RSS

Ξενάγηση

09 Δεκ.

Καλημέρα σας!
Είπα σήμερα να σας ξεναγήσω. Όχι σε κανένα μουσείο, ούτε σε κάποιον αρχαιολογικό χώρο. Στον Bio-μπαξέ μου, που ολημερίς τον χτίζανε και το βράδυ γκρεμιζόταν.
Εξω έχει μια μουντή μέρα, με αρκετό κρύο. Νωρίτερα το πρωί έριχνε κάτι ψιλό, σαν χιονάκι…
Να μην σας κρατάω λοιπόν στο κρύο, καλώς να ορίσετε στον Bio-μπαξέ!!!
 
Αυτή είναι η βιτρίνα μου. Τώρα βέβαια την έχω αλλάξει, την στόλισα χριστουγεννιάτικα με δεντράκι, λαμπάκια, στολισμένα καλάθια, δωράκια… Ξέρετε εσείς… Από δω μπορείτε να δείτε και τον κήπο με τις μαργαρίτες. Όχι, δεν σας έφερα την άνοιξη ακόμα. Απλά, εμείς πάμε λίγο ανάποδα… Μαργαρίτες μες στο καταχείμωνο και μάλιστα στον… ουρανό!
Η πόρτα είναι ακριβώς δίπλα. Ορίστε, περάστε.
Στα δεξιά σας το πρώτο που θα δείτε είναι ένα σταντ με βότανα, και αμέσως μετά μια σειρά ραφιών με ό,τι τραβάει η ψυχή σας. Μπισκοτάκια γλυκά κι αλμυρά, χαλβάς, μέλι ( πωπω, τι φοβερό ανθόμελο είναι αυτό που έχω, δεν σας λέω τίποτα… Και να φανταστείτε οτι δεν είμαι του μελιού…) καφές και υποκατάστατα, κακάο και άλλα ροφήματα, μερέντες , μαρμελάδες και κομπόστες, λάδια, ξύδια και χυμοί και πάει λέγοντας….. Από πάνω, μια παλιά φωτογραφία της γιαγιάς Ελένης και του παππού Παναγιώτη από το 1958. Δεν είχα την τύχη να τους γνωρίσω. Η γιαγιά μου μάλιστα, πέθανε την ημέρα της βάφτησής μου. Ούτε έμαθε ποτέ η καημένη οτι ένα της εγγόνι πήρε τ’όνομά της…
 
 Η συνέχεια της σειράς των ραφιών με αλεύρια, όσπρια , ζυμαρικά κλπ.
Η είσοδος από άλλα γωνία: Στη μέση ένα μεγάλο σιδερένιο οβάλ τραπέζι με τζάμι, πάνω στο οποίο είναι τοποθετημένα καλάθια με ψωμιά, κρουασάν, καρύδια και διάφορα δώρα όπως ξύλινες οικολογικές κατασκευές, συνθέσεις καλαθιών κλπ.
Και από την άλλη μεριά, στ’αριστερά, είναι το  οπωροπωλείο.( είμαι κεφάτη, ψωνίζω από τον Βio-μπαξέ… χαχα)
Πίσω από το τραπέζι είναι ένας πάγκος με σοκολάτες. Πολλές σοκολάτες παιδιά, και νόστημες… Επίσης, καραμέλες, γλυφιντζούρια, γαριδάκια, πατατάκια κλπ. Στη φωτό την ημέρα των εγκαινίων με τις κυρίες των δίπλα και απέναντι καταστημάτων.
Και ακριβώς πίσω από κει είναι η κολώνα με την κάβα μου. Βιολογικά κρασιά από Νάουσα (βεβαίως), Κοζάνη και Ζάκυνθο. Επίσης υπάρχει τσίπουρο και τσικουδιά, και παλαιωμένα σε δρύινα βαρέλια. Πάνω από τη κάβα 2 φωτό (εδώ φαίνεται η μία) του πατέρα μου από την ηλικία των 15 του, το 1947. Δίπλα και κάτω, ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα.
Και ακριβώς απέναντι από την κάβα (δίπλα στα ψυγεία των λαχανικών και γαλακτοκομικών) είναι τα ράφια με τα παραδοσιακά προϊόντα. Της Ευγενίας από Νάουσα και της οικοτεχνίας Βοσκοπούλου από Πιπεριά Αριδαίας, κοντα στα Λουτρά Πόζαρ. Φανταστικές νοστημιές, δεν σας λέω τίποτα… 
Και για να πάτε στα υπόλοιπα διαμερίσματα του καταστήματος, θα πρέπει να περάσετε από την καμάρα με τα σταφύλια.
Αλλά όχι, δεν θα πάτε τώρα…. Στο επόμενο επισόδιο…
 
Φιλάκιααααα
 
22 Σχόλια

Posted by στο 09/12/2009 in Ασχολίες

 

22 responses to “Ξενάγηση

  1. Ντόρα

    09/12/2009 at 12:31

    Δημιουργησες εναν υπεροχο χωρο..νιωθεις ζεστα μεσα..παρα πολυ ομορφα ολα!Μπραβο Ελενακι μου!

