RSS

Χωρίς τίτλο

18 Δεκ.

Καλημέρα!
 
Κάτι έχω πάθει τελευταία, σας άφησα πολύ καιρό… ανενημέρωτους…  Λίγο οι καθημερινές υποχρεώσεις, λίγο κάποια προβληματάκια με τη δουλειά, λίγο η βαρεμάρα, έπεσα εντελώς στην αδράνεια…  Για αδρανεια του μυαλού γίνεται λόγος. Και μ’ενοχλεί! Για ενεργοποιείστε με λίγο! Πείτε μου αν θέλετε να ενημερωθείτε για κάτι συγκεκρημένο. Θέματα υπάρχουν πολλά και δεν ξέρω τι να πρωτογράψω. Βότανα; Υποκατάστατα γάλακτος ή ζάχαρης; Συμπληρώματα διατροφής; Αιθέρια έλαια;Αρωματοθεραπεία; Συνταγές για σπιτικά καλλυντικά  και οικολογικά απορρυπαντικά ή μαρμελάδες, γλυκά και τουρσιά; Τι θα σας ενδιέφερε περισσότερο;
Πείτε μου και ξεκινώ!!!
 
Φιλάκιααααα.
 
27 Σχόλια

Posted by στο 18/12/2009 in Ασχολίες

 

27 responses to “Χωρίς τίτλο

  1. Αγριάδα

    18/12/2009 at 11:34

    Καλημέρα Ελένη!Το ελιξήριο της νεότητας σε χάπια, το έχεις;….Οικολογικά απορρυπαντικά; μια και θα μας πιάσει το παραδοσιακό νοικοκυρίστικο.

     
  2. Bio-Μπαξές

    18/12/2009 at 12:42

    Αγριάδα μου, σ\’αρέσει να χαπακώνεσαι;;;;Ελιξήρια νεότητας υπάρχουν πολλά και σε διάφορες μορφές.Εσύ είδες πολλούς να μένουν για πάντα νέοι χωρίς να τραβηχτούν;

     
  3. ποκαχόντας

    18/12/2009 at 12:57

    τουρσια…ναι εχω δει εμενα…δεν εχω τραβηχτει χαχχαχαχαχαχαχακαλημερα βιολενη μου!!!

     
  4. iannis

    18/12/2009 at 12:58

    Καλημερα Ελενη….δεν το πιστευω!!!Εσυ….στερεψες..απο θεματα?Λοιπον…οτι θες γραψε μας…τα θεματα σου ειναι παντα…ενδιαφεροντα!!!

     
  5. ποκαχόντας

    18/12/2009 at 12:59

    καλε μαζι με το βανια γραφαμε;;;;παμε …πακετο..χαχαχαχχααχαχαχαχαχαχα

     
  6. Υπήρξα

    18/12/2009 at 14:01

    Οντως θέματα υπάρχουν πολλά.Εσυ βέβαια τα περιορίζεις σε μια θεματολογία και καταλαβαίνω το λόγο.Δεν θα με παρεξηγησεις ελπίζω αν σου πω οτι δεν με ενδιαφέρει κάτι απο την λίστα που προτείνεις.Οχι οτι απαξιώνω τετοιου είδους θέματα.Αλλοίμονο!Θα ήταν σαν να απαξίωνα εμένα.Αλλα να..λόγω επαγγέλματος μου καταλαβαίνεις πως μου είναι γνωστα. Θα ήθελα κάτι που να με πέρνει απο την ρουτίνα μου. Πχ κάτι για σένα,απο σένα.θα ήθελα να γνωρίσω εσένα.Ε? τί λες?Απο την άλλη ξέρω πως δεν είμαι η μόνη σου αναγνώστης. Οπότε γράφε κορίτσι μου οτι έχει ζήτηση. θα περιορίζομαι σε μια καλημέρα!

