RSS

Καλλιέργεια Goji Berry στην Ελλάδα.

29 Μαρ.

Καλλιέργεια Goji berry στην Ελλάδα; Γιατί όχι;

       

 Τα τελευταία χρόνια, όλο και πιο συχνά ακούμε για καινούριες καλλιέργειες στον αγροτικό τομέα. Ύστερα λοιπόν από την εχινάτσια, την στέβια και το ιπποφαές, μήπως ήρθε ο καιρός να σκεφτούμε για κάτι το εντελώς καινούριο; Ο λόγος για την υπερτροφή-το θαύμα της φύσης, τα Goji berry!

Για τους πολλούς είναι εντελώς άγνωστα τα Goji berry. Στον χώρο της υγιεινής διατροφής όμως, τα τελευταία χρόνια, θα έλεγα ότι είναι από τα πιο αγαπημένα φρουτάκια. Κυρίως οι αθλητές και αθλούμενοι, αλλά και γενικότερα οι άνθρωποι που ακολουθούν υγιεινή διατροφή, τα χρησιμοποιούν παρά την αυξημένη τιμή τους. Αυτό μου έδωσε την ώθηση να ψάξω για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το φυτό και την καλλιέργειά του. Παράλληλα, παραγγείλαμε  σπόρο από το εξωτερικό και τα σπείραμε για δοκιμή.

 

 Ήδη φαίνεται να υπάρχει αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον. Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να φυτέψουν 2-3 φυτά στις γλάστρες ή στον κήπο τους, ενώ υπάρχουν και   μερικοί τολμηροί αγρότες που ενδιαφέρθηκαν να τα καλλιεργήσουν επαγγελματικά.

Τα μικρά σπορόφυτα μεγαλώνουν πολύ αργά τον χειμώνα. Μόλις όμως ζεστάνει ο καιρός, και μεταφυτευτούν σε γλαστράκια, η ανάπτυξή τους είναι ταχύτατη. Και όταν η ρίζα του φυτού φτάσει στον πάτο της γλάστρας, το φυτό είναι έτοιμο να μεταφυτευτεί σε μεγάλη γλάστρα ή στον κήπο. Από το πρώτο κιόλας καλοκαίρι-φθινόπωρο θα έχουμε λίγα δείγματα φρούτου Goji από αυτά τα φυτά, ενώ σε κανονική παραγωγή αναμένεται να φτάσουν στον 3 χρόνο.

Προς το παρών, τα στοιχεία που έχουμε μας λένε ότι μπορεί να καλλιεργηθεί και στην Ελλάδα, καθότι το φυτό αντέχει σε θερμοκρασίες  από -20 έως 40 βαθμούς Κελσίου, θέλει αρκετό ήλιο και σχετικά αλκαλικά εδάφη που να έχουν καλή στράγγιση.  Και λέω προς το παρών, γιατί το εγχείρημα αυτό δεν το αφήσαμε στην τύχη. Συνεργαστήκαμε με τη Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή,  η οποία προθυμοποιήθηκε να μας βοηθήσει και να κάνει την έρευνα-πείραμα σχετικά με την καλλιέργεια του φυτού Goji. Ο σπουδαστής Ι. Ε. του Perrotis College της Αμερικάνικής Γεωργικής Σχολής ανέλαβε να φέρει εις πέρας το πείραμα τό οποίο θα διαρκέσει 3 χρόνια, ώστε να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα  του φυτού και της καλλιέργειάς του.

Πολύ σύντομα λοιπόν, θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για την καλλιέργεια των Goji berries στην Ελλάδα, και ειδικότερα τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του φυτού όσον αφορά τις συνθήκες υγρασίας, θερμοκρασίας, θρέψης, κλαδέματος για μεγαλύτερη παραγωγή, συγκομιδής, αποξήρανσης και διατήρησης του φρούτου.

Ήδη στην Κρήτη, Πελοπόννησο και Αττική έχουν καλλιεργηθεί μερικά φυτά Goji Berry, σε εντελώς ερασιτεχνικό επίπεδο και από μεμονωμένα άτομα που έχουν αγάπη και μεράκι για τα φυτά. Μας έχουν παραχωρήσει μερικές από τις φωτογραφίες τους:

Αυτά τα δέντρα Goji δεν είναι ούτε ενός έτους.  Η σπορά τους έγινε Οκτώβρη-Νοέμβρη του 2009.

          

Καρποφώρησαν για πρώτη φορά τον Αύγουστο-Σεπτέμβρη του 2010.

Το γεγονός ότι στα μέρη που ευδοκιμεί το φυτό υπάρχουν μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας ανάμεσα στη νύχτα και την ημέρα, μας κάνει αισιόδοξους ότι στη βόρεια Ελλάδα ίσως και να έχει ακόμα καλύτερη προσαρμογή.

Στην πατρίδα τους, τα Goji berry τρώγονται ωμά κατά την εποχή παραγωγής τους και μετά αποξηραμένα. Εκτός από τα φρούτα όμως, καταναλώνονται και τα φύλλα τους ως λαχανικά σε φαγητά και σαλάτες. Επίσης, τα φύλλα και ο φλοιός των δέντρων γίνονται αφέψημα.

Στην Ελληνική αγορά, λόγω του ότι τα φρέσκα φρούτα είναι πολύ ευαίσθητα, τα Goji κυκλοφορούν σε αποξηραμένη μορφή και σε μορφή χυμού και ταμπλετών. Χάνουν όμως μεγάλο μέρος των θρεπτικών συστατικών τους κατά την επεξεργασία τους για την παραγωγή χυμού και ταμπλετών, γι αυτό  και είναι καλύτερα να καταναλώνονται σαν αποξηραμένα φρούτα.

 Σ’ αυτήν την μορφή μπορούν να καταναλωθούν σκέτα, όπως οι σταφίδες, είτε να μπουν σε διάφορα φαγητά και σαλάτες. Τα προσθέτουν επίσης σε ανάμικτους ξηρούς καρπούς, στα μούσλι και τα κορν φλέικς ή τα κάνουν χυμό στο μπλέντερ με την προσθήκη νερού.

   Αν καλλιεργηθούν όμως στην Ελλάδα, θα ξέρουμε τον βαθμό ευαισθησίας τους, καθώς και αν και για πόσο μπορεί να διατηρηθούν στη φυσική τους μορφή. Και που ξέρετε, ίσως να είμαστε από τους λίγους τυχερούς που θα καταναλώνουμε τα Goji Berries φρέσκα!

Φυτά Goji Berry διατίθενται από το κατάστημα Βιο-μπαξές. Τηλ. επικοινωνίας 23320 23932. Γίνονται αποστολές σε όλη την Ελλάδα.

Παναγιώτου Ελένη

Τεχνολόγος Γεωπόνος.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό BIOnews Μαϊου 2011

04/05/2011

 Τα μέχρι τώρα μηνύματα που παίρνουμε από πολλούς ανθρώπους που καλλιέργησαν τα Goji berry, είναι παραπάνω από ενθαρρυντικά.  Όλα δείχνουν ότι τα φυτά αυτά έχουν πάρα πολύ καλή προσαρμοστικότητα στην Ελλάδα και αναπτύσσονται πολύ γρήγορα μόλις μεταφυτευτούν στο χωράφι! Όσον αφορά τις αποστάσεις φύτευσης των δενδρυλλίων, αυτές κυμαίνονται  μεταξύ 1,2 μ και 2,0μ., αναλόγως πως θα διαμορφωθεί το σχήμα των δένδρων με το κλάδεμα.

Επιπλέον, μάθαμε ότι στις Σέρρες ετοιμάζεται μονάδα συλλογής, αποξήρανσης και τυποποίησης πολλών berries, μεταξύ των οποίων και των Goji Berry. Το στήσιμο της μονάδας αυτής άρχισε πέρυσι και θα ολοκληρωθεί σύντομα. Από κει θα γίνεται και η διακίνηση των τυποποιημένων προϊόντων, με κύριο στόχο την εξαγωγή.

Επίσης, επικοινώνησε μαζί μας παραγωγός από την Κοζάνη (από την ομάδα παραγωγών του Ιπποφαές) και μας ενημέρωσε ότι κι εκεί  κάνουν μελέτες για να κατασκευάσουν παρόμοια μονάδα.

 

Στο  περιοδικό «Γεωργία-Κτηνοτροφία» των εκδόσεων Αγρο Τύπος, στο τεύχος Μαΐου-Ιουνίου 2011, που θα κυκλοφορήσει τέλη του μήνα, θα υπάρχει αφιέρωμα στα Goji Berry, βασισμένο στις παραπάνω πληροφορίες μας!

Τους ευχαριστούμε!

Παναγιώτου Ελένη

Τεχνολόγος Γεωπόνος.

Βιο-μπαξές

Βιολογικά και Παραδοσιακά προϊόντα

Στουγιαννάκη 8,  Νάουσα

τηλ. 23320 23932

Επισκεφτείτε τον νέο μας χώρο και διαβάστε περισσότερα σχετικά με τα Goji:

http://biobaxes2.wordpress.com/%cf%84%ce%bf-%cf%86%cf%85%cf%84%cf%8c-gogi/

Πληροφορίες για τις ιδιότητες των φρούτων Goji:

Ιδιότητες και διατροφικά στοιχεία των Goji Berries

Το παραπάνω κείμενο περιέχει προσωπικές πληροφορίες. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή ολόκληρου του κειμένου χωρίς την αναφορά της πηγής.

 

262 responses to “Καλλιέργεια Goji Berry στην Ελλάδα.

  1. iannis trifyllis

    29/03/2011 at 14:07

    καλημερα Ελενη…Οι πληροφοριες σου οπως παντα ενδιαφερουσςε.Δεν το ηξερα το φυτο…Εχω φαει ομως σε αποξηραμενη μορφη…τυχαια.Ειναι πεντανοστιμα.

     
  2. yannidakis

    29/03/2011 at 14:07

    δεν είχα ιδέα για το συγκεκριμένο. Πολύ ενδιαφέρον. Ελπίζω σύντομα να δούμε ελληνικές καλλιέργειες :[

     
  3. agriada52

    29/03/2011 at 19:55

    Πολύ να ήθελα να δοκιμάσω να καλλιεργήσω. Αν βάλουμε σποράκια απο αποξηραμένα φρουτα, ισως να φυτρώσουν. Εξαρτάται βέβαι απο το πως αποξ΄ληραναν τα φρούτα. Θα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρια.

     
  4. kiki

    30/03/2011 at 19:30

    πολύ θα ήθελα 1-2 φυτά για να τα καλλιεργήσω! Άλλα μένω στην Αθήνα. Θα μπορούσα να έβρισκα από κάπου?

     
    • biobaxes

      30/03/2011 at 20:22

      Κική επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά για να σου πω λεπτομέρειες.
      Σ’ευχαριστώ.

       
  5. ΦΩΤΕΙΝΗ

    08/04/2011 at 10:58

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ.ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΤΟ ΑΥΤΟ.ΨΑΧΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕΡΙΚΑ?ΕΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ….ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ..

     
    • biobaxes

      08/04/2011 at 11:00

      Φωτεινή, πάρε τηλ. στο σταθερό που βλέπεις, να σου πω λεπτομέρειες.
      Ευχαριστώ κι εγώ.

       
  6. thaliak1

    07/05/2011 at 12:39

    Eλένη όπως πάντα πολύ χρήσιμες πληροφορίες .Κατά καιρούς έχω πάρει καρπούς, σε αποξηραμένη μορφή,
    παρακινούμενη από μια φίλη.Σήμερα όμως πληροφορούμαι για τις ευεργετικές ιδιότητες από τη σελίδα που μας παραπέμπεις. Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω ! ! ! ! ! !

     
  7. peris

    15/06/2011 at 13:10

    deite auto ti leei gia to ph kai to typo toy edafous.

    http://www.aussiegardening.com.au/findplants/plant/Lycium_andersonii

     
    • biobaxes

      15/06/2011 at 13:47

      Περικλή, σύμφωνα με αυτά που λέει εδώ, μπορείς να τα βάλεις σε μέρος που μου είπες.
      Αλλά είναι το πρώτο δημοσιέυμα από τα πολλά που έχω διαβάσει, που λέει οτι μπορεί να ευδοκιμήσει σε εδάφη με Ph ακόμα και μικρότερο του 6…
      Δες όμως την πηγή των πληροφοριών. Από ένα βιβλίο του 1959… Μήπως οι νεώτερες έρευνες ανατρέπουν αυτά τα δεδομένα;

      Δώσε βάση επίσης και σ’αυτό:

      DISCLAIMER: All information published on AussieGardening.com.au is for entertainment purposes only. Readers are encouraged to confirm the information contained here with other sources. The information is not intended to replace medical advice offered by doctors or dietary advice by dieticians. AussieGardening.com.au AussieGardening.com.au will not be liable for any direct, indirect, consequential, special, exemplary, or other damages arising therefrom.

       
  8. Panagiotis Gkioulfesis

    19/06/2011 at 12:16

    Εγώ έχω το Goji από τον περασμένο Οκτώμβριο το αγόρασα σαν φύτο απο κατάστημα στην Αθήνα
    το ‘εχω μέσα σε γλάστρα ,
    τώρα πρόσεξα πως αρχίζει και βγάζει μικρά λουλουδάκια

     
    • Αναστάσιος Γεωργίου

      25/10/2011 at 18:23

      που στην Αθήνα μπορώ να βρω σπόρους η μικρά δενδρύλια

       
      • biobaxes

        25/10/2011 at 18:37

        Απ’όσο ξέρω, σπόρος στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Φυτα μπορεις να βρεις στο superflower (εισαγώμενα από Ολλανδια) προς 10,00 Ευρώ. Δεν τα έχουν όλες τις εποχές.

         
    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΗΝΑΣΟΓΛΟΥ

      12/02/2012 at 13:22

      ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ !!!!!!!!

       
  9. Αργύρης Φυντανάκης

    22/06/2011 at 16:34

    Θα ήθελα να το καλλιεργήσω. Έχω ήδη παραγγήλει σπόρους απο Αγγλία.

     
    • vasiliki

      08/04/2012 at 21:07

      θα ήθελα να μάθω πληροφορίες για να παραγγείλω και εγώ.Μπορείτε να με βοηθήσετε;

       
  10. TASSOS

    03/07/2011 at 21:36

    ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΦΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ;

     
    • biobaxes

      04/07/2011 at 10:17

      Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος στην Αθήνα που να πουλάει. Πάντως, εμείς κάνουμε αποστολές σε όλη την Ελλάδα ύστερα από παραγγελία.