     
  2. Georgia

    09/12/2009 at 12:40

    ομορφος χωρος, ζεστος, απο μια γυναικα που φροντησε ναναι ολα αψογα τοποθετημενα σωστα… ενα μεγαλο μπραβο σε σενα καλη μου..ευχομαι μεσα απο τη καρδια μου καλες δουλειες…Καλη σου μερα …φιλια πολλαα!!

     
  3. Αγριάδα

    09/12/2009 at 12:48

    Πω πω!!! πανέμορφα στημένα…. Μπράβο, μερακλούκαι δεν μου λες, τί πανεμορφο οβαλ τραπέζι, σταφύλια, και κατασκευή δεξιά απ τον παπου και τη γιαγή! σιδερένια; Ξερω δεν τρώγονται, αλλά ετσι κι αλλιώς από εδώ που είμαι μόνο με τα ματια θα τα τρώω. Ας μασάω και σίδερα.Συγχαρητήρια και ειμαι σιγουρη οτι θα εκτιτήσουν το σωστό μαγαζί και οι συμπατριώτες σου.

     
  4. Lady of Avalon

    09/12/2009 at 13:07

    Πωπω όμορφα!! Καλές δουλιές Ελένη μου!! 🙂

     
  5. .

    09/12/2009 at 17:22

    Αααααα τι ομορφος χώρος είναι αυτός????ποποοοο άσε που μου άνοιξες και την όρεξη… γιαμ γιαμ Μέσα από την Κ.αρδιά μου σου εύχομαι Κ.αλές δουλειές!!!!!

     
  6. Παύλος ο Γραικός..

    09/12/2009 at 17:39

    Yπέροχος χώρος από έναν υπέροχο άνθρωπο!

     
  7. espectador

    09/12/2009 at 18:07

    Τυχεροι οι Ναουσαιοι! Ελπιζω την 2η φορα που θα ελθουμε στην Ναουσα να επισκεφτουμε αυτον τον παραδεισο. Μπραβο πολυ καλη δουλεια!

     
  8. Katerina

    09/12/2009 at 23:58

    ΜΠΡΆΒΟ ΣOY ΕΛΕΝΗ,OΛA ΆΨΟΓΑ!ΚΑΛΈΣ ΔΟΥΛΕΙΈΣ Κ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΈΣ.

     
  9. thalia

    10/12/2009 at 01:02

    Ο χώρος σου ,Ελένη μου έχει τη ζεστασιά σου,το μεράκι σου και το χαμόγελό σου.Και πάλι μέσα από την καρδιά μου καλές δουλειές σου εύχομαι και πάντα γελαστή…….Καλή σου νύχτα γλυκειά μου.

     
  10. espectador

    10/12/2009 at 09:10

    Συμπληρωματικα: Το Σαββατο 12.12. στην ΕΤ1 στις 12 το μεσημερι εχει μια εκπομπη για την Ναουσα (με 2 σ η ενα?) με τον Ελευθεριαδη. Φαινεται ενδιαφερουσα εκπομπη.

     
  11. iannis

    10/12/2009 at 09:14

    Kαλημερα Ελενη!!!!ομορφη ξεναγηση!!!και ομορφο το μαγαζι!!Το εχω πει..βεβαια προ πολλου!!Αυτες ειναι εικονες!!!Δεν νομιζω να εχεις προβλημα να τις αποθηκευσω???

     
  12. Τheo

    10/12/2009 at 10:38

    Βιολογικος καφες υπαρχει?αντε καλα…τσιπουρο βιολογικο μηπως???Καλημερα Ελενηηηηηηη

