RSS

Η ιστορία με το/την Μάκα

22 Δεκ.

Καλημέρα!
 
Την προηγούμενη βδομάδα μπαίνει στο μαγαζί ένας κύριος.
Κ.: Κάψουλες κανέλας έχετε;
Εγώ: Όχι, αυτήν την στιγμή δεν έχω.
Κ.: Τι άλλο έχετε για τον διαβήτη;
Εγώ: Υπάρχει τσάι, τρόφιμα χωρίς ζάχαρη, διάφορα υποκατάστατα ζάχαρης…
Κ.: Όχι, όχι δεν θα ήθελα κάτι σε τρόφιμο, σε συμπλήρωμα διατροφής αν έχετε κάτι άλλο…
Εγώ: Δεν έχω κάτι να σας δώσω τώρα, αλλά θα το παραγγείλω και τη δευτέρα θα το έχω.
 
Τηλεφωνική επικοινωνία με υπάλληλο εταιρίας από την οποία προμηθεύομαι συμπληρώματα διατροφής:
Εγώ: Καλημέρα κοπελιά, κάψουλες κανέλας υπάρχουν;
Υ.Ε.: Όχι, δεν μας έχουν έρθει ακόμα, τα περιμένουμε…
Εγώ: Έχεις να μου προτείνεις κάποιο άλλο σκεύασμα για τον διαβήτη;
Υ.Ε.: Ναι, έχουμε το Μάκα, πόσα θέλετε να σας στείλουμε;
Εγώ: Μάκα; Όχι δεν θάλω τη Μάκα, για το διαβήτη ρωτάω αν έχεις κάτι άλλο.
Υ.Ε.: Ναι το Μάκα.Και αυτό από κανέλα φτιάχνεται και το δίνουμε στους διαβητικούς.
Εγώ: Τι μου λες τώρα!!! ( με την πειθώ που το έλεγε άρχισα να αμφιβάλω για τις γνώσεις μου…) Εγώ ξέρω οτι η Μάκα είναι ένα είδος πατάτας και χρησιμοποιείται σαν σεξουαλικό διεγερτικό κυρίως για άνδρες!
Υ.Ε.: Τιιιι;;;;;;;; Περίμενε ένα λεπτάκι να ρωτήσω… ( την ακούω να ρωτάει κάποιον για τι πράγμα είναι η Μάκα, και προφανώς σαν απάντηση παίρνει κάτι ανάλογο μ’αυτό που της είχα πει)
Αααχχχχχ, δεν το πιστεύω!!(την ακούω να γελάει) Έχεις δίκιο! πω πω, τι τους έχω κάνεις τους ανθρώπους, σε όλους το Μάκα έδινα όταν μου ζητούσαν κάτι για τον διαβήτη!!! Σ’ευχαριστώ για την πληροφορία.
 
 
Εντελώς τυχαία ήξερα για τη Μάκα, λόγω προηγούμενης ενασχόλησής μου με συμπληρώματα διατροφής. Η εταιρία στην οποία δούλευα, έτυχε να έχει τη Μάκα και να την ξέρω (δεν την έχουν όλες οι εταιρίες). Θα μπορούσα να μην έχω ιδέα και να εμπιστευτώ την (ειδική) υπάλληλο. Είναι πολλοί οι καταστηματάρχες που διαθέτουν προϊόντα χωρίς να έχουν ιδιαίτερες γνώσεις γι αυτά.Ειδικά για τα βιολογικά καταστήματα, θα ήθελα να σας πω οτι μπορεί ο καθένας να τα δουλέψει. Η άδεια βγαίνει ως παντοπωλείο και δεν χρειάζεται να έχεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. (Ηλία, στην περιοχή σου ξέρω 2 καταστήματα που έχουν συμπληρώματα διατροφής και τα διαθέτουν εμπιστευόμενοι τις γνώσεις των ‘ειδικών’). Επιπλέον,  υπάρχει τόσο μεγάλη γκάμα σε συμπληρώματα διατροφής, που όσο καλά πληροφορημένος και να είσαι, πάλι δεν μπορείς να τα ξέρεις ή να τα θυμάσαι όλα.
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα: Μπορούμε να παίζουμε με την υγεία των συνανθρώπων μας; Πόσοι διαβητικοί άραγε έχουν πάρει τη Μάκα; Υποτίθεται οτι αυτοί οι άνθρωποι μπαίνουν σε ένα ειδικό κατάστημα για να βοηθηθούν για το πρόβλημά τους. Μας εμπιστεύονται! Εμείς πάλι, ακούμε ό,τι μας λένε οι ‘ειδικοί’ και προωθούμε τα προϊόντα τους…. 
Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Όσον αφορά το/τη Μάκα: Εγώ την ξέρω γένους θηλυκού, η Υ.Ε. μου την ανέφερε σαν ουδέτερο, γι αυτό και έβαλα το/την. Μετά που κοίταξα στο ίντερνετ είδα να την αναφέρουν και έτσι και αλλιώς, οπότε προσφωνείστε την με όποιο γένος θέλετε.
Επικολλώ εδώ περισσότερες πληροφορίες που μου έστειλε μία φίλη:
πειραματική χρήση του στην φαρμακευτική ως θεραπευτικό στην προβληματική στήση, την αύξηση της ποσότητας του σπέρματος την επιροή του στα οιστρογόνα στο αυτόνομο κεντρικό νευρικό σύστημα την αναλγητική του δράση  την απόδοση ενέργειας,την δράση του στα επινεφρίδια.
 