       
      • panos aggelopoylos

        24/10/2011 at 18:56

        θα ηθελα να κανω παραγκελια. στηλτε μου διεφθιση και κοστος

         
        • biobaxes

          25/10/2011 at 18:41

          Κόστος φυτού 5,50 ευρώ. Διεύθυνση και τηλέφωνο θα βρεις επάνω, στο κείμενο της ανάρτησης.

           
      • Maria Legaki

        02/03/2012 at 15:15

        καλησπερα λογο οτι δεν εχω σταθερο τηλ να κανω παραγγελεια θα μπορουσατε να μου πειτε αν υπαρχει καποια φορμα να την κανω απο εδω σε εσας ?

         
        • biobaxes

          02/03/2012 at 15:18

          Γειά σου Μαρία.
          Στείλε μου μέιλ στο biobaxes@yahoo.gr και μην ξεχάσεις να γράψεις ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο.
          Ευχαριστώ

           
  11. ΧΑΡΙΣΗΣ

    03/08/2011 at 14:06

    ΕΧΩ ΕΝΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΠΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ . ΤΑ ΦΥΤΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΦΡΕΣΚΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ. ΤΟ ΦΥΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΝΤΟΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΥΚΗΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ. Η ΕΚΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΕΙΝΑΙ 2,5 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ. ΧΑΡΙΣΗΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

     
    • ΒΑΣΟΣ ΛΑΖΑ

      02/11/2011 at 20:03

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΗ
      ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΚΡΟΛΙΜΝΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΩ ΓΚΟΤΖΙ
      ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΩ ΑΠΟΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ? ΠΟΥ ΚΟΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ?
      ΒΑΣ ΛΑΖ
      vassoslaza@yahoo.gr

       
      • biobaxes

        03/11/2011 at 07:22

        Προσπάθησα κι εγώ να επικοινωνήσω με τον Χαρίση αλλά απάντηση δεν πήρα…
        Δεν βρήκα τον ίδιο, βρήκα όμως το αγρόκτημά του. Δεν νομίζω πως θα μπορέσεις να διαμορφώσεις άποψη…
        Παρακολούθησε την εκπομπή «Αληθινά σενάρια» στην ΕΤ 3 σήμερα στις 23:00

         
      • biobaxes

        03/11/2011 at 07:24

        Αν γνωρίζεις τον Κυριάκο Λίλτση (γεωπόνο στην Κ. Βρύση), αυτός έχει 1 δεντράκι γκότζι στην αυλή του σπιτιού του. Μπορεις να το δεις και να μιλήσεις μαζί του.

         
      • ελενη

        15/11/2012 at 13:37

        Γνωρισα τον κυριο Χαριση προσωπικα,του εχω κανει απειρα τηλεφωνηματα , μου εχει εξηγησει και ξαναεξηγησει οτι θελω, οτι απορια και να ειχα….και μου εδωσε και το ελευθερο να τον «ενοχλω» οποτε θελω για τα γκοτζι που εχω βαλει εξω απο Θεσσαλονικη και για τις υπολοιπες καλλιεργιες που προκειτε ννα βαλω..Οτι λεει η συνωνοματη εγω τα ακουω ,,,,βερεσε. που θελεικαι 5ευρω+φπα το φυτο.

         
        • biobaxes

          15/11/2012 at 14:14

          Δεν αμφιβάλω καθόλου για την καλή και συχνή επικοινωνία που έχεις με τον κ. Χαρίση. Οπως βλέπεις όμως, εδώ μέσα δεν έχει μπει στον κόπο να δώσει απαντήσεις, όσες ερωτήσεις κι αν του έκαναν…
          Προσωπικά εγώ προσπάθησα να τον βρω αλλά στάθηκα άτυχη… Μέχρι και στο χωράφι του με τα γκότζι πήγα… Δεν μπόρεσα όμως να διακρίνω τα γκότζι εκεί μέσα… Αυτά βέβαια έγιναν την άνοιξη του «11. Αν έχει αλλάξει κάτι απο τότε, δεν το γνωρίζω, μιας και ο κ. Χαρίσης δεν μας ενημερώνει.
          Δεν κατάλαβα όμως βρε συνονόματη το επιθετικό σου ύφος όσον αφορά την τιμή του φυτού. Μόνο ο φυτωριούχος μπορεί να ξέρεις το κόστος που έχει ένα φυτό, αξιολογεί την προσπάθεια και την δουλειά που καταβάλει, και βγάζει την τελική τιμή του προϊόντος. Και πέρα απο αυτό, εγώ σε κανέναν δεν έβαλα το μαχαίρι στο λαιμό για να αγοράσει φυτά απο μένα. Ο καθένας μπορεί να προμυθευτεί τα φυτά του απ’όποιον θέλει και σε όποια τιμή τον συμφαίρει, αξιολογώντας και πολλές άλλες παραμέτρους πέρα απο την τιμή.
          Αγόρασα κι εγώ ένα φυτό γκότζι με 3 ευρώ (μεγάλο, εισαγόμενο και με πιστοποίηση) αλλά δυστυχώς για μένα, καρπό δεν είδα απο αυτό το φυτό… Αυτή είναι η μία απο τις παραμέτρους που σου έλεγα πριν.

           
    • stavroy dimitris

      13/01/2012 at 22:14

      κυριε Αργυροπουλε καταγομαι απο τη Λαμια και σκεφτομαι να καλλιεργησω τρια στρεμματα γκοτζι. Δεν εχω καποιες γνωσεις και ψαχνω να συγκεντρωσω πληροφοριες οπως, ποσο στοιχιζει το καθε φυτο,που μπορουμε να πουλησουμε την παραγωγη και ποια εποχη το φυτευουμε. Μηπως εχετε καποια γνωση για ολα αυτα? Οι πληροφοριες σας θα μου είναι πολυτιμες.

       
      • biobaxes

        14/01/2012 at 13:08

        Αν αφήσω τον κύριο Αργυρόπουλο να σου απαντήσει, απάντηση δεν θα πάρεις ποτέ σου… Προσπάθησα κι εγώ να επικοινωνήσω μαζί του, αλλά… άφαντος ο κύριος, δεν ξέρω για ποιόν λόγο…
        Για πληροφορίες σχετικά με την καλλιέργεια δες εδώ:

        Kαλλιεργεια Goji


        Για διάθεση παραγωγής δες εδώ:

        Διάθεση παραγωγής Goji


        Για φυτά διάβασε εδώ:

        τα φυτα μας

         
    • ioannhs

      27/03/2012 at 18:19

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΗ.
      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΩ ΓΚΟΤΖΙ.
      ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΟΥ.
      ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ogstroumpoulis@hotmail.com Ή ΝΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΣΕ ΕΠΑΙΡΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

       
      • biobaxes

        27/03/2012 at 18:27

        Αν έχεις νέα του Χαρίση, σφύρα και κατα δώ. Εναν χρόνο προσπαθώνα επικοινωνήσω μαζί του, αλλά δεν…

         
  12. ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    09/08/2011 at 19:27

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΣΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΕς ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ . ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΔΑΦΟΣ ΕΧΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ . ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΜΙΘΕΥΤΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΩ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.

     
    • biobaxes

      09/08/2011 at 19:37

      Παναγιωτα, επικοινωνησε μαζι μου στα νουμερα που εχω επανω.

       
  13. stella

    09/09/2011 at 19:55

    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ GOJI ΚΑΡΠΟ, Ή ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΥΛΗΚΑ; ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΥΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΘΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΝΕΙ ΚΑΡΠΟ..

     
    • biobaxes

      09/09/2011 at 20:14

      Οχι, δεν υπάρχουν αρσενικά και θυλικά φυτά. Ολα τα δέντρα κάνουν καρπό. Μήπως τα ποτίζεις πολύ κατα την περίοδο της ανθοφορίας;

       
  14. stella

    14/09/2011 at 09:29

    Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ (ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ) !! ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΤΙΖΩ?? ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΗ ΜΕ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΧΩΜΑΤΟΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ?

     
  15. Georgios

    27/09/2011 at 13:08

    Απάντηση στην stella για το Goji Berrie… υπάρχουν ποικιλίες που έχουν αρσενικό και θηλυκό φυτό. Τα περισσότερα όμως φυτά που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια είναι ερμαφρόδιτα και παράγουν καρπό όλα τους. Εγώ διαθέτω αρκετά, σαν παραγωγός και είναι όλα ερμαφρόδιτα. Για το πότισμα, δεν χρειάζεται πολύ νερό. Είναι αρκετά σκληρό φυτό και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα. .. βέβαια χρειάζεται ήλιο….

     
  16. ΧΡΗΣΤΟΣ

    07/10/2011 at 12:31

    Πολή καλές πληροφορίες. Έχω ξεκινησει στα τυφλά καλιέργεια goji ξέρει κανείς τη ζήτησει υπάρχει και που θα μπορώ να διαθέσω την παραγωγή μου?

     
    • biobaxes

      12/10/2011 at 18:28

      Χρήστο, ακόμα δεν υπάρχει παραγωγή Ελληνικών Goji και κατά συνέπεια δεν υπάρχουν και μονάδες στις οποίες μπορει να διαθέσει κάποιος την παραγωγή του. Γίνονται όμως κινήσεις για να δημιουργηθούν τέτοιες μονάδες, ώστε με το που θ’αρχίσει η παραγωγή Goji, να υπάρχουν σημεία διάθεσής τους. Οι πληροφορίες μου λένε οτι τέτοιες μονάδες (περισυλλογής-αποξήρανσης-συσκευασίας) ετοιμάζονται στις Σέρρες, καθώς και στην Καρδίτσα. Ωστόσο το Goji, σαν πολυβιταμινούχο και πολύ αντιοξειδωτικό φρούτο, γίνεται και συμπλήρωμα διατροφής (χυμός-ταμπλέτες), όπως επίσης μπαίνει και σαν συστατικό σε καλλυντικά.

       
  17. ΒΛΑΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΣ

    10/10/2011 at 15:41

    Γεισας και παλι κυρια παναγιωτου.βλαμος διονυσις απο αθηνα.θα ηθελα να μου πειται για το γκοτζι 1εποχη σπορασ απο την γλαστρα στο χωραφη 2 αποδοση καρπου το καθε δενδρο 3 εαν αγορασουμε απο εσας φυτα σε γλαστρα νοεμβριο δεκεμβριο πρεπει να τα εχουμε σε θερμοκηπιο λογω βροχησ και κρυου?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

     
    • biobaxes

      12/10/2011 at 18:16

      καλησπέρα Διονύση.
      Εποχή μεταφέτευσης: άνοιξη-φθηνόπωρο. Βέβαια εμεις φυτεύαμε και όλο το καλοκαίρι χωρίς να παρουσιάζουν προβλήματα τα φυτά, αλλά οι καλύτερες εποχές είναι άνοιξη και φθηνόπωρο.
      Για αποδώσεις δεν μπορούμε να μιλάμε με σιγουριά, αν δεν τα δούμε στην πράξη. Πάντως υπάρχουν ξένες αναφορές που λένε οτι στστις περιοχές που ευδοκιμούν (Ασία) η παραγωγή τους φτάνει τα 10-15 κιλά το δέντρο. Για την ελλάδα ακόμα δεν ξέρουμε, λόγω του οτι οι κληματολογικές μας συνθήκες διαφέρουν, το ίδιο και τα εδάφη μας.
      Τα φυτά αυτά γενικά είναι πολύ ανθεκτικά στο κρυο. Δεν νομίζω πως μπορούν να παγώσουν με το κρύο που κάνει στην Αθήνα. Αλλά και πάλι, επειδή είναι πολύ μικρά και τρυφερά, δεν παίρνω και όρκο. Ούτε και νομίζω πως χρειάζονται θερμοκήπιο, μια θέση στο μπαλκόνι (να προστατεύεται από βροχή και αέρα) πιστεύω πως είναι καλά. Είναι ο πρώτος χειμώνας που κάνουμε αυτήν την έρευνα και δεν μπορώ να μιλάω ακόμα με σιγουρια.

       
  18. tasos

    18/10/2011 at 19:53

    σχετικα με την παγωνια εγω τα εχω δυο χρονια εξω απο μικρα κ δεν επαθαν τιποτα

     
  19. biobaxes

    22/10/2011 at 10:34

    Την Δευτέρα 24/10 και ώρα 17:15 , στην εκπομπή «5 και» (5+)
    της ΕΤ 3, θα μιλήσουμε για την
    καλλιέργεια του Goji Berry στην Ελλάδα.

    Η εκπομπή μεταδίδεται και σε επανάληψη στις 1:30 μετά τα μεσάνυχτα.

     
  20. Aristea

    24/10/2011 at 11:52

    κ.Ελένη, έχω 3φυτά γκότζι ύψους 2μέτρων και ξέρω ότι τώρα, μετά την καρποφορία τους κλαδεύονται. πως γίνεται το κλάδεμά τους?Ευχαριστω πολυ.

     
    • biobaxes

      25/10/2011 at 18:43

      Το κλάδεμα εξαρτάται από το τι σχήμα έχουν τα φυτά σου ή τι σχήμα θέλεις να τους δώσεις. Αν θέλεις πάρε με τηλ. για να το συζητήσουμε. 23320 23932

       
  21. andreas sirigos

    24/10/2011 at 22:22

    θα ηθελα να ασχοληθω με την καλλιεργεια του φυτου ποσο θα στοιχισει η καλλιεργεια του ανα στρεμμα και ποτε πρεπει να ξεκινησω

     
    • biobaxes

      25/10/2011 at 18:40

      Αν υπολογίσεις οτι στο στρέμμα μπαίνουν περίπου 100 φυτά * 5,50 Ευρώ (κόστος δικών μας φυτών), σου βγαίνουν 550 ευρώ στο στρέμμα για τα φυτά.
      Μπορεις να ξεκινήσεις άνοιξη ή φθηνόπωρο.

