απο μενα Ελενη!!!Αν και ηρθα απο τισ 10…στο σπιτι…τωρα μπηκα στο χωριο μας.Υποχρεωσεις κοπελα μου!!Ξερεις οτι οι αγροτικες δουλειες..εχουν κοπο και σου τρωνε χρονο…μαζεψα πατατες…αρμεξα..γελαδια προβατα…και κατσικε…Μαζεψα τα αυγα…ξεπουπουλιασα παπιες…και μαζεψα τα φρουτα απο τα δεντρα..Βλεπεις τρεις μερες ελειπα στα μερη σας!!Ρε συ….εισαι απαραδεχτη γκρινιαρα..και παραπονιαρα…Πιστευες οτι θα εφευγα χωρις να σε χαιρετησω???μωρε..τι μας περασες?εχουμε και καποια ανατροφη….αν και η ταπεινη..καταγωγη μου..ειναι απο λαικες….συνοικιες…χαχαχαχ!!!Λοιπον..Ελενιτσα μην βιαζεσαι να βγαζεις ιστολογια …Ο Βανιας ποτε δεν αθετει…υποσχεσεις!!!Ομολογω..οτι πραγματι ησουν καλη θεατρινα…Δεν επιασα καθολου…οτι ηξερες οτι θα ερχομουν….Βεβαια….αν και εδειξες να ξαφνιαζεσαι…κατι δεν μου πηγαινε καλα….Παραησουν ψυχραιμη που με ειδες…..Αιολε…την Ελενη..την εχω γνωρισει απο το καλοκαιρι…Ηταν ολα πολυ οραγανωμενα…και πολυ ομορφα….Το μαγαζι καταπληκτικο….με μια ταξη…..φοβερη…Εσυ σαν οικοδεσποινα…τρομερη…Αλλα και σαν ανθρωπος…που σε γνωρισα καλυτερα….σημερα στην παραλια…της Ναουσας…χαχαχ…πινοντας το καφεδακι μας….μου αρεσες πολυ…Πολυ ανθρωπινη..ευγενικη…και δεν λεω..τιποτα αλλο..γιατι θα κοκκινισεις λεγοντας τοσα κοπλιμενατ!!Και για μενα αυτο το τριημερο…πολυ ομορφο ηταν….γνωρισα καλυτερα εσενα…γιατι το καλοκαιρι…δεν μιλησαμε σχεδον…καθολου…Ειδα καποια φιλαρακια απο τα παλια….στην Θεσσαλονικη…και χαρηκα….παραπολυ…που τα ξαναειδα….και γνωρισα ενα καινουριο φιλο….τον Ηλια..ενα πολυ ευγενικο..ανθρωπο..που αν και ειναι απο τους νεωτρους φιλους μου στο σπασοχωριο μας…λεγοντας του οτι θα ερθω Ναουσα..ηρθε και με συναντησε….Εμαθα..οτι γινατε και σεις φιλοι…Χαιρομαι.Τελικα ρε παιδια..οι Μακεδονες…κειναι και γαμω…τα παιδια!!Εξω καρδια..απλοι..και φιλοξενοι….Ειμαι αρκετα κουρασμενος για να βγαλω ιστολογιο…..και φωτογραφιες…θα το κανω ομως….το συντομωτερο!!!Πολα φιλια…καλες δουλειες….Βανιας Τριφης!!!!

     
  12. thalia

    23/11/2009 at 01:11

    Ελένη και πάλι καλές δουλειές νάσαι γερή και πάντα γελαστή………………… Την καληνύχτα μου ή μάλλον την ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ.

     
  13. Bio-Μπαξές

    23/11/2009 at 10:36

    Σας ευχαριστώ πάαααρα πολύ όλους!Εύχομαι και σε σας τα καλύτερα!Βάνια, τι φταίω εγώ αν εσύ δεν θυμάσαι τι λές;Μου ε\’ιπες θα περάσεις Σάββατο πρωί, δεν ήρθες.Μετά είπες σάββατο βράδυ, πάλι δεν ήρθες. Ενα τηλέφωνο δεν πήρες. Σε παίρνω εγώ, δεν το σηκώνεις…. ε τι να φανταστώ με το φτωχό μου το μυαλό;;;;Εμείς, όταν σκοτεινιάζει, φεύγουμε απ\’ το χωράφι, εσύ με τους προβολείς του αυτοκινήτου μαζεύεις τα φρούτα και αρμέγεις τα ζώα σου;;;;;Χμ, θα το πω στον Σάκη να το εφαρμώσει, γιατί δεν του φτάνουν οι ώρες της ημέρας….Τόμμυ, το Βιοελένη μου κάνει κάτι σε \’βιονική γυναίκα\’… Θυμάστε το σήριαλ πριν από καμιά 20 ετία; χαχαχα, μπα δεν της μοιάζω καθόλου….Φιλιά πολλά σε όλους.

     

Σχολιάστε

 