     
  7. Georgia

    18/12/2009 at 14:13

    Kαλο μεσημερι ναχεις καλη μου πολλα θελω να ρωτησω αλλα …..τα τελευταια χρονια εχω μια ταση με τη ζαχαρη να φανταστεις οτι καποτε επινα τον καφε σκετο κ τωρα θελω 4 με 5 κουταλιες ασπρη ζαχαρη…ευτυχως ακομα δεν εχω προβλημα αλλα με τη παροδο του χρονου σιγουρα θ\’ αποκτησω αρα πρεπει κατι να κανω τωρα που ειναι νωρις…. δοκιμασα κατι υποκαταστατα αλλα δεν τα μπορω θελω να περασω στην αλλαγη σιγα κ σταδιακα τι μπορω να κανω???ελενακι ολοι κατα καιρους πεφτουμε σε αδρανεια οποτε μη σε προβληματιζει καλη μου…εσυ νασαι καλα κ οι φιλοι εδω θα ειναι…..

     
  8. thalia

    18/12/2009 at 16:17

    Ελένη μου, σε ένα τέτοιο μαγαζί ,σου λείπουν προιόντα ε νε ρ γο π ο ί η σ ης του μυαλού;Ή μήπως δεν κυκλοφορεί αυτό το είδος………………..Εκείνο που θα ήθελα να ρωτήσω, είναι εάν έχει προιόντα αλόης.Καλό απόγευμα σε ευχαριστώ.

     
  9. Παύλος ο Γραικός..

    18/12/2009 at 17:15

    Γλυκά!!!!!

     
  10. Αλέξανδρος

    18/12/2009 at 17:34

    καλησπέρα … γράψε ότι σε σένα κάνει κέφι ….

     
  11. Bio-Μπαξές

    18/12/2009 at 18:13

    Λύκαινα!!!! Τουρσάκι για τον χειμώνα;;;; Με τη φασολάδα;;;Βάνια, δεν στέρεψα από θέματα, αντίθετα υπάρχουν τόσα πολλά να γράψω που δεν ξέρω από τι να ξεκινήσω. Γι\’αυτό ρώτησα τι θα θέλατε εσείς να διαβάσετε.Υπήρξα, Θα σε παραπέμψω εδώ: http://cid-d7fffe13af49349a.spaces.live.com/?_c11_BlogPart_BlogPart=blogview&_c=BlogPart&partqs=amonth%3d9%26ayear%3d2009Μην το διαβάσεις όλο, μόνο την πρώτη παράγραφο. Θα καταλάβεις πως και για ποιο λόγο φτιάχτηκε ο φραουλόκηπος. Και λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, εδώ μέσα δεν θα διαβάσεις τίποτα ολόδικό μου. Μόνο ό,τι έχει σχέση με τη δουλειά μου. Κι αν δεν σε ρουτινιάζω, θα χαρώ να με συμπληρώνεις. Για μένα αυτό θα είναι βοήθεια.Γεωργία, γλυκαντικά λοιπόν… Κάτι θα βρούμε…Θάλεια, χαχααα όχι, δεν μου λείπουν τέτοια προϊόντα, εγώ άφησα το μυαλό μου για λίγο απενεργοποιημένο.Τα προϊόντα Αλόης πολλά και σε διάφορες μορφές. Οκ, προστίθεται και η αλόη στη λίστα.Παύλε!!! Θα κάνεις χειροποίητα παραδοσιακά γλυκά κουταλιού για να με τρατάρεις το καλοκαίρι;;;; Το εκτιμώ!!!κ.Αλέξανδρε, για σένα θα σκεφτώ κάτι παρόμοιο με τις συνταγές με ρόδι…