       
  22. Φανης

    26/10/2011 at 17:28

    Καλησπερα Ελενη. Ηθελα να ρωτησω εαν τα δεντρα που βλεπω στις φωτογραφιες ειναι τα δικα σου? Με ενδιαφερει η αγορα για ενα στρεμμα, αλλα απο οσα γνωριζω, τα φρουτα στην πρωτη φωτογραφια ειναι τα κινέζικα Wolfberries (παρομοια αλλα οχι τα ιδια). Στην δευτερη φωτογραφια μοιαζουν περισσοτερο με Goji Berries. Θα ηθελα λοιπον, να μου διευκρινισεις αυτο, οποτε να επικοινωνησουμε για τα περαιτερω. Ευχαριστω προκαταβολικα!

     
    • biobaxes

      27/10/2011 at 09:25

      Γειά σου Φάνη. Η πρώτη φωτό είναι από ίντερνετ. Wolfberries=Lycium Barbarum και Goji berries= Lycium Barbarum, οπότε μιλάμε για το ίδιο φυτό. Εσύ μάλλον θα κάνεις τον διαχωρισμό σε θιβετιανά και κινέζικά… Τα δικά μας φυτά είναι τα κινέζικα. Την άνοιξη θα έχουμε και θιβετιανα. Πάντως απ’ότι λένε, τα διαχωρίζουν έτσι μόνο λόγω του τόπου και των διαφορετικών κλιματολογικών συνθηκών. Αν θέλεις, παρακολούθησε το δελτίο ειδήσεων της ΕΤ 3 το σαββατοκύριακο, θα δείξουν το ρεπορτάζ που κάναμε στο φυτώριό μας, οπότε θα δεις και ακριβώς πως είναι τα φυτά μας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά.

       
      • Κατερίνα γεωπόνος

        25/01/2012 at 11:01

        Ελπίζω τα φυτά που θα φέρεται από την Κίνα να ελένχονται και να πιστοποιούνται για την ύπαρξη ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ KAI ΕΧΘΡΩΝ για να μην μας συμβεί και καμιά άλλη καταστροφή (ασθένεια που μπορεί να μεταδωθεί και σε άλλο είδος φυτού για παράδειγμα).

         
        • biobaxes

          25/01/2012 at 12:12

          Κατερίνα μου, μπράβο σου που το επισημαίνεις αλλά… μάλλον ήσουνα λίγο απρόσεχτη κατα την ανάγνωση του άρθρου. ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΦΥΤΑ ΑΠΟ ΚΙΝΑ!!! Εισάγουμε τον σπόρο, σπέρνουμε και παράγουμε ΕΔΩ τα φυτά μας. Και ως γεωπόνος θα ξέρεις πως ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΥΤΑ έχουν την ιδιότητα να μεταφέρουν ασθένειες και ΟΧΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ.
          Για τα φυτά μας διάβασε εδώ: http://biobaxes2.wordpress.com/%cf%84%ce%b1-%cf%86%cf%85%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%cf%82/

           
  23. Άνδρέας

    28/10/2011 at 02:01

    Καλησπέρα.
    Έκανα άνάρτηση αύτού τού θέματος στό blog μου
    πού βρήκα στόν ίστότοπο τού Δήμου Πύλου ό όποίος
    δέν άνάφέρει τήν πηγή του,ή όποία πηγή μάλλον είστε έσείς.
    Ζητώ συγνώμη,άν καί δέν τό έγνώριζα καί σάς εύχαριστώ
    πού μέ ένημερώσατε γιά τήν πηγή,πού άπό ότι βλέπω
    είναι πάρα πολύ ένδιαφέρουσα….θά τά ξαναπούμε.
    Άνδρέας.

     
  24. biobaxes

    28/10/2011 at 09:15

    Ανδρέα, ευχαριστώ για την αναδημοσίευση.
    Είδα οτι σαν πηγή αναφέρεις τον συγκεκριμένο ιστότοπο, όπως είδα οτι κι εκείνοι δεν αναφέρουν την πηγή τους. Τους έκανα βέβαια την απαραίτητη σύσταση.
    Ευχαριστώ και πάλι.

     
  25. Βασιλης

    03/11/2011 at 01:27

    Γεια σας.
    Ειμαι απο χωριο του νομου Καστοριας
    θα ηθελα να με ενημρεωσετε αν ευδοκιμουν στο δικο μας κλιμα(υψομετρο περιπου στα 700μετρα) τα -Goji Berrie-.
    θα ηθελα να ασχοληθω με την καλλιεργεια αυτη ……….

    Ευχαριστω……Βασιλης……ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

     
    • biobaxes

      03/11/2011 at 07:29

      όπως δείχνουν όλα τα στοιχεία που έχουμε, τα Γκότζι μπορούν να αναπτυχθούν πολύ καλά σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
      Το κυριότερο που θέλουν είναι ήλιος. Αν πχ. το χωράφι σου είναι σε μια πλαγιά βουνού που δεν το πιάνει ο ήλιος πολλές ώρες την ημέρα, τότε ίσως δεν θα έχουν τόσο γρήγορη ανάπτυξη.

       
      • Κατερίνα γεωπόνος

        25/01/2012 at 11:16

        Δεν είμαι σίγουρη πάντως μεταφέρω πληροφορία που πήρα από καθηγητή σε πανεπιστήμιο της Ινδίας. όταν του ζήτησα πληροφορίες για αυτή την καλλιέργεια στη χώρα τους μου είπε πως εκεί καλλιεργείται μόνο στην περιοζή των Ιμαλαίων και αυτό είναι γιατί απαιτεί ΨΥΧΟΣ τον χειμώνα για να διασπαστεί ο λήθαργος και να δώσει άνθος και καρπό.

        Μήπως θέλει προσοχή και να γίνονται μόνο δοκιμαστικές φυτεύσεις στη Νότια Ελλάδα?

         
        • biobaxes

          25/01/2012 at 12:20

          Ούτως ή άλλως, όλες οι καλλιέργειες που έχουν ξεκινήσει ήδη, είναι σε πειραματικό στάδιο. Και ακριβώς επειδή δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για την καλλιέργεια, διενεργείται το πείραμα. Τίποτα δεν ξεκινησε τυχαία, το ψάξαμε κι εμεις το θέμα, και το γνωρίζουμε αυτό στο οποίο αναφέρεσαι.
          Ποτέ δεν είπαμε: καλλιεργείστε τα γκότζι για να γίνετε πλούσιοι. Αυτό που πάντα λέμε είναι οτι τα φυτά ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.

           
  26. Βασιλης

    03/11/2011 at 08:47

    Ευχαριστω για τις πληροφοριες σας…..
    Για περισσοτερες πληροφοριες……ισχυει το τηλ.23320 23932….

    Ευχαριστω……Βασιλης……ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

     
  27. Μυλωνάς Γιώργος

    04/11/2011 at 13:04

    Θα ήθελα να μου πείτε παρακαλώ αν μπορείτε να μου προμηθεύσετε σπόρους του φυτού goji berry? και πως μπορεί να γίνει άμεσα?

     
    • biobaxes

      04/11/2011 at 13:07

      Απ όσο γνωρίζω δεν υπάρχει σπόρος στην Ελλάδα. Θα τον βρεις μόνο από εξωτερικό.

       
  28. Θανασης

    05/11/2011 at 11:03

    Γεια σας,
    ειμαι απο Θεσσαλονικη και θα ηθελα παρα πολυ να δοκιμασω να καλλιεργησω
    4-5 φυτα στο κτημα μου δοκιμαστικα,μηπως θα μπορουσατε να μου πειτε πως μπορω να
    προμηθευτω φυτα απο εσας;
    ευχαριστω

     
    • biobaxes

      05/11/2011 at 11:44

      Θανάση αν θέλεις πάρε με ένα τηλέφωνο στο 23320 23932 να σου πω τα σχετικά.

       
  29. Νικος Ιγνατιαδης

    05/11/2011 at 17:07

    Εχω δει και εγω σχετικα με το φυτο αυτο και με κινησε την περιεργεια.Θα ηθελα να μαθω καποια πραγματα παραπανω και να ασχοληθω.

     
  30. nikos καλογεριδης

    06/11/2011 at 22:54

    γεια σας μπορω να παραγγειλω και εγώ για το κτημα μου 2-3 φυτα απο αυτό να δοκιμάσω?ειμαι από κιλκις είναι ευκολο να μου στείλετε με αντικαταβολή κάπως αλλιώς?ευχαριστω

     
    • JohnKyr

      07/11/2011 at 13:57

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Έχω στην Λαμία 3 στρέμματα και θα ήθελα να ασχοληθώ στην αρχή πειραματικά σε μικρότερο χώρο και ανάλογα με το αποτέλεσμα να προχωρήσω. Που θα μπορούσα βρω φυτά κοντά σε εμένα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας εκ των προτέρων.

       
      • biobaxes

        08/11/2011 at 18:24

        Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να κάνει φυτά Goji στην περιοχή σου. Αλλά τίποτα δεν αποκλείεται καθώς εμείς οι άνθρωποι είμαστε τα πιο μιμητικά όντα σε όλον τον πλανήτη 🙂
        Πάντως εμείς κάνουμε αποστολές φυτών σε όλη την Ελλάδα.

         
  31. elenii

    07/11/2011 at 13:06

    ελένη γειά
    είμαι η ελένη απο λάρισα (τηλεφώνησα σήμερα το πρωί)
    ελπίζω σύντομα να μπορέσω να έρθω για να τα πούμε απο κοντά -δέχεσαι επισκέψρις;

     
    • biobaxes

      07/11/2011 at 13:40

      Ασφαλώωωωςςςς!!!!!
      Οποτε θέλετε μπορείτε να έρθετε. (ώρες καταστημάτων)

       
  32. spiros k

    07/11/2011 at 13:39

    kalispera !skeftomai na asxolithw epagelmatika me tin kaliergeia goji!to thewreite kali kinisi!??ayto pou me apasxolei idiaitera einai to pws tha to diathesw afou opws exw katalavei den ginetai simvolaiaki kaliergeia stin ellada

     
    • biobaxes

      08/11/2011 at 18:20

      Καλησπέρα Σπύρο. Το θεωρώ καλή κίνηση, αλλά λόγω του οτι είναι κάτι το εντελώς καινούριο και δεν γνωρίζουμε ακόμα πολλά πράγματα σχετικά με την καλλιέργεια, θα έλεγα οτι για αρχή θα ήταν καλά να το δοκιμάσεις σε μια μικρή έκταση, κι αν όλα πάνε καλά, τότε μπορεις να αυξήσεις την καλλιέργεια. Όσον αφορά την διάθεση ήδη δημιουργούνται μονάδες και δεν νομίζω πως θα υπάρξει πρόβλημα προς αυτήν την κατεύθυνση.

       
  33. theoharris hatzistaurou

    08/11/2011 at 15:19

    geia sas..ta teleutaia xronia endiaferome para polli gia ta goji berries kathos kai gia ta alla berries pou anikoun stis super trofes opos ta apokaloun..sto xorio mou apo ekei pou katagome kai sugekrimena sto patriko mou spiti exo valei diafora tetoia fyta..opos vatomoura,frampouaz.kokkina fragostafulla(murtilla) kai mauro fraggostafullo episeis..ta opoia kanoun karpous ta opoia katanalonoume kurios oma..alla kai se xumous kai marmelades..epideis exo ume zisei sto eksoteriko kai sugekrimena stin germania ta gnorizoume edo kai polla xronia..tora pou exo diavasei tin selida sas..endiaferome parra polli na asxolitho kai sovara me tin kaliergeia kai allon tetoion frouton..opos ta blueberry..ta goji..ta sampouco..kai alla tou eidous..

     
    • Theoharris Hatzistayrou

      08/11/2011 at 15:25

      to xorio mou einai to neohori xanthis..to opoio to klima kai to edafos einai kataloilo gia tin kaliergeia tous

       
      • biobaxes

        08/11/2011 at 18:30

        Κι εγώ νομίζω οτι θα είναι κατάλληλο και για τα Goji, άλλωστε δεν είναι απαιτητικό φυτό.
        Πάντως έχω στείλει φυτά και στην Ξάνθη.

         
  34. Βασιλης

    08/11/2011 at 15:21

    παρέλαβα το δεματάκι με τα δεντρακια που μου στείλατε

    Ευχαριστώ…… Βασίλης……ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

     
    • biobaxes

      08/11/2011 at 18:27

      Ελπίζω να φτάσανε καλά τα φυτά, αν και νομίζω οτι τα παρέλαβες εντελώς γυμνά από φύλλα…
      πάντως όπως σου είπα και στο τηλέφωνο, δεν ήθελα να στείλω φυτά σ’αυτήν την κατάσταση…

       
  35. Στέφανος

    08/11/2011 at 22:11

    gia sas. pira simera ta fyta, euharisto poli. tha ta fitepso tin anixi sto horafi pistevo pos einai kalitera giati einai poli mikra. pistevo na ehoun kali simperifora stin kriti.

     
    • biobaxes

      09/11/2011 at 07:51

      κ. Στέφανε, αν και τα πήρες ταλαιπωρημένα τα φυτάκια σου μετά από τόσες μέρες ταξίδι, μην τα κρατάς σ’αυτά τα γλαστράκια. Γνώμη μου είναι να τα μεταφυτέψεις, ακόμα και κατευθείαν στο χώμα. Εχετε αρκετή ζέστη ακόμα στην Κρήτη, οπότε αν μπουν σε περισσότερο χώμα θα τα βοηθήσει να μεγαλώσουν γρηγορότερα. Αν έχεις και λίγη κοπριά, μπορεις να την προσθέσεις, θα τα δυναμώσει.

       
  36. νικος

    08/11/2011 at 22:42

    καλησπερα μιλησαμε και στο τηλεφωνο αλλα ξέχασα να σας ρωτησω εκτός από γκοτζι έχετε και άλλα φυτά ή δεντράκια (μυρτιλλα φραγκοστάφυλλα ή καρποφόρα) που μπορώ να προμηθευτώ από εσάς? ευχαριστω εκ των προτέρων.θα ήθελα επίσης να ρωτήσω αν κάποιος φίλος γνωρίζει . και επιθυμεί να μου απαντήσει για την καλλιέργεια ακτινιδιών, ενδιαφέρομαι για 1-2 ρίζες να βαλω στο κτήμα για την οικογένεια μου. τι κατασκευή χρειάζεται?ευχαριστώ

     
    • biobaxes

      09/11/2011 at 07:59

      Καλημέρα Νίκο. Όχι δεν έχουμε άλλα φυτά. Ασχολούμαστε αποκλειστικά και μόνο με τα Goji.
      Για καλλιέργεια ακτινιδιάς κάνουν μια κατασκευή (στιλ παλμέτα όπως και για τα αμπέλια ή τα μήλα κι αχλάδια) με πασσάλους και σύρματα ώστε να απλωθούν τα κλαδιά με τον καρπό. Αλλά τώρα για 1-2 ρίζες… τι κατασκευή να κάνεις; δεν ξέρω…
      Ισως ξέρει κάποιος άλλος να απαντήσει.

