RSS

Ξενάγησης συνέχεια

11 Δεκ.

 
Καλημέρα!
 
Είχαμε μείνει στην καμάρα με τα σταφύλια. Είστε έτοιμοι για την για την επόμενη διαδρομή; Ξεκινάμε λοιπόν…
Περάστε από την καμάρα και οι ψιλοί να προσέχουν τα κεφάλια τους! Μη σας μείνει κανένα σάπιο τσαμπί στα μαλλιά και χρειαστεί να σας λούσω. Μπαίνετε λοιπόν στο γαλάζιο δωμάτιο και στα δεξιά σας είναι το γραφείο μου
Ναι, από εδώ σας παρακολουθώ κάθε μέρα. Ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου είπαμε να ζωγραφίσουμε τον Bio-μπαξέ (ζωγράφοι δεν είμαστε..)
Εκείνες οι μελισσούλες που πετάνε κάποιος μου είπε οτι μοιάζουν με ιπτάμενα καρβέλια ψωμί με προπέλες…
Η διακοσμήτρια ήθελε να ζωγραφίσει προβατάκια, κατσικάκια, κοτούλες…. Δεν την άφησα.
Κι έτσι όπως κάθομαι στο γραφείο, απέναντί μου βλέπω αυτό:
Ράφια με απορρυπαντικά, χαρτικά (πάμπερς, σερβιέτες, βαμβάκι. Χαρτοπετσέτες και χαρτί υγείας δεν έβαλα γιατί είναι πανάκριβα. Δεν συμφέρει να σκουπίζουμε τον κ@@ο μας με τόσο χρήμα…)Συνεχίζουμε με σαπουνάκια αρωματικότατα, άλατα μπάνιου επίσης αρωματικότατα, και ό,τι καλλυντικό τραβάει η ψυχή σας. Γυναικεία, ανδρικά, παιδικά-βρεφικά. Στα επάνω ράφια ξύλινες οικολογικές κατασκευές. Τα καροτσάκια-ποδηλατάκια μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν γλαστράκια ή μπορεί να μπεί στο κουβαδάκι ένα ωραίο μπουκάλι κρασί. Τα σπιτάκια δε, είναι φωλιές πουλιών.
Πάμε παρακάτω. Δεξιά από το γραφείο μου είναι ένα δωμάτιο (πατάρι με 2 σκαλοπατάκια), πως να το ονομάσω τώρα…. Το υγειονομικό πάντως που ήρθε μου είπε: Τι έχουμε εδώ; Ινστιτούο αισθητικής; Πιάνο μπάρ; Φέρατε το σπίτι σας εδώ;
Εσείς ονομάστε το όπως θέλετε. Εγώ πλέον δεν ξέρω, δώστε μου προτάσεις.
Και είναι έτσι:
Σας προσκαλώ όλους για ένα καφεδάκι, κρασάκι ή τσιπουράκι βιολογικό. Και γιατί όχι, να το κάνουμε και πιάνο-μπάρ!!!! Κι ας πάνε να κουρεύονται οι του υγειονομικού…
Στα δεξιά λοιπόν βλέπετε ένα σταντ με προϊόντα μακιγιάζ και δίπλα το πιάνο μου. Γέρικο. Πάνω από 35 χρονών…
Και ακριβώς απέναντι είδη δώρων. Βιβλία, αρωματοδοχεία, βαζάκια κεραμικά και ξύλινες κορνίζες.
 
Αυτάααααα. Δεν έχω να σας δείξω τόποτ’άλλο. Εδώ η ξενάγηση τελείωσε. Και τώρα πληρώστε! Αμ τι νομίζατε, τέτοια ξενάγηση και τζάμπα; Τι; Δεν πληρώνετε;;;;; Α, θέλετε να δείτε και το μπάνιο και τις αποθήκες; Χμ, αυτά δεν μπορώ να σας τα δείξω, είναι ιδιοτικοί χώροι… ε, κι ας μην πληρωθώ…έτσι κι αλλιώς ξεναγός δεν σπούδασα…
 
Καλή σας μέρα.
Φιλάκιααααα.
 
12 Σχόλια

Posted by στο 11/12/2009 in Ασχολίες

 

12 responses to “Ξενάγησης συνέχεια

  1. Katerina

    11/12/2009 at 15:12

    KAI TOY ΠΟΎΛΙΟΥ TO ΓΆΛΑ!

