RSS

Θαρρώ πως ήταν χθες…

14 Οκτ.

Γειά σας φιλαράκια μου!

Σιγά σιγά μαζευόμαστε και πάλι σε μια παρέα…

Και θαρρώ πως ήταν χθες που μπήκα τυχαία στο Windows Live και άρχισα να το εξερευνώ… Και μάλιστα ο πρώτος φίλος που έκανα μου έλεγε: γιατί δεν γράφεις κάτι στον χώρο σου; πως αλλιώς θα σε γνωρίσουν οι φίλοι σου; Κι εγώ δεν είχα ιδέα τι είναι αυτός ο χώρος και τι πρέπει να γράψω εκεί…:)))

 Τες πα, για άλλο μπήκα να σας γράψω και αλλιώς ξεκίνησα… Τότε λοιπόν που ξεκίνησα, δεν με γνωρίζατε σαν Βιο-μπαξές… Ο χώρος μου ήταν εντελώς διαφορετικός… Γεμάτος από την άλλη μου αγάπη, την μουσική. Και αφού μια τέτοια αγάπη μένει για πάντα αγάπη, έτσι και σήμερα το πρωί, έβαλα στο γιουτχιούμπ ( όπως το λέει κι ένας φίλος) μια λίστα μουσικής με τον Χ.Θηβαίο. Κάποια στιγμή της τελείωσε (της λίστας) ο Θηβαίος και συνεχίστηκαν τραγούδια παλιά κι αγαπημένα, που είχα να τα ακούσω πολλά πολλά χρόνια. Τα συναισθήματα ανάμικτα, το κάθε τραγούδι είχε να θυμήσει και κάτι… Το ένα μου έφερνε δάκρυα, το άλλο γέλια…

Σας αφιερώνω με πολύ αγάπη το πρώτο, αυτό που με έκανε να δακρύσω και να θυμηθώ στιγμές… Σε όλους εσάς που νοιώθετε έτσι όπως κι εγώ ακούγοντάς το.

Και αμέσως μετά  ακούω άλλο, αυτό που άρχιζε με «Ελένη» και λέω :ώπα, αυτό είναι για μένα! Συνεχίζοντας να το ακούω δεν σταμάτησα να γελώ!! Πολύ ωραία ερωτική εξομολόγηση!!! Το αφιερώνω σε όλες τις Ελένες, και στους άντρες που η ζωή τους σημαδεύτηκε από κάποια Ελένη!



Αυτά για όλους εσάς που ψάχνεστε ακόμα εδώ στο WordPress και αναρωτιέστε πως θα βρεθείτε ξανα με τα σπασοφιλαράκια σας και πως θα τους προσθέσετε στους φίλους .

Από μένα φιλιά!

 
9 Σχόλια

Posted by στο 14/10/2010 in Διασκέδαση

 

9 responses to “Θαρρώ πως ήταν χθες…

  1. yannidakis

    14/10/2010 at 16:56

    εγω ειχα ζητησει πριν καιρο ολονων τις διευθυνσεις σας. Σημερα εχω βρει καμια 15αρια απο τους φιλους μου που παρακολουθω καθημερινα.
    Ειχα υποσχεθει φευγοντας απο το yannidakis live πριν 3 μηνες, πως εγω δε χαθω, θα ειμαι παντα κοντα σας. Τωρα αυτο δεν αλλαζει και στη νεα σας πλατφορμα :[

     
    • biobaxes

      14/10/2010 at 17:41

      Γιαννιδάκη μου, για σένα ήμουνα σίγουρη οτι δεν θα χαθείς και οτι δεν θα μας ξεχάσεις.
      Και ακόμα πιο σίγουρη είμαι οτι εμείς οι δυο θα τα πούμε και από κοντά μόλις….. τα καταφέρω να ξεμπλέξω από εδώ… Το πότε μην το ρωτάς, γιατί συνεχώς το αναβάλλω…
      Αλλά δεν μπορεί, κάποτε θα γίνει!

       
  2. Vivi

    14/10/2010 at 19:59

    Καλησπέρα κι απο μένα Ελένη…
    Μην απελπίζεσαι…τωρα έχουμε καταμπερδευτεί ..αλλα σιγά σιγά κάτι θα γίνει θα ξεμπερδευτούμε….
    Πολλά πολλα φιλιά!!!!

     
    • biobaxes

      15/10/2010 at 00:23

      φιλιά κι από μένα και καληνύχτα Βιβή μου.

       
  3. vaniastrifis

    14/10/2010 at 23:10

    kalhspera Elenh…Exeis dikio..kapos etsi xekinhsame..oloi…Ego thimamai oti estelna email se diaforous gia na mou ejhghsoun kapoia pragmata…Posi xara eniosa otan esteila thn proth fotografia sto vivlio episkefton filon!!!kai allh tosh otan evala videaki apo to youtube…
    tha to mathoume pou tha paei?
    An xereis na mou peis pos tha vlepoume tis anarthseis ton filon mas…tha sou eimai evgnomon!!
    prospathise h kapserh h Vivh..alla ta pairno diskola ta grammata!!!Kalo vrady kai xarika pou ta eipame kai apo edo!!

     
    • biobaxes

      15/10/2010 at 00:21

      Αυτήν την στιγμή, στον υπολογιστή που βρίσκομαι, δυσκολεύομαι πολύ κι εγώ… Μου τα βγάζει αλλιώς και μπερδεύομαι…
      Το πρωί θα σου απαντήσω πως θα βλέπεις τις αναρτήσεις αυτών που έχεις εγγραφεί στα μπλόκ τους. Επίσεις και πως να αφαιρέσεις αυτούς που έχεις προσθέσει ως συνεργάτες του μπλόκ σου. Το μέιλ που έστειλες και μας λες να σε διαγράψουμε, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να το κάνω, νομίζω οτι αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο εσύ αφού εσύ ήσουνα αυτός που μας πρόσθεσες.
      Κάνε υπομονή μέχρι αύριο και όλα θα λυθούν.
      καληνύχτα.

       
  4. Akantoy

    17/10/2010 at 09:29

    Καπως ετσι νοιωθουμε ολοι Ελενη…
    Αλλα δεν πειραζει..κανενας που δε θελει να χαθει δεν χανεται…
    Εγω προσωπικα μετεφερα ολο το spaces στο bog ,και απο εκει μπορω να ενημερωνομαι για τις δραστηριοτητες των φιλων μου…

     
  5. Akantoy

    17/10/2010 at 09:30

    Συγνωμη…..ξεχασα…
    Αντε….φιλιά….

     
    • biobaxes

      17/10/2010 at 09:38

      Συγχωρεμένος νά’σαι.
      Αντε φιλιά και σε σένα.

       

Σχολιάστε

 