       
    • stauros

      31/12/2011 at 10:36

      niko kalhmera sou me lene stavro kai tyxainei na kserw apo kalhergia aktinidion.katarxhn gia na karpoforisei to akthnidio prpei na exeis ena arseniko kai ena 8uliko gia tin gonimopihsh,prepei na ebdokimei to klhma dhladh na einai konta se para8alasio meros giati to iodio tis 8alassas to boh8aei polu kalhtera sthn anaptyxi tou kai to kuriotero den prepei h 8ermokrasia na peftei polu katw apo to mhden giati einai ebes8hta fhta to polu mexri (-10).twra gia tin kataskebh pou theleis na ftiaxeis epidei stin prokhmenh periptosh pou einai gia duo fhta to kalhtero einai to stil tis klhmatarias h krebatinas pou lene stin perioxh mou.

       
  37. νικος

    09/11/2011 at 17:38

    ευχαριστω πολυ ελενη για το χρόνο και την απάντηση σου. απλα επειδη καποιος έγραψε ότι παρέλαβε δενδράκια είπα μήπως έχετε κι αλλα . ευχαριστω νικος

     
    • biobaxes

      10/11/2011 at 07:59

      Χαχα,Νίκο φυτά υπάρχουν, αλλά είναι μικρά και τώρα με το κρύο δεν μεγαλώνουν… Χώρια που τώρα πια έχουν κιτρινίσει τα φύλλα τους και πέφτουν… Στέλνω φυτά μόνο σε περιοχές όπως η Κρήτη, που το πιθανότερο είναι με τις θερμοκρασίες που έχουν εκεί να πάρουν λίγο τα πάνω τους τα φυτά, και μόνο σε πολύ επίμονους κι ανυπόμονους :), που δεν τους πειράζει να παραλάβουν μικρά και κιτρινιάρικα φυτά.

       
  38. νικος

    10/11/2011 at 17:32

    κοιτα ελένη επίμονος και ανυπόμονος είμαι κι εγώ. φτιάχνω ένα κήπο στο κτήμα και θέλω φυτά. βρήκα σε κάποιον παλιό παραγωγό έλατα 2 μέτρων 20 ευρώ το ένα. και αυριο πάω στην διευθυνση αναδασώσεων για να διαλέξω μερικά. εσυ τι φυτά έχεις?εκτος από γκότζι . έστω και τον Μάρτιο να παραγείλω από εσένα? ευχαριστώ και πάλι.

     
    • biobaxes

      10/11/2011 at 17:50

      Εχουμε αποκλειστικά και μόνο Goji. Τίποτε άλλο…
      Μπορεις να παραγγείλεις όποτε θέλεις, αλλά φυτά θα παραλάβεις την άνοιξη, Μάρτιο-Απρίλιο – αναλόγως πως θα πάει ο καιρός.

       
  39. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

    13/11/2011 at 22:10

    Κ. ΕΛΕΝΗ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΕΑΝ ΕΧΕΤΑΙ – ΓΚΟΤΖΙ – ΦΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑΣΤΕΙΛΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ Η ΑΛΟ ΜΕΣΟΝ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΦΥΤΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΦΥΤΕΒΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΠΤΟΛΕΜΑΙ’ΔΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

     
    • biobaxes

      15/11/2011 at 00:12

      Παναγιώτη στέλνουμε φυτά με κούριερ ή με μεταφορική. Τιμή φυτού 5,50 ευρώ.
      Θα σου έλεγα όμως να το αφήσεις για την άνοιξη, γιατί έτσι κι αλλιώς αν τα φυτέψεις τώρα, δεν θα τα δεις να αναπτύσσονται λόγω του κρύου. Ηδη τα φυτά ρίχνουν τα φύλλα τους και σε λίγο θα πέσουν σε λήθαργο

       
  40. Γιάννης

    17/11/2011 at 12:20

    Χαίρεται. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου υποδείξετε κάποιο κατά τη γνώμη σας έγκυρο-επιστημονικό βιβλίο για την βιολογία και/ή την καλλιέργεια του γκότζι (αν υπάρχει). Επίσης να μου πείτε έως ποια χρονική περίοδο θα πρέπει να απευθυνθώ σε σας αν θελήσω να παραγγείλω κάποια φυτά, από τη στιγμή που όπως αναφέρετε στα σχόλια, στέλνετε τις παραγγελίες την άνοιξη. Θα το εκτιμούσα αν απαντούσατε με email, αντί να με παραπέμψετε στον αριθμό του τηλεφώνου σας. Ευχαριστώ

     
    • biobaxes

      17/11/2011 at 12:27

      Γειά σου Γιάννη. Αν παραπέμπω σε τηλέφωνο είναι επειδή οι περισσότεροι έχουν πολλές απορίες, και δεν έχω αρκετό χρόνο ώστε να αναπντάω γραπτα στον καθένα.
      Αν θέλεις λίγα φυτά, μπορεις να μου τα παραγγείλεις την άνοιξη, και η αποστολή θα γίνει εντός λίγων ημερών. Αν ενδιαφέρεσαι για πολλά φυτά, θα πρέπει να μου τα παραγγείλεις 3 μήνες πριν την ημερομηνία παράδοσης των φυτών.
      Βιβλίο για την καλλιέργεια Goji δεν υπάρχει ούτε καν στην ξένη βιβλιογραφία, πόσο μάλλον στην Ελληνική…

       
  41. Γιάννης

    17/11/2011 at 12:45

    Ευχαριστώ, δεν περίμενα τόσο άμεση απάντηση 🙂 . Κατανοητό για το τηλέφωνο. Θα παρακολουθώ για νεότερα, καλή συνέχεια..

     
  42. kelepouris takis

    17/11/2011 at 23:44

    ενδιαφερομαι και εγω για μερικα φυτα αλλα οπωσ καταλαβα πρεπει να τα παρω την ανοιξη οπως με καπιες πλυροφοριες απο που θα προμειθευτω τωρα τον καρπο και με ποσο το κιλο ευχαριστω

     
    • biobaxes

      18/11/2011 at 07:00

      ναι, φυτά την άνοιξη τώρα πια.
      καρπούς μπορεις να βρεις σε βιολογικά καταστήματα, οι τιμές ποικίλουν από 6,00 έως 16,00 ευρώ τα 250 γρ., ανάλογα με την ποιότητα, το μέγεθος και την εταιρία εισαγωγής. Επειδή όμως ο κόσμος δεν τα γνωρίζει δεν τα έχουν όλα τα καταστήματα. Αν δεν βρεις σε βιολογικά καταστήματα της περιοχής σου, μπορώ να σου στείλω εγώ με κούριερ. Τα έχω 7,50 ευρώ τα 250 γρ., μεταφορικά 6,00 για δέματα μέχρι 2 κιλά βάρους.

       
  43. Δημοσθένης Πενολίδης

    18/11/2011 at 01:53

    Γειά σου Ελένη, τυχαία έμαθα κι εγώ γι’αυτό το φυτό και θα ήθελα να φυτέψω κι εγώ 4 ρίζες γιά δοκιμή.
    Πρέπει να στηριχθεί το goji κάτι σαν αμπελώνας ή κρεβαττώνας όπως το ακτινίδιο γιά παράδειγμα ?
    ή να το αφήσω να ‘ξαπλώσει’ στο έδαφος ?
    Αυτή η εποχή ενδύκνειται γιά μεταφύτεψη ?
    Με φιλικούς χαιρετισμούς
    Δημοσθένης Πενολίδης
    Κοίμηση Σερρών

     
    • biobaxes

      18/11/2011 at 07:07

      Καλημέρα Δημοσθένη.
      ναι τα πρώτα χρόνια το δεντράκι χρειάζεται στήριξη. Μπορει να καλλιεργηθει και όπως τα σταφύλια, το ακτινίδιο, το μήλο και αχλάδι(παλμέτα), ή μπορει απλά να μπει ένα πασαλάκι δίπλα στον κορμό. Δεν είναι έρπον φυτό όπως η καρπουζιά, πεπονιά κλπ.
      Δες κι εδώ: http://biobaxes2.wordpress.com/k%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%ce%ad%cf%81%ce%b3%ce%b5%ce%b9%ce%b1-goji/
      Ναι, ένα μεγαλούτσικο φυτό Γκότζι μπορει να μεταφυτευτεί και αυτήν την εποχή. Τα πολύ μικρά φυτά δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν σε ενδεχόμενες μεγάλες παγωνιές…

       
      • Δημοσθένης Πενολίδης

        29/01/2012 at 16:53

        Γειά σου Ελένη,
        ξέρω ότι είναι νωρίς ακόμη γιά να φυτέψει κανείς Γκότζι, αλλά θέλω να σου παραγγείλω από τώρα
        δέκα (10) φυτά και σε παρακαλώ να μου τα στείλεις με courier όταν εσύ μπορείς.

        Πενολίδης Δημοσθένης
        624 00 Κοίμηση
        Σερρών

        Ευχαριστώ

         
    • biobaxes

      30/01/2012 at 09:02

      καλημέρα Δημοσθένη,
      Η παραγγελία σου καταχωρήθηκε.
      Γράψε μου το τηλέφωνό σου στο παρακάτω mail: biobaxes@yahoo.gr , για να σε ειδοποιήσω όταν θα γίνει η αποστολή.

      Ευχαριστώ.

       
  44. νικος

    18/11/2011 at 14:00

    καλησπερα θα μπορουσε αν ξερει καποιος να μου πει που μπορω να βρω ιπποφαες?βρηκα σε ενα φυτωριο στην περιοχή μου αλλα το δίνει 13 ευρω το φυτό και μου φαίνεται ακριβο. ας ειναι και πιο μικρο το φυτό δεν με πειραζει εχω υπομονή πολύ. αν ξερει καποιος ας κανει τον κοπο να μου απαντησει. ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.

     
  45. biobaxes

    18/11/2011 at 14:16

    Νικο κι εγώ άκουσα για μεγάλο εύρος τιμών στα φυτά ιπποφαούς, από 3,50 μέχρι 16,00 ευρώ. Δεν ξέρω τι διαφορά έχουν… Απο που είπαμε είσαι, Κιλκίς; Νομίζω πως στην περιοχή μας υπάρχουν αρκετά φυτώρια που το έχουν (δεν ξέρω σε ποιά τιμή), και λογικά και στην δική σας περιοχή πρέπει να έχουν αρκετοί φυτωριούχοι. Ψάξε.

     
  46. nikos

    18/11/2011 at 17:18

    θα ήθελα να ασχοληθώ με το gogy σε τι αποστάσεις μπαίνουν τα φυτά στο χωράφι και αν μπορούν να αντέξουν τις θερμοκρασίες της βόρειας ελλάδας!

     
    • biobaxes

      18/11/2011 at 17:38

      Απόσταση φυτού από φυτό: 1,5-2,0 μέτρα. Σειρά από σειρά θα το καθορίσεις εσύ, ανάλογα με τον τρόπο καλλιέργειας που θέλεις να εφαρμώσεις. Αντέχει στις θερμοκρασίες της Β. Ελλάδας.

       
  47. Φανή Παπάζογλου

    19/11/2011 at 13:10

    Κα Παναγιώτου καλησπέρα,
    Θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με την εναλλακτική καλλιέργια και συγκεκριμένα με το goji berry και το ιπποφαές.Αρχικά να σας ενημερώσω οτι κατοικώ στην Θεσσαλονίκη και ουδέποτε έχω ασχοληθεί με την γεωργία.Επίσης δεν έχω δική μου γη,και σκέφτομαι να εκμεταλλευτώ την μίσθωση δημόσιας.Αυτο που θα ήθελα αρχικά είναι αν μπορείτε να με βοηθήσετε στην επιλογή σωστής γης γιατί απο τα λίγα που διάβασα το έδαφος είναι απο τους σημαντικότερους παράγοντες.Μια ματιά που έριξα στο google earth,υπάρχουν σε πολλούς νομούς της Β.Ελλάδας (Ημαθία.Καβάλα.Κιλκίς,Πέλλα,Πιερία,Χαλκιδική)εκτάσεις προς ενοικίαση.Πείτε μου,αν μπορείτε σας παρακαλώ,με ποιούς τρόπους να κινηθώ για την σωστή επιλογή;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω σε μια καλή συνεργασία
    Παπάζογλου Φανή

     
    • biobaxes

      19/11/2011 at 14:14

      Καλησπέρα Φανή.
      Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να με εμπιστευτεις.
      Ομως θα ήταν καλύτερα να μιλήσουμε από το τηλέφωνο για όλα αυτά που θέλεις να μάθεις. Μπορεις να επικοινωνήσεις μαζί μου στο 23320 23932 ώρες καταστημάτων.

       
  48. Eaglos

    30/11/2011 at 10:14

    Καλημέρα.

    Καλλιεργείτε τα Κινέζικα Goji ή τα Ιμαλαϊανά
    Σπόροι υπάρχουν στο εμπόριο;

    Ευχαριστώ.

     
    • biobaxes

      30/11/2011 at 12:38

      Παράγουμε τα Lycium Barbarum.
      Όταν πριν κανα 6μηνο έψαχνα για σπόρους, δεν μπόρεσα να βρώ εδώ στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν στο μεταξύ κάποιο κατάστημα έχει φέρει και τα πουλάει…

       
  49. basilis fakatselis

    30/11/2011 at 16:37

    βασιλης Φ. Γεια σας, Παρακαλω θελω να με πληροφορησετε σχετικα με το φυτο γκοτζι μπερι. 1 ποια η παραγωγη ανα στρεμα φυτεμενα ανα 1.5 μ και αν γνωριζετε τιμη δικινησης του προιοντος ανα KG Σας ευχαριστω

     
    • biobaxes

      30/11/2011 at 17:16

      γειά σου Βασίλη.
      Αν σου έλεγα τώρα νούμερα γι αυτά που με ρωτάς, θα χαρακτηριζόμουνα τουλάχιστον επιπόλαια και γελοία!
      Αν υπάρχει κάποιος που να μπορει να σου απαντήσει (για τα δεδομένα της Ελλάδας), θα πω οτι έχουμε να κάνουμε με τον μάντη Κάλχα!