Και για ακόμα περισσότερες πληροφορίες… ψάξτε το μόνοι σας!
 
 
Φιλάκιαααα
 
 
 
 
 

14 responses to “Η ιστορία με το/την Μάκα

  1. yannidakis

    22/12/2009 at 14:25

    ειναι η ιστορια που ειχες πει οτι θα μας εγραφες, ε;βρεεεε τι επαθες!δεν πειραζει, εμπειριες ειναι κι αυτες, αλλωστε ειναι πελατες ενος καταστηματος για το οποιο δεν εχει ο καθενας εμπειρια πελατων :[

     
  2. Aeolos

    22/12/2009 at 15:36

    Ετέθη λοιπόν τέρμα, στην παραφιλολογία περί του Μάκα. Το περιστατικό όμως, είναι ενδεικτικό, του τι συμβαίνει τριγύρω. Γιατί είπαμε : ότι δηλώσεις, είσαι. Χρειάζεται όμως και φιλότιμο, γιατί η δική μας ασχετοσύνη, μπορεί να είναι από ενοχλητική μέχρι επικίνδυνη, για κάποιους. Πάντως, θα πρέπει να λάβεις και τα θετικά της υπόθεσης, υπ\’ όψιν : μπορεί οι εν λόγω διαβητικοί να μην είχαν βελτίωση στην πάθησή τους λόγω του Μάκα, έζησαν όμως, νύχτες πάθους … 🙂 Καλό από Ελενάκι !

     
  3. Ντόρα

    22/12/2009 at 15:42

    μαθαμε κατι περισσοτερο σημερα!Εγω ηξερα μονο τη <βρωμια>..τωρα εμαθα για το προιον.Μπραβο ρε Λενακι!νασαι καλα.

     
  4. vivi

    22/12/2009 at 16:30

    Εγώ πάλι δεν ήξερα καθόλου αυτή τη λέξη και έμεινα με ανοιχτό το στόμα διαβάζοντας την παραπάνω ιστορία! Τι μπορείς να πάθεις στα καλά καθούμενα….Καλό σου απόγευμα!!