     
  12. Υπήρξα

    18/12/2009 at 19:01

    Mάλιστα.Διαφημιστικός λοιπόν ο λόγος ύπαρξης αυτής της σελίδας.Δεκτό.θεμιτό και καθόλου επιλήψιμο.Ελένη.Τότε γιατί θίχτηκες και αντέδρασες οταν σε ενα μύνημά μου μεταξύ άλλων σου είπα:"Iσως κάποτε μας δοθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε απο κοντά χωρίς διαμεσολαβητή εναν διαφημιστικό σκοπό αλλά ως άνθρωποι που τυχαία συναντήθηκαν μέσα απο μια ψυχρή δίοδο επικοινωνίας και ανταλλαγής στιγμών,απόψεων και γνώσεων"?Τέλοσπάντων θα έρχομαι για την ανθρώπινη επαφή\’Εξ`άλλου,οσο κι αν βαριέμαι ( πρόσεχε!οχι εσένα) να περνώ και τούτες τις ώρες εδω μέσα διαβάζοντας ή μιλώντας γύρω απο θέματα- αντικέιμενο της δουλειάς μου,ίσως να βρω κάποια νεα χρήσιμη πληροφορία που να μην γνωρίζω.Καλό βράδυ

     
  13. Bio-Μπαξές

    18/12/2009 at 19:22

    Υπήρξα………… Τι να πω τώρα….Μάλλον και πάλι δεν κατάλαβες….. Η μήπως προσπαθείς να βγάλεις κάτι άλλο;;;;;;;;;;;;;Ξεκίνησε λοιπόν η σελίδα σαν διαφημηστική (για τους Ναουσαίους) αλλά επειδή απέτυχε οικτρά ως τέτοια (λόγω έλειψης Ναουσαίων) κατέληξε να είναι ενημερωτική για εσάς (όσοι δεν βαριέστε τα θέματα) και βοηθητική για μένα. Γιατί γράφοντας εγώ εδώ το οτιδήποτε, δεν τα βγάζω από το μυαλό μου ούτε και κάνω την πολυήξερη. Μπαίνω σε μια διαδικασία να θυμηθώ αυτά που διάβασα κάποτε, να ανοίξω σημειώσεις από διάφορα σεμινάρια που παρακολούθησα, να ψάξω στη βιβλιογραφία μου κλπ. Και μ\’αυτόν τον τρόπο ΜΑΘΑΙΝΩ. Βοηθώ τον εαυτό μου να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα για την καινούρια δουλειά που ξεκίνησα να κάνω.Λες να είμαι τόοοοοσο αφελής και να πιστεύω οτι θα σας μαζέψω απ\’όλα τα μερη της Ελλάδας και θα σας κάνω πελάτες στο μαγαζί μου;;;;;;;;; Ελεος!!!Αλλωστε, τώρα πια τέτοια καταστήματα υπάρχουν παντού, κι αν κάποιος θέλει να βρεί κάτι από αυτά που αναφέρω, μπορεί να το βρεί στην περιοχή του. Και μάλιστα, έχω παραπέμψει φίλους από δω, στα κοντινά σ\’αυτούς καταστήματα (οχι δικά μου, μόνο ένα έχω) όταν μου το ζήτησαν. Αν ήθελα να το δω αλλιώς, θα μπορούσα να το εκμεταλευτώ και αλλιώς, δεν συμφωνείς;

     
  14. Αγριάδα

    18/12/2009 at 19:33

    Aγαπητή Ελένη, μας γράφεις οτι δεν εχεις χαρτικά για λόγους τιμών… Αλλά εγώ τα ανακάλυψα όλα και κυρίως τα ευφάνταστα χαρτιά υγείας που εχεις στην αποθήκη σου… Πηγαίνετε λοιπόν αγαπητοί φόλοι στο χώρο μου όπου σε ιδιαίτερη ανάρτηση περιγράφω την εμπειρία μου από μια επίσκεψη στο μαγαζί της Ελένης!

     
  15. Ντόρα

    18/12/2009 at 19:49

    Οτι σου αρεσει βαλε Ελενακι..τσι κι αλλιως εμεις γουσταρουμε και διαβαζουμε!!!Φιλακιαααα