       
  50. Θανάσης

    03/12/2011 at 09:09

    Παρακολουθώ τις αναρτήσεις εδώ, οπότε γράφω απλά για να ενημερώνομαι όταν υπάρχουν νέες.
    Ευχαριστώ

     
  51. biobaxes

    03/12/2011 at 10:36

    Καλημέρα Θανάση. Για να ενημερώνεσαι για νεότερα σχόλια, τσέκαρε από κάτω στο τετραγωνάκι που λέει: Να ειδοποιούμαι μέσω μμειλ για σχ’ολια που θα ακολουθήσουν.
    Επίσης, μπορεις να επισκεφθείς το νέο μας μπλόγκ που αφορά αποκλειστικά στην καλλιέργεια των Γκότζι: http://biobaxes2.wordpress.com/%cf%84%ce%bf-%cf%86%cf%85%cf%84%cf%8c-gogi/

     
  52. Θανάσης

    04/12/2011 at 00:23

    Ναι, ευχαριστώ. Τα έχω κάνει ήδη και τα δύο. 🙂

     
  53. ΛΟΥΚΑΣ ΜΑΡΚΟΥ

    09/12/2011 at 18:53

    Πολύ καλή προσπάθεια, μπράβο.

     
  54. Giannis Thomadakis

    11/12/2011 at 22:06

    to kalitero…..

     
  55. biobaxes

    13/12/2011 at 01:35

    Περιηγηθείτε στις σελίδες του νέου μας χώρου που λέγεται «Ελληνικά Goji berries» και ενημερωθείτε σχετικά με:
    Το φυτό Goji:

    Το φυτό Goji


    Την καλλιέργειά του:

    Kαλλιεργεια Goji


    Τις ποικιλίες:

    Ποικιλίες


    Την διάθεση παραγωγής:

    Διάθεση παραγωγής Goji


    Τα φυτά μας:

    τα φυτα μας


    Την έρευνα που κάνουμε:

    Η έρευνα


    Τις συνηθέστερες ερωτήσεις-απορίες:

    Συχνές ερωτήσεις

     
  56. nikos

    31/12/2011 at 13:53

    καλη χρονια σε ολους υγεια δυναμη και υπομονη. κι εσεις ελενη να συνεχισετε την πολυ καλη δουλεια που κανετε τοσο εδω όσο και στην εργασια σας. να μας ενημερωνετε και να μας συμβουλευετε.

     
    • biobaxes

      31/12/2011 at 14:00

      Ευχαριστώ Νίκο, κι εσύ ό, τι επιθυμείς!
      Για ό, τι νεότερο θα υπάρχει, θα δημοσιεύεται πλέον στα «Ελληνικά Goji Berries»

      Kαλλιεργεια Goji

       
  57. Αλέξανδρος

    01/01/2012 at 14:23

    Πολύ ενδιαφέρον παραγωγή.

     
  58. Δεσποινα Λαρισα

    20/01/2012 at 13:52

    καλησπερα σας
    διαμενω στην περιοχη της Λαρισας και θα ηθελα να μαθω αν το φυτο ευδοκημει εδω?και που μπορω να διαθετω τους καρπους?
    ευχαριστω πολυ !!!!!!

     
    • biobaxes

      20/01/2012 at 14:01

      Καλησπέρα Δέσποινα.
      Για διάθεση παραγωγής δες εδώ:

      Διάθεση παραγωγής Goji


      Στο ίδιο μπλόγκ διάβασε και τις άλλες σελίδες και θα σου λυθούν πολλές απορίες που τυχόν έχεις.
      Ευδοκιμεί και στην Λάρισα.

       
  59. ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

    25/01/2012 at 09:21

    ΑΠΟ ΚΕΡΚΥΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΕΥΔΟΚΙΜΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

    ΣΠΥΡΟΣ

     
    • biobaxes

      25/01/2012 at 09:53

      Σπύρο, σου απάντησα στο μνμ που μου έστειλες, αλλά μου γύρισε πίσω, δεν ξέρω γιατί… Αν θέλεις πάρε με τηλέφωνο.

       
    • biobaxes

      20/09/2012 at 00:48

      Σπύρο πως πάνε τα φυτά σου;

       
  60. Marilena

    31/01/2012 at 12:01

    Kαλημέρα biobaxe,
    θα ήθελα να μάθω πως μπορώ να παραλάβω φυτά goji berry και περισσότερες λεπτομέρειες για τη καλλιέργεια τους (που κι εποχή που ευδοκιμεί,ποσότητα ανα στρέμμα, κόστος – κέρδος, κτλ ).
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
    Φιλικά,
    Μαριλένα (Ιεράπετρα Κρήτης)

     
  61. Δημητρης Αθανασοπουλος

    04/02/2012 at 21:45

    Ενδιαφερομαι για καλλιέργεια goji στην περιοχή της Καλαμάτας.που μπορω να μάθω περισσότερα για τους σπόρους κ τις συνθήκες που θέλει;

     
    • biobaxes

      07/02/2012 at 14:41

      Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καλλιέργεια του γκότζι διάβασε όλες τις σελίδες αυτού του μπλόγκ:

      Kαλλιεργεια Goji

       
  62. Αλέξανδρος

    18/02/2012 at 14:41

    Γειά σου Ελένη,τι κάνεις? Ο Αλέξανδρος απο Τρίκαλα είμαι..
    Πως πάνε τα φυτά???

     
  63. biobaxes

    18/02/2012 at 15:32

    Γειά σου Αλέξανδρε!
    Τα φυτά έχουν μέλλον ακόμα… Περιμένουμε να ζεστάνει ο καιρός. Με τόσα μείον που μας κάνει, που να μεγαλώσουν τα καημένα…

     
  64. Αλέξανδρος

    19/02/2012 at 12:53

    Χα χα έχεις δίκιο μας πέθανε φέτος!!!!

     
  65. biobaxes

    23/02/2012 at 13:37

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Όσοι είναι απο Λάρισα, Βόλο, Καρδίτσα και γύρω περιοχές και ενδιαφέρονται να καλλιεργήσουν Goji, μπορούν να επικοινωνήσουν με τον κ. Γαλάτουλα Γιάννη στο τηλ. 6973373076 για το θέμα της προώθησης του προϊόντως. Ο κ. Γαλάτουλας ηγείται της δημιουργίας του συνεταιρισμού στην Καρδίτσα, και το Παρασκευοσαββατοκύριακο θα βρίσκεται εκεί για να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους.

     
    • Αλέξανδρος

      23/02/2012 at 13:49

      Γειά σου Ελένη.
      Όταν λες θα βρίσκεται εκεί ,τι εννοείς??

       
  66. biobaxes

    23/02/2012 at 14:24

    Γειά σου Αλέξανδρε!
    θα είναι στην περιοχή της καρδίτσας, δεν ξέρω όμως ακριβώς που. θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί του για να συννενοηθείτε που και πότε θα γίνει η ενημέρωση.

     
  67. Αλέξανδρος

    23/02/2012 at 17:36

    Οκ Ελένη σ΄ευχαριστώ.
    Να σε καλά!!!

     
  68. Σωτήρης Κόλλιας

    25/02/2012 at 20:39

    Ελένη μπράβο για την προσπάθεια και το μεράκι για τα Γκότζι…
    Έχω ένα μικρό φυτώριο με περίπου 1200 σπορόφυτα και παρακολουθώ την πορεία τους. Σκοπεύω να συνεχίσω με αρκετα ακόμα με νέα σπορά τώρα που ξέρω καλύτερα και έχει καλύτερο καιρό.
    Ελπίζω μιά και η ανάπτυξη μέχρι τώρα είναι πολύ αργή σύντομα να δώ ότι ισχύει ότι και με τα αμπέλια…. «Δέκα μέρες ένας κόμπος, μία μέρα δέκα κόμποι» …
    Κάλη συνέχεια στην προσπάθεια.

     
    • biobaxes

      26/02/2012 at 10:57

      καλή ρίζα να έχουν!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

       
  69. Ανδρεας

    25/02/2012 at 21:54

    Γεία σας .

    Θα ήθελε να σας ρωτήσω , αν γνωρίζετε, 1) Την τίμη ( το κιλό) που μπορεί να πουλήσει κάποιος παραγωγός το goji berry. 2) πόσα κιλά περίπου (μ.ο.) μπορεί να αποδόσει 1 στρέμμα 100 δενδρυλλίων την τρίτη χρονιά παραγωγής .3) ο καρπός από τον παραγωγό που προωθείτε?. 4)Η παραγωγή διατειρείτε σε ψυγεία και δίνετε όλη μαζί ή σταδιακά ?
    Επίσης αν θεωρείτε κατάλληλο το νομό Αχα’ι’ας για την καλλιέργεια του.

    Ευχαριστώ!

    Ανδρεας.

     
    • biobaxes

      26/02/2012 at 11:02

      καλημέρα Ανδρέα.
      Στο μπόγκ «Ελληνικά Goji berries» ( http://biobaxes2.wordpress.com/ ) θα βρεις όλες τις τις απαντήσεις στις απορίες σου. Διάβασε όλες τις σελίδες του, καθώς και τα σχόλια.
      Την παραγωγή μπορεις να την διατηρήσεις στο ψυγείο, ή να την δώσεις σταδιακά, ανάλογα με τις πηγές προώθησης που θα έχεις.

       
  70. Mαρία

    01/03/2012 at 23:26

    Tα φυτά γκότζι έχουν αγκάθια;

     
    • biobaxes

      01/03/2012 at 23:41

      Αλλα έχουν, αλλα δεν έχουν. Πάντως κι αυτά που έχουν δεν είναι πολλά και δεν εμποδίζουν στην συγκομιδή.

       
  71. ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ

    04/03/2012 at 16:18

    ΕΧΩ 13 ΣΤΡ/ΤΑ ΧΩΡΑΦΙ ΠΟΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

     
  72. ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ Αλεξ/πολη

    04/03/2012 at 18:15

    Καλησπερα σας…σε αλλο σαιτ εχω διαβασει για φυτευση των δεντριλιων 230 με 280 στο στρεμμα,
    ενω εσεις μιλατε για 100 με 130, ποιο ειναι το σωστο για μια καλη παραγωγη;

     
    • biobaxes

      05/03/2012 at 09:17

      καλημέρα Μερκούριε.
      Στο παρασκάτω λίνκ, στην παράγραφο «φύτευση» αναφέρομαι σε αυτό το θέμα. Διάβασε προσεκτικά και αποφάσησε μόνος σου ποιό μπορεί να είναι το σωστό.

      Kαλλιεργεια Goji

       
  73. Δημοσθένης Πενολίδης

    05/03/2012 at 15:30

    Γειά σου Ελένη,
    Ανυπομονώ να παραλάβω τα 10 φυτά που σου έχω παραγγείλει,
    ή δεν ήρθε ακόμη ο καιρός ? 6909040265

     
    • biobaxes

      06/03/2012 at 18:48

      Γειά σου Δημοσθένη!
      Κοίτα, ακόμα μας πιάνουν παγωνιές, φαντάζομαι το ίδιο και στην δική σας περιοχή…
      Τα φυτά σου θα τα έχεις τον Απρίλιο. θα επικοινωνήσω μαζί σου πριν σου τα στείλω.

       
      • Δημοσθένης Πενολίδης

        07/03/2012 at 16:57

        Εντάξει, ευχαριστώ !!!

         
  74. Gojiprojekt

    06/03/2012 at 21:25

    Γεια σας είμαστε από ένα σχολείο στην Αθήνα και κάνουμε την ερευνητική μας εργασία πάνω στο φυτό αυτό! Θα θέλαμε να καλλιεργήσουμε αυτό το φυτό. Μήπως μπορείτε να μου δώσετε πληροφορίες για το πως θα προμηθευτούμε το φυτό αυτό?

     
    • biobaxes

      06/03/2012 at 22:26

      Μήπως πριν 2-3 βδομάδες με πήρατε τηλέφωνο μαζί με τον καθηγητή σας; Ή είσαστε άλλο σχολείο;
      Επικοινωνσείστε τηλεφωνικά για να τα πούμε καλύτερα.

       
    • biobaxes

      20/09/2012 at 00:51

      Για πείτε μου κι εσείς, τώρα που ξαναγυρισατε στο σχολείο, πως πάει το πείραμά σας;

       
  75. Gojiprojekt

    06/03/2012 at 22:35

    Ευχαριστούμε πολύ θα επικοινωνήσουμε αύριο μαζί σας !!!

     
  76. biobaxes

    08/03/2012 at 13:57

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΛΙΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΦΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ;ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΠΟ ΑΡΤΑ.

     
  77. biobaxes

    09/03/2012 at 20:07

    Ένα πρόβλημα στον υπολογιστή στάθηκε αιτία να διαγραφούν δεδομένα από τις ημερομηνίες 7,8 και 9 Μαρτίου. Όσοι έκαναν παραγγελία για φυτά γκότζι κατά τις ημερομηνίες αυτές, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν ξανά στο 23320 23932 για να δώσουν την παραγγελία τους.
    Ζητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία

     
  78. gitsa

    11/03/2012 at 21:59

    εχω στην βεραντα μου εκτος των αλλων τα εξης.. ιπποφαες, μπλουμπερι μπλακμπερι φραγγοσταφυλλο και το μικρο μου γκοτζι. η τιμη των καρπων ειναι δελεαστικη για ανθρωπους που ψαχνουν τροπο ν αποκτησουν ενα εισοδημα. ομως αυτη η τιμη ειναι σε συναρτηση με την εργασια σε ωρες που ειναι παααρα πολλες στην συγκομιδη. σκεφτειτε σε ποση ωρα θα μαζεψετε πχ, 10 κιλα γκοτζι η απο τα υπολοιπα που σας ειπα οτι εχω στην βεραντα μου και σκεφτειτε στον ιδιο χρονο ποσα πορτοκαλια μηλα η ροδια η αχλαδια για παραδειγμα θα μαζευατε. δεν θα σας πω το αποτελεσμα. το χω κανει. σας αφηνω να το κανετε μονοι να βγαλετε και τα δικα σας συμπερασματα. και στην ποτιδαια χαλκιδικης που εχω φυτεψει διαφορα δεντρα οπως κι απ τα πρωτα που ανεφερα στο μπαλκονι μου παρατηρησα οτι ενω τα πουλια σπουργιτες κι αλλα δεν ενοχλουσαν τα μηλα η αχλαδια αντιθετα τρελαινονταν να τσιμπολογουν τα βατομουρα τα φραγγοσταφυλλα το μπλουμπερι. απο το γκοτζι δεν ειδα καρπο φετος περιμενω. μηπως κι αυτο γινει πολος ελξης για τα πουλια? επομενως μηπως ειναι αναγκαιο να γινει καλιεργεια προστατευμενη απο διχτυα πραγμα που καθιστα τελειως δαπανηρη την καλιεργεια τους?