     
  5. Αλέξανδρος

    22/12/2009 at 16:42

    ευχαριστούμε

     
  6. Βεατρίκη

    22/12/2009 at 17:03

    Να, λοιπόν, και που χρησιμεύει η μάκα..και τι είναι! Τόμαθα κι εγώ, το μαθάινουν και θα το μάθουν και πολλοί ενδιαφερόμεοι. Πε΄ρα από τα πολύ χρησιμα και σωτά που επισημαίνεις- όλοι ειδικοί θέλουν να το πάιξουν σε αυτόν τόν τόπο (Στην Ελλάδα ο, τι δηλώσεις, αυτό και είσαι), να επισημάνω οτι είναι ένα πολύ χρσιμο και χ΄ρηστικό σκέυμασαμ , αν λάβουμε υπόψιν μας τις μελέτες που λένε οτι ένα μεγάλο ποσοτό Ελλήνων και οχι μόνον παρουσιάζει στητική δυσλειτουργία, χωρια το ολοεν και αυξανόμενο ποσοστό των όσων πάσχουν ως προςε την ποιότητα του σπέρματος τους και η υπογεννητικότητα έχει χτυπήσει κόκκινο..Λες νάναι αποτελεσματικό;Για κάνε ένα κόπο να πάρεις στατιστικά από τους έως τώρα χρήστες διαβητικούς…Ε δεν μπορεί κάτι θα έχουν δεί κι εκείνοι..Φιλιά Ελένη μου!

     
  7. iannis

    22/12/2009 at 17:33

    Eλα…βρε Ελενη…Πως κανεις ετσι????Καλο εκανε…..και στους διαβητικους!!να εισαι σιγουρη οτι εκεινοι..εμειναν ευχαριστημενοι!!!χαχαχαχ!!!!!

     
  8. Georgia

    22/12/2009 at 17:36

    καλησπερα καλη μου ….καραουλι φυλαγα μηπως μου ξεφυγει η αναρτηση με το τι ειναι τελικα η μακα εκτος απο βρωμα…ευχαριστω πολυ….ολα αυτα τα σκευασματα ειναι λιγο παρακυνδυνευμενα αν δε ξερουμε τις παρενεργειες που μπορει να επιφερουν σ\’ ενα οργανισμο….. προσοχη κ ψαξιμο πολυ πριν τη χρηση….ενα ομορφο απογευμα να εχεις!!!

     
  9. Lady of Avalon

    22/12/2009 at 18:37

    Ελλειψη επαγγελματισμού και ανευθυνότητα…Αναρωτιέμαι όμως πόσες γυναίκες έκανε ευτυχισμένες από λάθος αυτή η υπάλληλος… ;)Για σκέψου … 😛

     
  10. Bio-Μπαξές

    22/12/2009 at 18:58

    Αυτό ακριβώς ήθελα να επισημάνω Λαίδη, την ανευθυνότητα!Το πόσες γυναίκες έγιναν ευτυχισμένες ή πόσο ευχαριστημένοι έμειναν οι διαβητικοί, αυτό για μένα είναι το λιγότερο.Αντί για Μάκα, η συγκεκρημένη κοπέλα θα μπορούσε να μου προτείνει κάτι άλλο, που ενδεχομένως εγώ να μην το ήξερα. Κάτι το οποίο θα μπορούσε ακόμα-ακόμα και ν\’αποβεί μοιραίο…Το ερώτημά μου είναι με ποιά κριτήρια καταλαμβάνονται εξειδικευμένες θέσεις εργασίας από άτομα άσχετα; Η ακόμα και άσχετα να είναι, δεν θά\’πρεπε να ενημερωθούν κατάλληλα πριν αρχίσουν τη δουλειά; Με ανθρώπους έχουν να κάνουν, όχι με έπιπλα ή πλακάκια…

     
  11. ilias

    22/12/2009 at 20:55

    eleni se kamia 30 xronia tha mou peis poia einai ta magazia stin perioxi mou,na maste kala mexri tote omos.xaxaxaxa eutixos pou sto diko sou to qoiz den iperxe doto giati i apantisi mou itan lanthasmeni.KALO BRADU

     
  12. Bio-Μπαξές

    22/12/2009 at 21:07

    Εύχομαι να μην τα χρειαστείς ούτε σε 30 χρόνια. Τα υπόλοιπα δεν τα κατάλαβα…

     
  13. ilias

    22/12/2009 at 21:12

    STOU BANIA TO QOIZ IPIRXE DORO ALLA DEN PIRA MEROS.PIRA OMOS MEROS STO DIKO SOU,EUTIOXOS POU DNE IPIRXE DORO GIATI THA TO EXANA

     
  14. thalia

    23/12/2009 at 01:32

    Πλήρως κατατοπιστική Ελένη μου……….Οσο ζω μαθαίνω…….Καλό ξημέρωμα καλή μου.

     

Σχολιάστε

 
