RSS

Εχουμε γεννέθλια!!!!

02 Νοέ.

 

Μεγαλώσαμε! Κλείσαμε 1 χρόνο λειτουργίας!!!

https://biobaxes.wordpress.com/2009/11/02/%ce%b1%cf%80%ce%af%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%bf/

Πως περνάει ο καιρός… Σαν να ήταν χθές…

Επιχειρούσα για πρώτη φορά κάτι που μου ήταν εντελώς άγνωστο.

Θυμάμαι, τα συναισθήματά μου ανάμικτα. Αγωνία, χαρά, φόβος, ελπίδες πολλές…

Δεν το πίστευα κι εγώ οτι επιτέλους άνοιξε ο Βιο-μπαξές μου! Ημουνα τόσο χαρούμενη και περίφανη. Και σας κάλεσα όλους στα εγκαίνια γιατί θεωρούσα οτι είχατε πάρει μέρος στην διαδικασίας της δημιουργίας του. 

Θυμάστε που σας είχα ζαλήσει αν ξέρετε το τάδε ή το δείνα προϊόν, τι όνομα να βάλω στο μαγαζί, πότε να κάνω τα εγκαίνια…;

Και βέβαια, ήρθε ο αγαπημένος μου, ο Βάνιας!!! Σ’ευχαριστώ φιλαράκι μου, μεγάλη μου τιμή!

Και ο τρελλούτσικος ήθελε να έρθει για να βγάλει φωτογραφίες…  αλλά δεν του έκατσε. Εγώ όμως ακόμα τον περιμένω, το ξέρω οτι είναι στα μελλοντικά σχέδιά του.

Κάποια άλλη πέταξε το καρφάκι της λέγοντας οτι θα ήταν καλά να γνωριστούμε χωρίς να υπάρχουν «εμπορικοί σκοποί’ στη μέση. Με ενόχλησε… δεν το είχα δει καθόλου έτσι…

Τώρα, μετά ένα χρόνο, η αγωνία για το μέλλον παραμένει η ίδια. Η χαρά και η περιφάνεια όχι, έγινε πια μια συνήθεια που όμως μου αρέσει ακόμα 🙂 Εμαθα πολλά, και προσπαθώ για το καλύτερο. Σίγουρα τα λάθη μου γίνανε μαθήματα και δεν πρόκειται να τα ξανακάνω…

Μετά ένα χρόνο, πολλά έχουν αλλάξει και στην  εδώ κοινότητά μας.  Με κάποιους χαθήκαμε εντελώς… Ντοράκι που είσαι; Όλγα, Ανιμα, Δέσποινα, Παναγιώτη, Κική;

Όχι πως η δική μου παρουσία είναι η ίδια, τότε έγραφα συχνά. Τώρα γράφω για εφημερίδες…. πφφφφ… πολύ πιο κουραστικό, κι όχι και τόσο διασκεδαστικό…

Μου λείπετε.

Φιλιά.

 
19 Σχόλια

Posted by στο 02/11/2010 in Ασχολίες, Uncategorized

 

19 responses to “Εχουμε γεννέθλια!!!!

  1. Λυδια

    02/11/2010 at 15:25

    Καλησπέρα σας.
    Να τα κατοστήσετε!
    Καλές δουλειές!

     
  2. thaliak1

    02/11/2010 at 18:32

    Εγώ Ελένη μου θυμάμαι,αρχάρια τότε,μπήκα στον χώρο σου και διάβασα τον προβληματισμό σου, σχετικά με την όνομασία που θα έδινες στο κατάστημά σου……..
    Νάσαι πάντα καλά, γερή ,δυνατή και καλές δουλειές.

     
    • biobaxes

      03/11/2010 at 14:19

      Ευχαριστώ Θάλεια μου, κι εσύ ό,τι επιθυμείς.

       
  3. agriada52

    02/11/2010 at 19:09

    Χρόνια πολλά
    Κάθε χρόνο να μας θυμίζεις τα εγκαίνια και τις φωτογραφίες που έβγαλε ο Βάνιας
    Μακάρι να μας δινόταν η ευκαιρία να γνωριστούμε και ας ήταν για «εμπορικούς σκουπούς» π.χ. να αγοράσω απο σένα το χαρουπόμελό μου.
    Φιλάκια Ελένη!

     
    • biobaxes

      03/11/2010 at 14:20

      Εύχομαι να βρείτε την ευκαιρία και να κάνετε ένα ταξιδάκι μαζί με τον Παρατηρητής σου, Αγριάδα μου.Θα ήθελα πολύ να σας γνωρίσω και από κοντά.