     
    • biobaxes

      16/03/2012 at 02:24

      Πολύ λογικές βρήσκω τις παρατηρήσεις σου, εφ’όσον είσαι ερασιτέχνης…
      Ένας επαγγελματίας παραγωγός όμως θα λάβει υπ’όψην του πολλές παραπάνω παραμέτρους, όπως:
      1) Αν υποθέσουμε οτι το 1 στρέμμα γκότζι βγάλει 600 κιλά καρπό και ο καρπός πουληθεί προς 5,00 ευρώ/κιλό (σου βάζω τις χαμηλότερες τιμές σε ποσότητα και σε τιμή), ο παραγωγός θα πάρει 3.000 ευρώ. Πές μου αν τα πορτοκάλια, μήλα, αχλάδια κλπ. μπορούν να δώσουν ένα τέτοιο εισόδημα απο 1 στρέμμα; Θα έχει κίνητρο ο παραγωγός να αφιερώσει περισσότερες ώρες για την συλλογή του καρπού;
      2)Για τις παραπάνω καλλιέργειες που αναφέρεις απαιτούνται μεγάλα χρηματικά ποσά για τις καλλιεργητικές φροντίδες, όπως λιπάνσεις, ψεκάσματα με φυτοφάρμακα κλπ. Γνωρίζεις οτι στις μηλιές εφαρμόζονται τουλάχιστον 13-14 ραντίσματα μέχρι να φτάσει η περίοδος συγκομιδής;
      3) Το γκότζι αν δεν πωληθεί νωπό, μπορεί να αποξηρανθεί και να διατηρηθεί για 2 χρόνια, ενώ τα πορτοκάλια – μήλα – αχλάδια;
      4) Το γκότζι, εκτός απο την φυσική του μορφή, μπορεί να μπει σαν συστατικό σε καλλυντικά, ζυμαρικά, σοκολάτες, δημητριακά. Επίσης, μπορεί να γίνει κρασί, χυμός (ο οποίος είναι πανάκριβος, πάνω απο 50,00 ευρώ/λίτρο), ταμπλέτα ή κάψουλα. Ενώ τα πορτοκάλια – μήλα – αχλάδια;
      5) Το γκότζι έχει πολύ μεγάλη περίοδο ανθοφορίας/παραγωγής/συγκομιδής. Λόγω της σταδιακής ωρίμανσης του καρπού, ο παραγωγός ποτέ δεν θα μείνει χωρίς παραγωγή λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών. Ενώ για τα υπόλοιπα φρούτα δεν ισχύει το ίδιο, πχ. αν κατα την περίοδο ανθοφορίας πιάσει ξαφνικός παγετός, ο καλλιεργητής μήλων, αχλαδιών, ροδακίνων, κινδυνεύει να μείνει χωρίς εισόδημα. Χωρίς εισόδημα επίσης θα μείνει αν πέσει χαλάζι ή αν πιάσει μια ξαφνική ανεμοθύελα και καταστρέψει όλη την παραγωγή. Στην περίπτωση του γκότζι τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Ακόμα κι αν πέσει χαλάζι, θα καταστρέψει μόνο την παραγωγή 10-15 ημερών, και μετά το φυτό θα συνεχίσει να παράγει.
      6) Ακόμα κι αν για κάποιο λόγο δεν υπάρξει παραγωγή καρπού, ο καλλιεργητής μπορεί να μαζέψει τα φύλλα, ακόμα και τον φλοιό του δέντρου, να τα αποξηράνει και να τα διαθέσει στην αγορά για ρόφημα
      7) Το γκόζι ζει και παράγει για πολλά περισσότερα χρόνια απο κάθε άλλο δέντρο (εκτός απο τις ελιές).
      8) Ακόμα κι αν χρειαστεί να δαπανήσει ο καλλιεργητής ένα μεγάλο ποσό για την εγκατάσταση διχτυών, αυτή η δαπάνη θα γίνει μια φορά, και φαντάζομαι οτι η απόσβεσή της θα γίνει σχετικά γρήγορα, αν πάρουμε υπ’όψην μας όλες τις παραπάνω παραμέτρους.

      Και για να τελειώσω, η θρεπτική αξία του γκότζι και τα ωφέλη απο την κατανάλωσή του, δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα απο τα άλλα φρούτα που αναφέρεις. Αυτό το αναγνωρίζουν ακόμα και τα πουλιά 🙂

       
      • gitsa

        20/04/2012 at 23:26

        σωστες οι παρατηρησεις σου με καλυψες!!!! κι εγω πουλι αν ημουν στο καλο θα πηγαινα,,,, να φαω. το νεοτερο που εχω να πω ειναι το μικρο μου γκοτζι μεσα σε δυο μηνες της ανοιξης θεριεψε,,, κι ηταν μια σταλιτσα πριν απο 6 μηνες. ενω το μπλουμπερι τελειως ξαφνικα μου αρρωστησε!!!! αρχισαν να γινονται μαυρα ολομαυρα τα φυλλα του, οι ανθοι που ξεπροβαλλαν καταστραφηκαν,,,, και ραντισα με μυκητοκτονο ribbon 12c να δω αντιδρασεις αν σωθει. η περιγραφη γι αυτο το μαυρισμα που αναφερω σας λεει κατι ως πιο εμπειρους? επισης δυο βλαστοι αρχισαν να μαραγγιαζουν και να μαυριζουν κι αυτοι. εχετε κατι να προτεινετε?

         
  79. parakentes nikolaos

    15/03/2012 at 19:27

    θελω να παραγγειλω τεσσερα δενδριλια GOJI και υπποφαες τεσσεραρα θυλικα και ενα αρσενικο

     
  80. Jeronimo Jim

    18/03/2012 at 21:52

    !

     
  81. biobaxes

    21/03/2012 at 08:54

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΓΑΛΑΤΟΥΛΑ:

    Γενική Συνέλευση Συνεταιρισμού ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΩΝ

    Σε συνέχεια της προσπάθειας που ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου 2011 με την ημερίδα που διοργανώθηκε για τα Superfoods στην Καρδίτσα ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ:

    Το Σάββατο 31 Μαρτίου 2012και ώρα 11.00 π.μ.

    στην Αίθουσα της Π.Ε.Δ. Θεσσαλίας (πρώην Τ.Ε.Δ.Κ.), Μ. Αλεξάνδρου 34,

    στην πόλη της Καρδίτσας

    θα γίνει η πρώτη Γενική Συνέλευση του υπό σύσταση Συνεταιρισμού.

    Θέματα:

    11.00-11.15 Προσέλευση – Εγγραφές.

    11.15-11.30 Χαιρετισμός εκπροσώπου της ΑΝ.ΚΑ.

    11.30-11.45 Περιγραφή της δομής του Συνεταιρισμού και ανάγνωση του καταστατικού.

    11.30-11.45 Υπογραφή του καταστατικού – Δηλώσεις συμμετοχής στο Συνεταιρισμό.

    11.45-12.15 Εκλογή Διοικητικού Συμβουλίου.

    12.15-13.00 Προγραμματικές δηλώσεις του νέου Δ.Σ. και συζήτηση επί αυτών.

    13.00-14.30 Γνωριμία – Συζήτηση.

    Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μου.

    Φιλικά,

    Ιωάννης Π. Γαλάτουλας

    Αγροτο-οικονομολόγος

    Msc Βιώσιμης Ανάπτυξης

    Τηλ. 6973 373076

     
  82. Δεσποινα Λαρισα

    21/03/2012 at 11:40

    καλημερα Κ. Ελενη

    Θα ηθελα να σας ρωτησω εαν μια καλλιεργεια των 150 δεντρων ειναι αρκετη για αρχη.
    Θα εχω τη δνατοτητα να τα διαθεσω?Η συγκομηδη καθε ποτε ειναι και ποσο συχνα?Ποτε πρεπει να τα φυτεψω? και μετα απο ποσο καιρο θα εχω την πρωτη παραγωγη?

    Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας

     
  83. biobaxes

    21/03/2012 at 12:12

    Δέσποινα, όλα τα σχετικά για την καλλιέργεια θα διαβάσεις σε αυτό το μπλόγκ:
    http://biobaxes2.wordpress.com/

     
  84. Αλέξανδρος

    27/03/2012 at 23:13

    Γειά σου Ελένη ευχομαι να είσαι καλά!!..
    Πότε πιστεύεις να μας στείλεις τα φυτά????

     
    • biobaxes

      28/03/2012 at 00:13

      Γειά σου Αλέξανδρε!
      Είστε ο α/α 61 🙂 , οπότε υπολογίζω τέλη Απριλίου-αρχές Μαίου. Αν παει καλά ο καιρός, ίσως και πιο νωρίς. Τι σας είχα πει τότε που ήρθατε;
      Εμαθες για την ημερίδα που θα γίνει στη Νάουσα; Αν όχι, δες εδώ:

      Ανακοινωσεις


      Θα σας περιμένουμε.

      υ.γ. Καλά είμαι, εύχομαι κι εσείς επίσης 🙂

       
  85. Δεσποινα Λαρισα

    28/03/2012 at 21:38

    Καλησπερα κ. Ελενη
    τα δεντρα που στελνετε ειναι ετοιμα για παραγωγη η θελουνε καποιο χρονο σε γλαστρα?

    ευχαριστω

     
    • biobaxes

      30/03/2012 at 01:22

      Δέσποινα, μπορείς να τα μεταφυτέψεις κατευθείαν στο χωράφι. Αν θέλεις πάλι, μπορείς να τα βάλεις και σε μεγαλύτερη γλάστρα.

       
  86. Αλέξανδρος

    30/03/2012 at 01:13

    Γειά σου Ελένη αυτό τι πάει να πεί α/α 61??
    Θα αργήσουν τόσο??

     
    • Αλέξανδρος

      30/03/2012 at 01:16

      Ελένη δεν το βλέπω να ερχόμαστε στην Ημερίδα της Νάουσας.
      Ελπιζω να έχουμε πληροφορίες απο την Ημερίδα που θα γίνει?

       
      • biobaxes

        30/03/2012 at 01:19

        Τι να πω….
        Λίγα πλάνα θα δείξουν στις ειδήσεις της ΕΤ3 , αλλά απο κει και πέρα…

         
    • biobaxes

      30/03/2012 at 01:17

      Αλέξανδρε!!!!
      Απο τους 424 που περιμένουν, είσαι ο 61ος. Αρα μην στεναχωριέσαι, δεν θ’αργήσεις τόσο πολύ 🙂

       
  87. biobaxes

    01/04/2012 at 00:27

    Την Δευτέρα 2/4/12 στην εκπομπή της ΕΤ 3 “Πέντε και” και ώρα 5:20μ.μ, θα μιλήσουμε για τα οφέλη απο την κατανάλωση των Goji Berries, πως χρησιμοποιούνται και τι πρέπει να προσέξουν όσοι θέλουν να καλλιεργήσουν αυτά τα σούπερ φρουτακια.
    Η εκπομπή μεταδίδεται και σε επανάλυψη στις 1:30 μετά τα μεσάνυχτα.
    http://cleaningnews.gr/wp-content/uploads/2011/07/5+.bmp

     
  88. giotis panos

    02/04/2012 at 18:58

    Eλενη για σου .την Κοζανη πως την βλεπεις.μπορει να τα παει καλα επαγγελματικα?

     
  89. ΧΡΗΣΤΟΣ

    05/04/2012 at 14:10

    kαλημερα ολα καλα αλλα το θεμα διαθεσης υστερουμε

     
  90. fotini

    08/04/2012 at 23:30

    υπαρχει καποιος τροπος να προμηθευτω μερικα δενδριλια για δοκιμη σε γλαστρες αρχικα αφου σκεφτομαστε με φιλους να καλλιεργησουμε σε χωραφια?

     
  91. ΝΙΚΟΣ

    16/04/2012 at 16:49

    Ελενη χρονια πολλα, εχω φυτεψει 200 φυτα goji εδω και δυο εβδομαδες και παρατηρησα οτι μαυριζουν τα φυλλα.

     
    • biobaxes

      18/04/2012 at 01:15

      Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!
      Τι να σου πω εγώ τώρα απο τόσο μακριά και χωρίς να τα δώ;;;; Ισως να είναι κάποια έλλειψη…
      Γιατί δεν απευθύνεσαι στον φυτωριούχο απο τον οποίο τα πήρες; ή ίσως σε κάποιον γεωπόνο της περιοχής σου;

       
  92. tisfo

    17/04/2012 at 21:05

    γεια σας υπαρχει οριο στην ημερισια καταναλωση?

     
  93. Αλέξανδρος

    23/04/2012 at 20:36

    Γειά σου Ελένη,ο Αλέξανδρος απο Τρίκαλα. Πότε υπολογίζεις να μας στείλεις τα φυτά???

     
    • biobaxes

      23/04/2012 at 21:10

      Γειά σου Αλέξανδρε!
      Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!
      Οπως σου είπα, τέλη Απρίλη-Αρχές Μάη. Θα σε πάρω τηλ. κανα 2 μέρες πριν.Θα έρθετε να τα πάρετε ή θα σας τα στείλω;

       
  94. Αλέξανδρος

    24/04/2012 at 00:04

    Χρόνια πολλά Ελένη Αληθώς Ανέστη .Μάλλον κατα 99% θα μας τα στείλεις Ελένη.
    Όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο.
    Να σε καλά.

    Υ.Γ. Ελένη εχω ένα φυτό Γκότζι σε μια μεγάλη γλάστρα και μεγάλωσε αρκετά κι έχουν φτάσει τα κλαριά στο πάτωμα, να το κλαδέψω η να το αφήσω?

     
  95. Αλέξανδρος

    27/04/2012 at 18:39

    Ελένη μετά το τελευταίο μου μήνυμα δεν μου απάντησες??