     
  2. black-Martini

    18/12/2009 at 16:54

    Ξεναγηθηκα…..τελευταια βεβαια…Ελπιζω να μην πληρωσω εγω για ολους….χαχαχα..Ολα τα καλα εχεις////Μπραβο Λενιω!!!Καλη συνεχεια!!

     
  3. ποκαχόντας

    18/12/2009 at 16:59

    ελα ολγα βγαλε την πορτοφολα και ασημωσε ..καλε κατι εχω εγω με τους καθρεφτες σου κολλημα μεγαλο ασε δε εκεινος ο μπουφες….εχω τρελλα με τα επιπλακαμια σχεση;;;;;;;;;;;σχωραμε για αντικερι το περασακαι μμμμμμμαρεσε πολυ!!!!!!φιλακια

     
  4. ποκαχόντας

    18/12/2009 at 17:03

    χμμμμμ!! η φωτογραφια βγηκε στραβα η το κουρτινοξυλο ειναι στραβον;;;;;;;βιοελενη αφου εχεις μαγαζι και πουλαςκανε μου πακεταρισμα καλο τον…μπουφε τον καθρεφτη και φυσικα το πιανο πλερωνω οσα-οσα….

     
  5. ποκαχόντας

    18/12/2009 at 17:04

    το πιανο …χωρις το ..σεμεν ..παρακαλω τα εχω καταργησει ενα μπαουλο εχω απο δαυταχχαχχαχχαχαχααχαχααχαχαχαχαχαχαχα

     
  6. Αλέξανδρος

    18/12/2009 at 17:28

    όμορφοι χώροι … και κυρίως φιλόξενη ατμόσφαιρα … να σαι καλά και καλές δουλειές

     
  7. Bio-Μπαξές

    18/12/2009 at 18:22

    Βρε ποκαχόντας! δεν έχεις έπιπλα σπίτι σου;;;; Συλλογή από πιάνα θα κάνεις; Οι καθτέφτες μου είπαμε, απ\’τους τοίχους δεν βγαίνουν που να χτυπιέσαι… Στο σπίτι μου κι εγώ τα σεμεδάκια τα έχω μαζεμένα σε μπαούλο, αλλά εδώ… έχουμε άλλο στίλ, παραδοσιακό…Μαρτινάκι και Τσακ ευχαριστώ.

     
  8. ποκαχόντας

    18/12/2009 at 21:15

    εχω ελενη μου ..και ειναι το ιδιο στυλ..για αυτο μου αρεσουνκαλε ποια συλλογη απο πιανα;;το δικο σου θα εχω …εγω δεν εχω δικο μουθα παρω κ τον σοβα μαζι με τους καθρεφτεςχαχαχχαχχαχααχαχααχα

     
  9. Bio-Μπαξές

    19/12/2009 at 11:43

    Χμ, κάποτε σε είδα σε μια φωτο να παίζεις πιάνο και νόμιζα πως είσαι στο σπίτι σου, και το πιάνο δικό σου…Βρε άσε τους καθρέφτες στην ησυχία τους….. ΑΑααα, μα τι λύκος είσαι εσύ! σιγά, θα μας δαγκώσεις!!!

     
  10. ποκαχόντας

    19/12/2009 at 12:02

    το πιανο ειναι στο σπιτι του βανια …και σε φοβερο οιστροπαιζω για την αγαπημενη αγρια-δα το [lacrimoca]…….ειπες τιπτα αγρια-δα μου;;;;;;;;;;;;;;;;;;;[να ξερεις παντως οτι ο λυκος δεν επιτιθετε σε ανθρωποπαρα μονο για να αμυνθει]θα βαλω σχετικο ιστολογιο [ακριβως] για το θεμα πως κ γιατι κ αν επιτιθετεστον ανθρωπο……….φιλιααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!

     
  11. iannis

    19/12/2009 at 12:27

    Καλημερα Ελενη….τελικα….ειδες και απο ειδες…που νδεν σου εστελνα τις φωτογραφιες σου….και μπηκες και τις πηρες μονη σου!!!χαχαχΚαλα..εκανες!!τελεια ξεναγηση!!το καλαθακι που μου χαρισες….εχει ηδη στολιστη…με φακη που φυτρωνει σε βρεγμενο…βαμβακι!!!Καλο σαββατοκυριακο!!

     
  12. Ντόρα

    19/12/2009 at 19:51

    Η ομορφια και η αμεσοτητα με τον πελατη…ολα τελεια!Μπραβο στο κοριτσι μας!

     

Σχολιάστε

 