     
  16. Υπήρξα

    18/12/2009 at 19:59

    Και πάλι αντιδράς χωρίς λόγο Ελένη μου.Εγω δεν λέω τίποτα διαφορετικό απο αυτό που εσυ λες.Με παρέπεμψες σε ενα λινκ οπου λες:"Τότε σκέφτικα να προσκαλέσω μερικούς από εσάς μήπως και "ενεργοποιήσω" και κάποιους Ναουσαίους… Αλλά ούτε και αυτό πέτυχε, κι έτσι ο φραουλόκηπος έγινε ένας χώρος βοήθειας για μένα. Μέσα από εδώ κάνω την σφυγμομέτρησή μου για το πόσο ενδιαφέρεται ο κόσμος για έναν πιο ασφαλή τρόπο ζωής, αν θα χρησιμοποιούσαν προϊόντα όσο το δυνατόν πιο αγνά και φυσικά, και γενικά πόσο μας φοβίζει όλους αυτός ο καταιγισμός που δεχόμαστε από χημικά.Πέρα από τον φραουλόκηπο, άλλοι τρόποι διαφήμισης που σκέφτικα είναι:κλπ κλπ..Kαι η σφυγμομέτρηση λοιπόν εργαλειο διαφημιστικό είναι. Σωστά?Εγω σου απάντησα με βάση λοιπόν τα λεγώμενά σου στο λινκ που με παρέπεμψεςΑυτό που τώρα αναφέρεις είναι κάτι διαφορετικό. Και φυσικα συμφωνώ όπως και πρίν.Επαναλαμβάνω.Δεκτον,θεμιτό,και καθόλου επιληψιμο.Δεν έχω καμμια ένσταση.Για οποιονδήποτε λόγο κι αν ήσουν εδω δεν έχω ένσταση.Ελένη.Μην αρπάζεσαι.Διαβασέ με λίγο πιο προσεκτικά και θα δεις πως έρχομαι με φιλικές διαθέσεις. Kαι φυσικά συμφωνωΑν εσυ βλέπεις πως "κάτι αλλο θελω να πετύχω" επειδή είπα την αποψή μου στο άτιτλο θέμα σου θα σε ακούσω ευχαρίστως

     
  17. Bio-Μπαξές

    18/12/2009 at 20:30

    "Κι έτσι ο φραουλόκηπος έγινε χώρος βοήθειας για μένα"Το είπα τότε, πριν μήνες, το λέω και τώρα.Και η σφυγμομέτρηση εργαλείο βοήθειας είναι. Και μετά τη βοήθεια που παίρνω από εδώ, ανάλογα κοιτώ πως θα κάνω και τη διαφήμησή μου στον τόπο μου.Αλλωστε το είπα πολλές φορές στις αναρτήσεις μου πως "σας χρησιμοποιώ" για να βοηθηθώ. Απο κει και πέρα, ο καθένας μπορεί να το δει όπως θέλει.Για σήμερα σας χαιρετώ. Φιλιά.

     
  18. Aeolos

    18/12/2009 at 22:25

    Ελένη μου, θα ήμουν ευγνώμων, αν μας έδινες μερικές συνταγές παρασκευής, βιολογικά εκτρεφόμενου αφρικανικού ομοφυλόφιλου γεωσκόληκα. Είναι από τα αγαπημένα μου πιάτα, ξέρεις … :Ρ Για να σοβαρευτώ πάντως, ό,τι και να μας δώσεις, είναι μία χρήσιμη γνώση. Και σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, ως προς την εγκυρότητά της. Και κυρίως, ως προς την αγάπη με την οποία θα μας τη δώσεις… Πάντως, σπιτικά καλλυντικά και απορρυπαντικά, θα ήταν ενδιαφέροντα. Καλό σου βράδυ, φιλενάδα.

     
  19. Ντόρα

    18/12/2009 at 23:05

    βιολογικά εκτρεφόμενου αφρικανικού ομοφυλόφιλου γεωσκόληκα…χαχαχαχαααχαχαχαχχααχαχαχαχααχΠου τα βρισκεις βρε Αιολακο!!!χαχαχα

     
  20. Άνιμα

    19/12/2009 at 01:03

    Γιατί δεν ξεκινάς με τη σειρά που μας τα αναφέρεις εδώ Ελένη μου? Είναι χρήσιμα θέματα όλα τους, ούτως ή άλλως! Οπότε γράψε για όλα με τη σειρά!!Καλό σου βράδυ!!! 🙂

     
  21. Αλέξανδρος

    19/12/2009 at 01:49

    Καλησπερα Ελενη! Σε διαβαζουμε ετσι κι αλλιως! Μια ιδεα? Προϊοντα ατομικης καθαριοτητας? για ευαισθητες επιδερμιδες?