     
    • biobaxes

      27/04/2012 at 19:02

      Καλά που μου το θύμησες, όταν το διάβασα βιαζώμουνα και είπα θα απαντήσω μετά, αλλά… ξέχασα…
      Μπορείς να τα κόψεις λίγο, μπορείς και να τα αφήσεις, αν δεν ακουμπούν σε χώμα. Αν το κλαδέψεις, θα φουντώσει ακόμα πιο πολύ.

       
  96. Αλέξανδρος

    27/04/2012 at 20:58

    Το έχω στην βεράντα μου και τα κλαδιά ακουμπούν στα πλακάκια.Κι αυτό τώρα με την ζέστη μεγαλώνει πολύ.
    Ανυπομονώ να έρθουν τα φυτά.Την άλλη βδομάδα τι λες θα τα έχω???Για να μπορέσω Σαββατοκύριακο να τα βάλω??

     
    • biobaxes

      30/04/2012 at 09:14

      Μα τι πιεστικό παιδί που είσαι!!!
      Θα σου τα στείλω την δευτέρα, αμέσως μετά τις εκλογές οκ;
      Θα σε πάρω τηλ. ή αν θες πάρε με εσύ.

       
  97. Κωστής

    29/04/2012 at 11:36

    Καλημέρα Ελένη είμαι ο Κωστής απο Κομοτηνή
    Ποια είναι η ιδανικότερη σύσταση ενός χωραφιού για να ευδοκιμήσουν τα γκοτζι ?
    (Θρεπτικά στοιχειά , φυσικοχημικές ιδιότητες…κ.α)
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

     
  98. Κωστής

    30/04/2012 at 14:38

    Αν έχεις κάτι με περισσότερες λεπτομεριες, σχετικά με τα θρεπτικά συστατικά του χωραφιού!Μονο με 7+ pΗ είμαι καλυμμένος ?

     
    • biobaxes

      30/04/2012 at 14:56

      Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε μετά απο χρόνια ερευνών.

       
  99. Αλέξανδρος

    30/04/2012 at 15:36

    Ελένη γιατί με μαλώνεις?? (Χαχα). Οκ θα σε πάρω τηλ μέσα στη βδομάδα.
    Καλή πρωτομαγιά.Να σε καλά!!

     
  100. biobaxes

    23/05/2012 at 17:39

    κυκλοφόρησε το βιβλίο «Καλλιέργεια τoυ Γκότζι».
    Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ:

    Βιβλίο για την καλλιέργεια του Γκότζι

     
  101. Χρήστος

    24/05/2012 at 23:59

    Καλησπέρα Ελένη λέγομαι Χρήστος και είμαι συνάδελφος από τα Τρίκαλα. θα ήθελα να μάθω αν θα διεξήχθη κάποια ημερίδα πάλι σχετικά με το φυτό και την καλλιέργειά του γιατί ενδιαφέρομαι!! Επίσης, θα θελα να επικοινωνήσω μαζί σου για να ρωτήσω κάποια πράγματα το κινητο μου είναι 6944375887 και το mail μου είναι xxalkias@aol.com και xxalkias@gmail.com.
    Ευχαριστώ

     
    • biobaxes

      25/05/2012 at 09:12

      Γειά σου Χρήστο.
      Ξέρω οτι θα γίνει ένα συνέδριο για νέες καλλιέργειες στην Μεταμόρφωση Αττικής, αν και δεν ξέρω αν έχουν βρει ομιλητές… Για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ: http://www.eleotexnia.gr/nees_kalliergeies.html
      Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου στο 23320 23932 ώρες καταστημάτων.

       
  102. sotiris

    31/05/2012 at 23:51

    poli kalo

     
  103. sotiris

    31/05/2012 at 23:53

    kalo

     
  104. Δημοσθένης Πενολίδης

    03/06/2012 at 13:21

    Καλησπέρα Ελένη, θέλω να ρωτήσω γιά την παραγγελία μου.
    Να περιμένω ακόμη ; 690 90 40 265

     
  105. biobaxes

    04/06/2012 at 19:16

    Καλησπέρα Δημοσθένη!
    Θα σου τα στείλω ή τέλος αυτής ή αρχές της επόμενη εβδομάδας οκ;
    Θα επικοινωνήσω μαζί σου προηγουμένως.

     
  106. Jimakos

    11/06/2012 at 01:47

    Kalispera.
    Agorasa 2 goji berry, 2 aronia, 1 agioklima (1 etos). Ta futepsa se xwrafi amesws.
    Meta apo sxedon 1 mina ta aronia k to agioklima einai oloidia xwris kamia allagi.
    Ta Goji sxedon diplasiastikan. To 1 Goji eixe apo tin arxi fagomena merika fulla k sunexizei, na anisixisw? To allo pou einai dipla tou tipota tetoio.

     
    • biobaxes

      21/06/2012 at 19:18

      Προφανώς θα έχει μόνιμο επισκέπτη ένα σκουλικάκι…

       
  107. biobaxes

    26/06/2012 at 01:13

    Τα πρώτα ελληνικά γκότζι:

    Τα πρώτα Ελληνικά!!!

    και το ραντεβού μας στα Χανιά:

    Ραντεβού στα Χανιά

     
  108. jovani

    27/07/2012 at 11:45

    Ελένη καλημέρα. Παρακολουθώ την πορεία σου αρκετό καιρό και θα ηθελα να σου στειλω ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθεια που κάνεις.
    Τώρα στο θέμα.
    Ετοιμάζω ένα χωράφι ~3,0 στρεμ. στα παράλια της λάρισας. (βλέπεις έχει και ο νομός της λάρισας θάλασσα). Εχω κάνει οργώματα, αναλύσεις εδάφους, αγωγούς αρδευσης και ετοιμάζομαι σιγά-σιγά για μια βιολογική καλλιέργεια.
    θελω να έρθω σε επαφή μαζί σου για τα φυτά (σκοπεύω να φυτεύσω την άνοιξη).
    Επίσης μου άρεσε (από φωτο) το κτήμα από την καλλιέργεια στην βέροια.

     
    • biobaxes

      05/08/2012 at 12:54

      Γειά σου Jovani κηπουρέ!
      Μπορείς όποτε θέλεις να με πάρεις τηλέφωνο, ή να έρθεις στο κατάστημα, ώρες καταστημάτων είμαι πάντα εκεί.
      Τηλ. 23320 23932.

      Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

       
  109. Ανδρέας

    31/07/2012 at 09:27

    Kαλημερα σας,

    Με ενδιαφερει να φυτέψω το φθινόπωρο σε 900 μέτρα υψωμετρο στην Αιτωλοακαρνανια δοκιμαστικα 5 στρεμματα γκοτζι. Αν φυτευτει το δεντρο Σεπτεμβρη-Οκτωμβρη θα αντέξει το βαρυ χειμώνα που πιάνει θερμοκρασίες μέχρι -10 C και με αρκετό χιόνι από Φεβρουάριο μέχρι Απρίλιο που μπορει να τα καλύψει καθως θα είνια πολυ μικρά ακομα; Παρότι έχει αρκετες βροχές το έδαφος στραγγίζει πολύ γρήγορα και θα έλεγα ότι έχει αρκετη υγρασία κυρίως το καλοκαίρι. Αυτό θα επιρεάσει την παραγωγή και την ανάπτυξει; Τέλος, υπάρχουν κάποια στοιχεία επικοινωνίας ;

    Ευχαριστώ.

     
    • biobaxes

      05/08/2012 at 12:57

      γειά σου Ανδρέα!

      Δεν νομίζω να θέλεις να σου ξαναγράψω αυτά που είπαμε κι απ’το τηλέφωνο…
      Θα κάνω κάποιες αναρτήσεις σχετικά με κάποια ζητήματα που συζητήσαμε. θα σε ενημερώσω απο δω για να τα ρίξεις μια ματιά.
      Για ό,τι άλλο χρειαστείς, μπορείς να ξαναεπικοινωνήσεις όποτε θέλεις.

       
    • biobaxes

      13/08/2012 at 12:57

      Ανδρέα, ξέχασα να σου πω οτι υπάρχει ένα βιβλίο για την καλλιέργεια του γκότζι, το οποίο περιέχει αρκετές πληροφορίες και μπορεί να σας βοηθήσει.
      Δες ςδώ:

      Βιβλίο για την καλλιέργεια του Γκότζι

       
  110. john

    24/08/2012 at 20:30

    Γεια σας,με λενε γιαννη.Τα γκοτζι που εχω εχουν βγαλει καρπο.Καθε ποτε θελουν ποτισμα?

     
  111. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    02/09/2012 at 09:03

    ΓΕΙΑΣΑΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ 300 ΔΕΝΔΡΥΛΛΙΑ Goji Berry ΤΑ ΕΒΑΛΑ Μάιο Μηνα πανε πολυ καλα εχουν βγαλει και καρπους

     
  112. Georgios Vaiopoulos

    03/09/2012 at 18:20

    ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ GOJI BERRY ΑΡΧΙΣΑΝ Α ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΤΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΦΥΤΟ ΚΙ ΕΙΔΑΜΕ ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ… ΣΕ ΦΥΤΑ ΤΥ ΤΡΙΤΟΥ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ…. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑ ΡΩΤΣΕΤΕ…… ΦΙΛΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

     
  113. Jimakos

    04/09/2012 at 16:21

    ΛΑΡΙΣΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ 2 ΔΕΝΤΡΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΦΥΤΕΥΣΗ ΑΚΟΜΑ 3 ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ Κ ΠΟΣΟ ΝΕΡΟ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΛΑΡΙΣΑ?

     
  114. θεμης οικονομου

    10/09/2012 at 23:42

    καλησπερα…ψαχνω και ρωτω και απαντηση δεν παιρνω. 1. ποιο ειδος εχεται για καλληεργια και 2. υπαρχει ποιστοποιηση του ειδους΄΄?

     
    • biobaxes

      10/09/2012 at 23:57

      Αν διάβαζες όλες τις σελίδες προσεχτικά, δεν θα χρειαζόταν να κάνεις την ερώτηση.

      τα φυτα μας


      Πιστοποίηση φυτωρίου έχουμε. Οταν λες πιστοποίηση του είδους τι ακριβώς εννοείς;;;

       
  115. Tryphon Olympios

    11/09/2012 at 18:55

    Ελένη (επίτρεψέ μου να σε αποκαλώ στον ενικό), είναι πολύ καλά αυτά που γράφεις και κάνεις. Έχω ένα χωράφι 5 στρ. στην Πιερία, αρδευόμενο, στραγγγερό, μάλλον αλκαλικό. Ψάχνω τι να το φυτέψω. Γκότζι ακούγεται καλά. Που μπορώ να βρω φυτά ή σπόρους;

     
    • biobaxes

      11/09/2012 at 20:01

      Για φυτά δες εδώ:

      τα φυτα μας


      Σπόρους, αν ψάξεις στο ίντερνετ, θα βρεις απο ξένα σάιτς.
      Το «μάλλον αλκαλικό» δεν λέει τίποτα :). Για να ξέρεις αν είναι κατάλληλο το χωράφι ή όχι, για οποιαδήποτε καλλιέργεια, θα πρέπει να κανεις μια ανάλυση εδάφους.

       
  116. Λευτέρης Δούκας

    12/09/2012 at 15:14

    Με χαρά σας ενημερώνω ότι η Παραγωγή μας Γκότζι στον Αγ. Θεόδωρο Καρδίτσας έχει φτάσει τα 100 κιλά σε ένα μήνα από 3 στρέμματα την πρώτη χρονιά και συνεχίζεται. Λευτέρης Δούκας

     
    • biobaxes

      12/09/2012 at 15:23

      Για άλλη μια φορά τα συγχαρητήριά μου!
      Οποιος θέλει πληροφορίες μπορεί να τα ζητάει απο δω και να δίνονται απαντήσεις έτσι ώστε να τα διαβάζουν κι άλλοι αναγνώστες.
      Θα πρέπει όμως Λευτέρη και Νίκο να σας πω οτι εδώ δεν είναι διαφημιστική πλατφόρμα.
      Ελπίζω στην κατανόησή σας.

       
  117. biobaxes

    12/09/2012 at 22:31

    Φωτογραφίες που μας έστειλε ο Λευτέρης και ο Νίκος απο τον Αγ. Θεόδωρο Καρδίτσας μπορείτε να τις δείτε εδώ:

    Φωτο Goji


    Επίσης Μπορούν να απαντήσουν απο εδώ σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις/απορίες σας.

     
    • Jimakos

      01/10/2012 at 16:57

      Ερώτηση: μόλις κοκκινίσει ο καρπός μετά από πόσες μέρες γίνεται η συγκομιδή

       
  118. Jimakos

    13/09/2012 at 02:02

    Έχω πάθει πλάκα με το πόσο σκυλί είναι το φυτό.Φύτεψα 2 goji τον Μάιο και έχουν γίνει ζούγκλα τώρα.Από 3 κοτσάνια-βλαστούς που είχαν όταν τα αγόρασα το καθένα τώρα έχουν καμία 20αριά και ύψος έως 1,5μέτρο.Έχω κάνει μεταφύτευση κάπου 10 γλαστράκια ΚΑΙ ΌΛΑ ΠΕΤΎΧΑΝ, ακόμα και αυτά που δεν είχαν κανονική ρίζα, μόνο κάτι μικρά ριζίδια.

     
  119. George

    17/10/2012 at 08:14

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ…ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕΣΩ ΟΝΛΙΝΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ…ΤΑ ΓΚΟΤΖΙ ΕΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΚΙΝΑ…
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΣΕΨΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΛΑΣΤΡΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ…ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ..ΜΙΚΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ..
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΥΤΕΥΣΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ…ΑΝ ΓΙΝΕΙ!!…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ..ΓΙΩΡΓΟΣ!!!

