RSS

Για τους εν Αθήναι

07 Δεκ.

Γειά σας φίλοι μου.
Με αφορμή γράμμα μιας φίλης μου ήρθαν στο νου κάποιες σκέψεις.
Όταν είχε έρθει ο Γιάννης για τα εγκαίνια, φεύγοντας του έδωσα κάποια μικρά δωράκια για σας τους Αθηναίους. Εντελώς συμβολικά και αναμνηστικά. Και φυσικά μόνο γι’αυτους με τους οποίους ο Γιάννης συναντιέται.  Θα ήθελα πολύ να έχουν κάτι από μένα και ο Μάριος, ο Παύλος, ο κ. Αλέξανδρος, η Τσουκνιδίτσα, το αγαπημένο μου Μπλανσάκι, Cil (νομίζω από κει είστε όλοι ε;)αλλά πως να βάλω τον Γιάννη να σας ψάχνει;Τεσπα, έδωσα γι’αυτους που ήξερε. Σκεπτώμενη όμως τώρα την στιγμή εκείνη, λέω μήπως ξέχασα κάποιον…Βλέπετε όταν με πήρε τηλ. ο Γιάννης για να βγούμε για καφέ, εγώ ετοιμαζόμουνα να πάω με τα παιδιά στο χωριό. Θα μας έκανε τραπέζι η πεθερά μου (μπλιάχ), για να δει και την εγγονή της πριν φύγει για τα "ξένα" πάλι. Αλλά πως να αρνηθώ στον Γιάννη; Ετσι, πήγαμε ήπιαμέ το καφεδάκι μας στη παραλία και φεύγοντας περάσαμε από το μαγαζί να του δώσω λίγα πραγματάκια για όλους. Αλλά επειδή ήμουνα πολύ βιαστική – πως ν’αφήσω την πεθερα (μπλιάχ) να περιμένει; – έριχνα στην σακούλα ό,τι έπιανε το χέρι μου χωρίς να βλέπω και να μετράω τι βάζω… Και αναρωτιέμει τώρα…μήπως άφησα κάποιους παραπονεμένους, μήπως κάποιον ξέχασα ή κάτι δεν έφτασε για όλους… Στην περίπτωση αυτή, θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη. Δεν θέλω να σκεφτείτε οτι έχω κάποιες ιδιαίτερες προτιμήσεις σε κάποιους από σας. Υπόσχομαι λοιπόν πως δεν θα σας ξεχάσω στην πρώτη επόμενη ευκαιρία που θα έχω.
 
Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σε όλους σας.
 
Υ.Γ. Για να μην παρεξηγηθώ:Το μπλιάχ δίπλα στη λέξη πεθερά μπήκε χάρην αστεϊσμου, δεν έχω τίποτα με τη γυναίκα. Ίσα-ίσα της χρωστάω πολλά. Απλά και μόνο η λέξη ‘πεθερα’ μου προκαλεί ένα κάτι…
 
12 Σχόλια

Posted by στο 07/12/2009 in Ταξίδι

 

12 responses to “Για τους εν Αθήναι

  1. Aeolos

    07/12/2009 at 20:58

    Ακόμη και για όσους δε θα βρεθεί να τους δώσει κάτι ο Γιάννης, ήδη ξέρουμε, ότι έχουμε την αγάπη σου Ελενάκι. Να είσαι καλά… ΥΓ: Ευτυχώς που έδωσες εξηγήσεις για το .. επιφώνημα :)) Αφού είσαι γλυκειά ψυχή βρε, πώς να σε παρεξηγήσουμε ?