     
  13. Bio-Μπαξές

    10/12/2009 at 11:01

    Βρε Μουυυυυυυυυυυ….ο έρωτας σ\’έχει χτυπήσει στα μάτια και στα μυαλά; χαχαχαΔιαβάζεις και δεν καταλαβαίνεις; Η σχολιάζεις χωρίς να διαβάσεις; Είπαμε, υπάρχει καφές (ελληνικός, εσπρέσο, στιγμιαίος, γαλλικός και υποκατάστατα) και τσίπουρο, τσικουδιά κανονικά και παλαιωμένα. Τι να σε κεράσω;Βάνια μου όχι, κανένα πρόβλημα, θέλω και τις δικές σου φωτο να μου στείλεις μόλις ευκαιραίσεις.Παρατηρητή, θα χαρώ να σε γνωρίσω, Νάουσα με 1 σ, σίγουρα θα είναι μια καλή εκπομπή, δυστυχώς δεν θα τη δώ μιας και θα είμαι στο μαγαζί. Να τη δείτε όμως όλοι εσείς που δεν δουλεύετε σαββατιάτικα.Αγριάδα, ό,τι υπάρχει στο μαγαζί είναι ξύλο, σίδερο, γυαλί και πέτρα. Δεν υπάρχει τίποτα συνθετικό, πλαστικό (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω…) ΌΛΟΙ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ, Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας. Σας άρεσε; Που να δείτε και το υπόλοιπο… Αυτό το υπόλοιπο εμένα μου αρέσει πιο πολύ, και φαντάζομαι και σε όλες τις γυναίκες. Καλά ρε άντρες, μη βαράτε!Καλημέρα και φιλιά σε όλους.

     
  14. Αλέξανδρος

    10/12/2009 at 12:23

    Καλημερα Ελενη! Τα θεματα σου ακρως ενδοιαφεροντα! Θελουμε περισσοτερο! Καλες δουλειες!!!

     
  15. Υπήρξα

    10/12/2009 at 12:46

    Ntrinnn…, καλημέρα Βιο-Mπαξες εκει?.Ετοίμασε μου σε παρακαλώ ενα καλαθι με 2 πακετα αλμυρά μπισκότα, 1φοβερο ανθόμελο,3καφέδες 1μερέντα μαρμελαδα, 5κομπόστες 7μπουκάλια λαδι,1ξυδι 10χυμους,1φωτογραφια της γιαγιας και του παππού, 2πακετα μακαρόνια τυρι γάλα kaba,του πουλιου το γάλα και 8 λιτρα τυχη να βρω χρόνο να ρθω να τα πάρω :PΠέρα απ την πλάκα, εχεις κάνει πολυ καλή δουλειά.Μπράβο Ελένη!

     
  16. Bio-Μπαξές

    10/12/2009 at 13:03

    Καλά, Υπήρξα.(χαχα, παράξενο όνομα για προσφώνηση),αν σου ετοιμάσω όλα αυτά, πες μου πόσες συσκευασίες αδυνατιστικά να σου κρατήσω για μετά;;;Δυστυχώς τύχη δεν πουλάμε… κι αν μάθεις κάποιον να πουλάει σφύρα μου κι εμένα.

     
  17. ποκαχόντας

    10/12/2009 at 14:09

    εγω ..μουλαρωσα εκτος απο τα καλουδιαθελω τον χειροποιητο καθεφτηηηηηηηηηπου εφτιαξες μονη σου…αμπαλαρισε τον κ πες τι χρωσταω…μονο μη πεις ΔΕΝ πουλιεται…..καηκες βιοελενη!!!

     
  18. Bio-Μπαξές

    10/12/2009 at 14:24

    Λύκε μου λυπάμαι…Αλλά τον καθρέφτη δεν θα μπορέσω ούτε εγώ να τον πάρω αν κάποια στιγμή θα χρειαστεί να φύγω απ\’αυτό το μαγαζι. Θα παραμείναι στη θέση του μέχρι να σπάσει… Είναι τόσο καλά κολλημένος στον τοίχο που δεν φεύγει από κει με καμία δύναμη.Όταν όμως βρεθούμε, θα σου μάθω να κάνεις κι εσύ τέτοιους.Δεν είναι δύσκολο, μόνο τα υλικά θα χρειαστείς…Α, ναι, έχω και στο μπάνιο έναν παρόμοιο, πιο μικρό όμως… Ο Γιάννης δεν έτυχε να μπεί στο μπάνιο και δεν τον είδε.Φιλάκια λύκε μου.

     
  19. Αγριάδα

    10/12/2009 at 14:41

    Βρε κορίτσια, εγώ γιατί δεν βλέπω κανένα καθρέφτη; Πέστε μου σε ποια φωτογραφία είναι;

     
  20. Αλέξανδρος

    10/12/2009 at 16:46

    πολύ όμορφο … καλές δουλειές να έχεικαλή συνέχεια

     
  21. Bio-Μπαξές

    10/12/2009 at 19:34

    Αθηνά μου, είμαι σίγουρη οτι τον καθρέφτη τον έχεις δει στην ανάρτηση του Βάνια για τη Νάουσα.Περιττό να πω οτι στη φωτο χάνει… Δυστυχώς εγώ δεν έχω καμιά φωτογραφία του να βάλω.κ Αλέξανδρε ευχαριστώ.

     
  22. Τσουκνιδιτσα

    11/12/2009 at 01:08

    καλες δουλειες….πολυ ομορφος ο βιομπαξες σου!!!

     

Σχολιάστε

 