     
    • biobaxes

      30/10/2012 at 23:31

      Λοιπόν, όταν τα φυτάκια φτάσουν σε ύψος τα 8-10 εκ. μπορείς να τα φυτέψεις το καθένα ξεχωριστά σε μικρά γλαστράκια, για να αναπτυχθού. Και όταν το φτάσουν τους 20-25 πόντους, τότε μπορούν να μεταφυτευτούν σε μεγάλες γλάστρες ή σε χωράφι.
      Αλλά πάμε προς τον χειμώνα, και τα φυτά για να μεγαλώσουν χρειάζονται ζέστη. Δεν ξέρω κατα πόσο μπορούν να αντέξουν τις χαμηλές θερμοκρασίες τόσο μικρούλικα φυτά… Μάλλον διάλεξες λάθος εποχή για σπορά…

       
  120. γιωργος

    19/11/2012 at 21:24

    αγαπητη ελενη
    οπως παντα δραστηρια και αειθαλης
    εις εκ των πολλων που ερωτοτροπουν με την καλλιεργεια
    εχεις φυτα προς διαθεση? κοστος? εποχη φυτευσης? χρειζει να κανω αναλυση εδαφους?
    ειναι πιστοποιημενα και ασφαλη ? γιατι πολλα ακουγονται

    ευχαριστω πολυ
    γιωργος

     
    • biobaxes

      25/11/2012 at 16:54

      Αγαπητέ Γιώργο,
      που ερωτοτροπείς με την γραφή και τις λέξεις 🙂

      Εχω φυτά (για πόσα ενδιαφέρεσαι;)
      Φυτεύονται οποιαδήποτε εποχή,
      Αν θέλεις να κάνεις επαγγελματική καλλιέργεια, η ανάλυση εδάφους είναι προαπαιτούμενη παράμετρος.
      Για τα φυτά μας και το κόστος τους δες εδώ:

      τα φυτα μας

       
      • γιωργος

        13/12/2012 at 22:09

        αγαπητη ελενη
        επανερχομαι με καθυστερηση λογω αγροτικων ασχολειων
        θα προχωρησω στην αναλυση εδαφους ουτως ωστε να ξερουμε που βαδιζουμε
        πληροφοριακα η κρητη τεινει προς αλκαλικα εδαφη και ειναι αρκετα δυσκολο να
        βρεις οξινα. ομως θα κανω εξεταση 2 τεμαχιων να δω τι ελπιδες υπαρχουν

        πολλα ευχαριστω για την ανταποκριση

        να ειστε καλα

        γεια σας

         
  121. Δημητρης

    19/01/2013 at 16:30

    Φιλοι μου πιο ευκολη καλιεργια απο το γκοτζι δεν υπαρχει τα εβαλα μαρτιο δεκα θαμνους και ειναι ολα γεματα καρπους ολο το καλοκαιρι τα ποτιζα πολυ τακτικα και τελη σεπτεβριου πηρα τους πρωτους καρπους που δεν ειναι και οτι καλυτερο νωποι ειναι ελαφρα πικροτεροι παρα γλυκοι οσο για τα φυτα ανετα αν μεγαλωσουν και βγαλουν παραριζα τα βγαζεις και μεταφυτευεις ριξτε αρκετο νερο και αυτα θα ανταποδωσουν με καρπο και να γνωριζεται οτι τα γκοτζι υπαρχουν στην Ελλαδα το βρηκα επανω σε περιφραξη με ενα φιλο στην Κομοτηνη Ν Ροδοπης σε καποιο χωριο υπαρχει πανω απο πενηντα χρονια στη περιοχη αλλα κανεις δεν το εδινε σημασια οσο για τις τιμες των φυτων εγω τα πηρα απο καποιο φιλο προς τρια ευρω το φυτο

     
    • biobaxes

      20/01/2013 at 10:15

      Προφανώς η γεύση του καρπού (γλυκό ή πικρό)δεν έχει να κάνει με το «νωπό» ή «αποξηραμένο», παρά κυρίως με την ποικιλία του φυτού.
      Γι αυτό και πάντα λέω οτι η τιμή του φυτού θα πρέπει να είναι η τελευταία παράμετερος που θα λάβει υπ’όψην του ο καλλιεργητής. Κυκλοφορούν στην αγορά πολλά φυτά σε διάφορες ποικ΄λίες και τιμές. Το θέμα είναι να μην κερδίσεις απο την τιμή του φυτού, αλλά απο την ποιότητα του καρπού.
      Σαφώς ο πικρός καρπός δεν θα έχει την ίδια ζήτηση με τον γλυκό.

       
  122. biobaxes

    27/01/2013 at 15:36

    Σας κάνουμε δώρο που μας αναδείξατε σαν το νούμερο 1 !!!
    Διαβάστε εδώ:

    Το δώρο μας για όλους εσάς!

     
  123. crete

    28/02/2013 at 15:26

    Crete, a place blessed in every aspect. Blessed with rich history and culture, dynamic economy, and outstanding natural beauty. The largest island of Greece situated in a strategic position in the Mediterranean, the southernmost point of Europe.

     
    • biobaxes

      28/02/2013 at 17:24

      ???!!!!!
      Σωστά όλα αυτά, αλλά… τι σχέση έχει με την συγκεκριμένη ανάρτηση;;;;;;;

       
      • γιωργος

        28/02/2013 at 20:32

        αγαπητη ελενη χαιρε
        επανερχομαι ολιγον ανοιξιατικος (QUE A CEMOS)
        Λοιπον η αναλυση εδαφους μας λεει
        na 5,37 p 4,67 (frikh) k 25,21 mg 5,82 fe 2,79 mn 2,13 cu 1,21 zn 0,24 b 0,16 ca 0,42
        ph 7,66 ολ ανθρακ ασβεστιο 36,28 αμμος 32, αργιλλος 29 ιλυς 39 %.
        ελενη οπως βλεπεις φτωχο απο οργανικη ουσια αργιλλοαμμοπιλωδες και το ph υψηλο
        σου το ειχα επισημανει οτι εδω στην κρητη κυριαρχουν τα αλκαλικα εδαφη
        τι κανουμε? ενδεικνυται η καλλιεργεια γκοτζι? για μυρτιλλο ουτε που το συζητω
        ευχαριστω πολυ

        με εκτιμηση

        γιωργος

         
  124. biobaxes

    04/03/2013 at 22:56

    Γιώργο το pH είναι μια χαρά, απο σύσταση χώματος επίσης μια χαρά είμαστε. Για όλα τα άλλα όμως θα ήθελα να δω το χαρτί της ανάλυσης. Σου είναι εύκολο να το σκανάρεις και να μου το στείλεις στο biobaxes@yahoo.gr ;

     
  125. jimakos

    02/07/2013 at 02:37

    Έχω goji 2 ετών και πέρυσι έβγαλαν πολλούς καρπούς … αλλά φέτος τα πείραξε κάποιος μύκητας.
    Τα φύλλα έχουν πέσει σχεδόν όλα, κιτρινίσανε μαράθηκαν. .Εχει βγάλει και κάποιες μικρές άσπρες κηλίδες πάνω στα φύλλα πριν πέσουν. Έχουμε κάτι να προτείνουμε???

     
    • biobaxes

      02/07/2013 at 02:43

      Τζιμάκο… έπρεπε να ραντίσεις μόλις παρατήρησες τα πρώτα συμπτώματα…
      Κάνε ένα μυκητοκτόνο.

       
      • jimakos

        02/07/2013 at 17:01

        Πρωτινέ μου ένα. Δεν έχω ιδέα από μυκητοκτόνα.
        Τώρα που δεν ράντισα και πέσαν όλα τα φύλλα, τα καινούρια που βγαίνουν είναι υγιεί ή θέλει πάλι ράντισμα?

         
  126. biobaxes

    03/07/2013 at 10:45

    Δεν μπορώ ν’ανοίξω το μειλ σου. Ξαναστείλε.

     
    • jimakos

      05/07/2013 at 02:35

      Δυστυχώς έριξα θείο.
      Όχι μόνο δεν έφυγε, μετά εξαπλώθηκε και στα άλλα 4.

       
      • biobaxes

        05/07/2013 at 02:38

        Τι να σου πω;;;;
        Μήπως τελικά δεν ήταν ωίδιο;

         
  127. jimakos

    05/07/2013 at 02:44

    Πάντως μου τα έριξε όλα τα φύλλα και είχαν στάμπες σαν μούχλα, λίγο μικρότερες από το 1cent

     
  128. spinto1παπαποστολου χρηστος

    14/07/2013 at 14:34

    poso peripou exoyn ta fyta?gia na kalliergiso…

     
  129. ankat

    17/08/2013 at 20:05

    Γεία σας,καλλιεργώ μια μικρή εκταση με Goji Berry σε μια ορείνη περιοχή της Κρήτης και ενώ τα φυτά βρίσκονται στο τρίτο έτος ζωής τους ,ο ανθός τους εξακολουθεί να <>στο μέσον περίπου της αναπτυξής του και να μην ολοκληρώνεται σε καρπό.Θεωρείτε το φαινόμενο φυσιολογικό ,δεδομένου οτι βρισκόμαστε στα μέσα Αυγούστου;Αν όχι ,ποία νομίζετε οτι είναι η αιτία του προβλήματος και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί;Σας ευχαριστώ.

     
    • biobaxes

      17/08/2013 at 22:30

      Εξακολουθεί να…;;;
      Αν κατάλαβα καλά, το δέντρο ανθίζει αλλά δεν δένει καρπό;
      Δεν είναι φυσιολογικό στον 3ο χρόνο να μην έχεις καρπό…
      Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι οτι ίσως τα φυτά σου είναι για ερασιτεχνικη χρήση (καλλωπιστικό σκοπό) και οχι για καλλιέργεια και παραγωγή καρπού.
      Σε ποιά περιοχή της Κρήτης είσαι;

       
      • ankat

        18/08/2013 at 12:54

        Το ρήμα στα εισαγωγικα ήταν το καίγεται.Άνθιζει αλλά δεν καταφερνει να δέσει καρπό,ενώ οι λίγοι που καταφέρνουν τελικά να δέσουν είναι εξαιρετικά ανεμικοί.
        Βρίσκονται σε μια ορεινή περιοχή στο μέσον του Ν.Ηρακλείου σε υψόμετρο απο 600-900 μέτρα και πέρυσι στο δεύτερο έτος τους είχαν εξαιρετική παραγωγή με ποιοτικούς και μεγάλους σε μέγεθος καρπους .

         
  130. biobaxes

    18/08/2013 at 13:43

    Α μάλιστα… Εγώ κατάλαβα οτι δεν έχεις δει καθόλου καρπό απο αυτά τα δέντρα…
    Τι να σου πω τώρα; Μήπως υπάρχει έλλειψη κάποιου στοιχείου; Τα φυλλαράκια είναι ζωντανα πράσινα;
    Κάτι άλλο που μπορώ να σκεφτώ, είναι οτι ίσως δεν πέσανε καθόλου σε λίθαργο τον χειμώνα…
    Αλλλά τώρα… εξ’αποστάσεως τι συμπέρασμα να βγάλω;;;

     
  131. ankat

    18/08/2013 at 14:15

    Κατ’ αρχάς σε ευχαριστώ για την αμεσότητα των απαντήσεων…Ναι, το φύλλωμα είναι ζωντανό,τα φυτά-300 τον αριθμό -πέσανε κανονικά σε λίθαργο, ενώ εχούν γίνει 2 λιπάνσεις-μεPosidonia- μια Απρίλιο και μια τέλη Ιουλίου.Οπώς σωστά λες εξ’αποστάσεως μόνο εικασίες μπορεί να γίνουν.Δυνητικά θα μπορούσε να ωφείλεται σε κάποιο ζιζάνιο ή έντομο επειδή έχω παρατηρήσει καποία απο αυτά ,όχί όμως σε μεγάλο βαθμό ή μαζικότητα.

     
  132. anastasia

    15/09/2013 at 10:46

    θα ηθελα να ρωτησω ποια εποχη ειναι καταλληλη για μεταφυτευση σε χωραφι??ειμαι απο καρπενησι και λογω συνθηκων ρωταω…ειναι καλα τωρα το σεπτεμβρη??παρατηρησα καποιες ακριδες πανω στα φυλλα…ανησηχυτικο??

     
    • biobaxes

      18/09/2013 at 23:04

      Τώρα είναι καλή εποχή για μεταφύτευση.
      Οι ακρίδες ως γνωστόν τρώνε ό,τι πράσινο βρουνε. Αν έχεις πολλές, θα πρέπει να σε ανησυχεί.

       
      • anastasia

        19/09/2013 at 10:55

        επισης θα ηθελα να ρωτησω τι διαφορα εχουν τα 2 φυτα που εχω…το ενα εγινε 60cm με ενα κορμο,ενω το αλλο εγινε 50cm με τρεις κορμους..βγαζουν και τα 2 καρπους?πιο απο τα 2 ειναι προτιμοτερο??ευχαριστω πολυ!!

         
  133. αναστασια

    17/10/2013 at 10:42

    τα φυτα που ειναι μικρα μεσα στα γλαστρακια πως μπορω να τα βοηθησω τωρα με την κακοκαιρια?δε θα παγωσει το ριζωμα τους??που ειναι καλυτερα να τα τοποθετησω?ευχαριστω..

     
    • biobaxes

      29/10/2013 at 20:23

      Τα διατηρείς έξω. Δεν παγώνουν.

       
      • αναστασια

        21/11/2013 at 09:27

        καλημερα …..θα ηθελα να σε ρωτησω γιατι πεφτουν τα φυλλα τους(στα γλαστρακια),ενω αυτα που ειναι στο χωμα δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο…στα γλαστρακια λιγο να τα μετακινησω,λιγο στο ποτισμα θα πεσουν….θα πεσουν και σε αυτα που εινα φυτεμενα??ευχαριστω..

         
  134. biobaxes

    21/11/2013 at 09:40

    Είναι ο φυσιολογικός τους κύκλος.
    Ναι, θα πέσουν τα φύλλα απ’όλα τα φυτά.

     
  135. tasos

    23/11/2013 at 09:15

    Για δείτε περίπου αποστάσεις φύτευσης:
    http://www.supernutrients.co.uk/product/gojiberrie
    http://www.detoxtrading.com/goji-powder.htm

    Για όποιον πάει επαγγελματικά ας το μελετήσει λίγο παραπάνω και να υπολογίζει ότι δεν υπάρχει οργανωμένη αγορά.

     
    • biobaxes

      23/11/2013 at 11:04

      Τασο, τα 2 λινκ που έβαλες λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα.
      Προτείνουν 3000 δέντρα/εκτάριο ή 300/στρέμμα.

      Διάβασες όλο το κείμενο; Πρόσεξες τι αναφέρεται στο σημείο με τις κόκκινες γραμματοσειρές;

      Σαφώς και δεν υπάρχει οργανομένη αγορά για ένα προϊόν που ακόμα δεν καλλιεργείται «οργανομένα». Πως θα ήταν δυνατόν άλλωστε να υπάρχει αγορά και να μην υπάρχει προϊόν;

       

Αφήστε απάντηση στον/στην Κατερίνα γεωπόνος Ακύρωση απάντησης