     
  22. Bio-Μπαξές

    19/12/2009 at 10:40

    Αχ Αίολε…πόσο δύσκολη δουλειά μου ανέθεσες να κάνω….Αν και διαβάζω και προσπαθώ να ενημερώνωμαι συνεχώς για ό,τι καινούριο κυκλοφορεί, ομολογώ πως για τον βιολογικά εκτρεφώμενο αφρικανικό και μάλιστα ομοφυλόφυλο γεωσκόλικα ακούω πρώτη φορά… Σίγουρα θα μου πάρει πολύ καιρό να μαζέψω τις πληροφορίες που μου ζητάς, αλλά υπόσχομαι οτι θα προσπαθήσω και σίγουρα θα τα καταφέρω. Πες μου που βρίσκεις αυτήν τη σπεσιαλιτέ, να πάω να πάρω μια μερίδα, ώστε να μπορέσω να κάνω τις χημικο-ποιοτικές αναλύσεις μου. Πες μου επίσης πως το τρώς. Σαν κυρίως πιάτο; Σαν γαρνιτούρα με κάτι; Σαν επιδόρπιο; Το τσιμπάς με το πιρούνι ή το πιάνεις από την άκρη και το ρουφάς; Συνοδεύεται με κρασί, με τσίπουρο ή με σόδα για να μπορέσεις να χωνέψεις; Μετά την κατανάλωση έχεις κάποιες παρενέργειες;

     
  23. Lady of Avalon

    19/12/2009 at 10:51

    Kαλημέρα!!Σε ενδιαφέρουν οι καφέδες "fair trade"??? ;)Φιλάκια και μην σκοτίζεσαι… ότι προαιρείσαι να μας δώσεις θα το πάρουμε με χαρά!! 🙂

     
  24. Bio-Μπαξές

    19/12/2009 at 11:01

    Λαίδη, μ\’ενδιαφέρει το οτιδήποτε.:) Δώσε πληροφορίες.

     
  25. Lady of Avalon

    20/12/2009 at 10:58

    Οκ θα σου στείλω info στο μέηλ σου για να μη λένε και ότι διαφημιζόμαστε εδώ…Αν και προσωπικά δε με χαλάνε οι σελίδες που διαφημίζουν αλλά αυτές που δυσφημίζουν…Μια μεγάλη καλημέρα και μια αγκαλιά για να σε ευχαριστήσω για τα δωράκια που μου έστειλες 😉

     
  26. survivor

    20/12/2009 at 12:31

    Καλημέρα Ελένη!Τα θέματα που αναφέρεις είναι μια χαρά για…αρχή!Με ενδιαφέρει άμεσα (και το ψάχνω ) για τα προιόντα που ΔΕΝ έχουν λακτόζη και για τα υποκατάστατα ζάχαρης (π.χ. φρουκτόζη). Φιλιά!

     
  27. Aeolos

    20/12/2009 at 12:56

    Kαλή σου μερα, Ελένη μου. Δε νομίζω ότι είναι δύσκολα τα πιάτα που σου προτείνω. Άσε που είναι και ωραιότατο κίνητρο, για ταξίδι στην Αφρική (ή και πέρα από την Αφρική…). Πάντως, ενδείκνυται περισσότερο στη σούβλα. Ξέρεις, από το στοματάκι, μέχρι την ουρίτσα. Εν είδει … κοκορετσίου. Και πίνεται με -επίσης αφρικανικό- τσίπουρο, χεχε. Καλά, εγώ θα στα πω όλα βρε Ελένη ? Εσύ είσαι Η ειδικός !… :)) ΥΓ: Κικίτσα, έχεις ένα θέμα με την κατάληξη -όζη, ή μου φαίνεται ? Αλήθεια, τι κάνεις με τον καραγκιόζη ?… :Ρ

     

Σχολιάστε

 