       
    • biobaxes

      03/11/2010 at 14:22

      Αν επιζήσουμε, τόσο εγώ όσο και ο Βιο-μπαξές, θα σας το θυμίζω κάθε χρόνο!
      Φιλιά.

       
  4. panagiotis kafwdeio

    02/11/2010 at 20:30

    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ »Ο ΜΠΑΞΕ ΣΟΥ΄’ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΑ ΓΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΥΣΤΙΚΟΣ..ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

     
    • biobaxes

      03/11/2010 at 14:23

      Σ’έυχαριστώ Παναγιώτη, και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα.

       
  5. ΑΙΟΛΟΣ

    02/11/2010 at 20:46

    Επειδή είσαι από τις γλυκύτερες Ψυχές των χώρων που αγαπήσαμε, και ένας πραγματικά αληθινός άνθρωπος, σου αξίζει ό,τι καλύτερο Ελενάκι μου. Και στο εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου !
    Και μη φοβάσαι… Ο τρελλούτσικος, θα ανέβει… :))
    Καλές δουλειές !!!

     
    • biobaxes

      03/11/2010 at 14:26

      ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
      και μην ΞΕΧΑΣΕΙΣ να πάρεις κάτι για τη μνήμη για να μην το ΞΕΧΑΣΕΙΣ 🙂

       
  6. yannidakis

    02/11/2010 at 20:49

    σε νοιωθω απολυτα. Ετσι ακριβως αισθανομαι κι εγω. Οι εποχες spaces εχουν περασει για τα καλα πλεον.
    Σε καθε περιπτωση ευχομαι να εχεις αρχικα καλες δουλειες και απο κει και υστερα ολα τα υπολοιπα ειτε θα αλλαξουν και εμεις θα προσαρμοστουμε, ειτε θα τα προσεγγισουμε οσο καλυτερα μπορουμε :[

     
    • biobaxes

      03/11/2010 at 14:30

      Γιαννιδάκη μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Εσένα πότε θα σε δω;
      Θυμάσαι που σου είπα οτι είσαι γκαντέμης; Ε, χθες βράδυ πάλι το ίδιο έπαθα με το σχόλιο που πήγα να σου αφήσω… Το παράξενο είναι οτι συμβαίνει μόνο σε σένα… Δεν με θέλει το μπλογκ σου μου φαίνεται….
      Φιλιά.

       
  7. vaniastrifis

    02/11/2010 at 23:37

    Καλησπεραααααα!!!Εχουμε γενεθλεια σημερα?
    Να τα κατοστησετε!!!Παντα καλες δουλειες να εχεις και να γινει και επεκταση ….για να κανεις ξανα εγκαινεια!!Δεν καταλαβα πως περασε ο καιρος…ηταν πολυ καλη εμπειρια…για μενα!!ξεκουραστηκα..απο την μια…εκανα το <>για το σπασοχωρι…Απολαυσα ενα πρωινο με λιακαδα το καφεδακι μαζι σου..με τοσες ομορφες συζητησεις…σε κεινη την υπεροχη παραλια της Ναουσας..Εζησα απο κοντα την αγωνια που ειχες για το μαγαζι…και αφεθηκα να με ξεναγησεις κυριακατικα στο βασιλειο σου..εξηγοντας μου το καθε τι..Το δωρο σου..ακομα εχει την θεση του…Μαλιστα το περασα λουστρο..και το μετετρεψα σε κασπο…αφου μεσα εβαλα ενα γλαστρακι με κακτο!!
    τις καλυτερες ευχες μου..φιλαρακι μου..και πολλα φιλια στην οικογενεια σου!!
    Παντα επιτυχιες…και καλες δουλειες!!

     
    • biobaxes

      03/11/2010 at 14:33

      Όπως σου είπα κι αλλού, σας περιμένω οικογενειακώς!
      Να πάμε όλοι μαζί στην παραλία… τέτοιες παραλίες δεν συναντάς όπου κι όπου 🙂

       
  8. vaniastrifis

    02/11/2010 at 23:38

    Υστ:εκει που ειναι τα εισαγωγικα…υπηρχε η λεξη..ρεπορταζ!!!Δεν χερο γιατι το κανει αυτο!!!

     
  9. akrogialia

    07/11/2010 at 16:09

    Τι όμορφα!
    Χρόνια σας Πολλά!
    Εύχομαι ο μπαξές να μεγαλώνει με πολλές ομορφιές!
    Καλή Κυριακή!

     
  10. akantoy

    11/11/2010 at 10:56

    Σου ευχομαι να τα χιλιοεκατοστησεις……
    Τα ευρω εννοω..!!!

     

Σχολιάστε

 