     
  2. Ντόρα

    07/12/2009 at 21:12

    Εγω τα πηρα καρδουλα μου και ηδη σου ειπα ενα μεγαααααλο ευχαριστω, αλλα θα πω κι αλλο ενα!!!Ευχαριστωωωωωωωωωωω…φιλακια φιλακια φιλακια φιλακια… :))

     
  3. Αλέξανδρος

    07/12/2009 at 21:45

    ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΩΡΑ …. η σκέψη σου μετράει …. γι αυτό να είσαι πάντα καλά …. σ αγαπάμεο κ Αλέξανδρος

     
  4. ποκαχόντας

    07/12/2009 at 22:02

    εγω ακομα οχιιιιιιιι!!! γκρρρρρρρρρ!!!το περιμενω να μου το φερει οοοοοοχι ο βανιας αλλα η ψηλη φιλεναδα μουαχχχχχχχ!! ποσα χερια αλλαξε;;στα δικα μου να δω ποτε θα ερθειοπως και να΄΄χει σε ευχαριστω πολυ εκ των προτερωνσημασια εχει οτι με θυμηθηκες κι αυτο ειναι αρκετοφιλακια …ματαρεςςςςςςςςςςςςς!!!

     
  5. Τσουκνιδιτσα

    07/12/2009 at 22:25

    εισαι γλυκα…!!!Να εισαι καλα και καλες δουλειες!!!

     
  6. Bio-Μπαξές

    07/12/2009 at 23:29

    Αίολε έχει και για σένα και για τη Λαίδη. Αφησα την κατανομή στα χέρια του Γιάννη και δεν μπορώ βέβαια να παρεμβάλλω στο πρόγραμμά του.Ντοράκι πολλά τα φιλιά σου, κράτα κανένα και για τον όμορφο.Κ.Αλέξανδρε, ευχαριστώ για την αγάπη σουΛύκε, είπαμε… τα μυωπικά γυαλιά…Τσουκνιδάρα μου, σ\’ευχαριστώ κι εσένα.

     
  7. Ντόρα

    07/12/2009 at 23:36

    Α! Ελενακι μου εγω ειμαι πληθωρικος τυπος..χαχαχα Ποτε δεν τελειωνουν..ειδικα για τον ομορφουλη μου :))Οποτε παρε πολλα..να χεις :)καληνυχτααα

     
  8. Georgia

    07/12/2009 at 23:55

    καλησπερα Ελενακι μου ενα μεγαλο ευχαριστω για ολα , σημασια δεν εχει η ποσοτητα γλυκια μου αλλα η πανεμορφη κ ευγενικη κινηση που εκανες….νασαι καλα κ ευχομαι το μαγαζι σου παντα να ξεχειλιζει απο πελατεια ,καλες δουλειες ευχομαι….εχει δικιο η φιλεναδα μου αλλα καποια στιγμη θα φτασουν στα χερια της…να εχεις ενα ομορφο βραδυ!!

     
  9. Lady of Avalon

    08/12/2009 at 00:12

    Mεγαλύτερο δώρο από το να ανοίγεις την καρδιά σου σε κάποιον και όχι μόνο να μη σε πληγώνει αλλά να σε κατανοεί δεν υπάρχει… και αυτό μου το έχεις ήδη κάνει αν θυμάσαι καλά… ;)Σε ευχαριστώ όχι για το δώρο… αλλά για αυτό που είσαι…Καλό σου βράδι γλυκιά μου! 🙂

     
  10. .

    08/12/2009 at 00:46

    Αχχχχ τι όμορφη και γλυκιά χειρονομία! Εύχομαι να είσαι Κ.αλά και Κ.αλές δουλειές!!!!!!ζζζζζζζζζζζζζζζζμουτς!

     
  11. Bio-Μπαξές

    08/12/2009 at 09:13

    Καλημέραααα!Σας ευχαριστώ κι εγώ για τα καλά σας λόγια, θα ήθελα πολύ να σας γνωρίσω όλους από κοντα.Κ., εσύ από που να είσαι άραγε;

     
  12. Achilleas

    08/12/2009 at 11:11

    Κοίτα, μιας και έγραψες "μπλιάχ" το "πεθερά" είναι πλεονασμός. χα χα αστειεύομαι χα χα χα αυτά τα δυο πάνε μαζί. : )

     

Σχολιάστε

 
