RSS

Για όσους κάνουν δίαιτα :)

15 Ιον.

  Ενα μέιλ που έλαβα και μου έρεσε, είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Είστε φαλαινάκια και στεναχωριέστε που έφτασε το καλοκαίρι και ακόμα δεν έχετε χάσει τα κιλά που θέλατε;
Don’t worry, be happy!!!!!
Διαβάστε τα παρακάτω για να πάρετε τα πάνω σας 🙂
Ναι, ναι.. αναφέρομαι και σε σένα που κάνεις την δίαιτα των 10 εβδομάδων…
 
 
 
 
 
 
Πρόσφατα, έξω από ένα γυμναστήριο σε μια μεγάλη πόλη της
Γαλλίας, τοποθετήθηκε μια μεγάλη αφίσα με μια νέα, όμορφη, ημίγυμνη και αδύνατη
νεαρά με την παρακάτω λεζάντα:

«ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΡΓΟΝΑ Ή
ΦΑΛΑΙΝΑ?;;;;»


Μια
κυρία που δεν είχε παρόμοια φυσικά χαρακτηριστικά με την νεαρή στην αφίσα,
απάντησε στη αφίσα του γυμναστηρίου, γραπτώς και δημοσίως με δική της αφίσα
λέγοντας τα εξής:

Οι Φάλαινες περιτριγυρίζονται από φίλους (δελφίνια,
ιππόκαμπους, θαλάσσιους ελέφαντες, και περίεργους άνθρωπους).  Έχουν ενεργή
σεξουαλική ζωή, μένουν έγκυοι, και γεννάνε αξιολάτρευτα φαλαινάκια.  Περνάνε
ωραία παρέα με τα δελφίνια τρώγοντας σαρδέλες και γαρίδες και παίζοντας στις
θάλασσες, ταξιδεύοντας σε εξωτικά μέρη όπως την Παταγονία, τα στενά του Bering
και τους κοραλλιογενείς υφάλους της Πολυνησίας.  Οι Φάλαινες τραγουδούν
θαυμάσια, όλη μέρα, και έχουν ηχογραφήσει και CD.   Ζούνε ελεύθερα, χωρίς
ουσιαστικούς εχθρούς εκτός από τον άνθρωπο, και είναι αγαπητές, σεβαστές και υπό
την προστασία πολλών οργανώσεων.

Οι Γοργόνες δεν υπάρχουν! Και εάν
υπήρχαν θα κάνανε ουρές έξω από τα γραφεία των ψυχαναλυτών πάσχοντας από κρίση
ταυτότητας. Τι είμαι Ψάρι ή Άνθρωπός;
Οι γοργόνες δεν μπορούν να
κάνουν σεξ διότι όπως υποστηρίζει η μυθολογία, πεθαίνει όποιος άνδρας τις
πλησιάσει και κυρίως μάλλον τους λείπει ο κατάλληλος «εξοπλισμός» για σεξ (με
ουρά ψαριού που διαθέτουν κάτω από την μέση).  Χωρίς σεξ ,,,, ούτε παιδιά
μπορούν να κάνουν και ποίος θα ήθελε να κάνει παρέα με μια κοπέλα που βρόμαγε
ψαρίλα;

Με βάση τα παραπάνω η επιλογή μου είναι ξεκάθαρη!!!!
ΝΑΙ
!!!!!!!!!  ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΑΛΑΙΝΑ!!!

Υ.Σ. Είμαστε σε μια εποχή που τα
media καθορίζουν το «ωραίο». Μόνο οι αδύνατοι είναι ωραίοι.. Αλλά εγώ προτιμώ να
απολαμβάνω παγωτό με τα παιδιά μου, ένα καλό δείπνο με τον  σύντροφό μου και
καφέ με τις φίλες μου.  Όπως περνούν τα χρόνια κερδίζουμε αργά, αργά βάρος,
κυρίως διότι μαζεύουμε τόσες πληροφορίες και γεμίζει το κεφάλι μας σοφία.  Όταν
δεν χωράει άλλη σοφία το κεφάλι μας, διανέμεται φαίνεται η αποθηκευμένη γνώση
στο υπόλοιπο σώμα σας.   ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΒΑΡΕΣ, Είμαστε υπερβολικά
καλλιεργημένες, μορφωμένες, χαριτωμένες και χαρούμενες…
Από σήμερα, όταν θα
βλέπω τον κώλο μου στον καθρέφτη, θα σκέφτομαι:  «Πω, Πώ τι έξυπνη που
είμαι!!!!!»

 

3 responses to “Για όσους κάνουν δίαιτα :)

  1. Άιναφετς

    15/06/2011 at 19:15

    Εξαιρετικό, Ελένη….και γεμάτο χιούμορ και προπαντός αυτοσαρκασμό!!!…ναι, με τα χρόνια γινόμαστε σοφότεροι κι ας μη παχαίνουμε όλοι!
    ΑΦιλιά!

     
  2. trelokomeio

    16/06/2011 at 10:53

    χαχαχαχααχα η αλήθεια είναι οτι πλεόν , οι άνθρωποι επειδή δεν έχουν να επιδείξουν τίποτις το αξιόλογον επιδεικνίουν το καλίγραμο σώμα τους, και αμα τους ρωτήσεις κάτι σου απαντάνε:
    ούγκα ούγκα!!
    για εμάς τις γυναίκες( τις όμορφες και τις ζουμερές) η ζωή που μας κάνουν οι άλλες γυναίκες οι καργιες με τα τέλεια σώματα και τα αδύνατα κανιά της στουρθογκαμήλας, ειναι πατίνι!!!
    και κακομαθαίνουν και τους άντρες και λένε «να ! έτσι θέλω να γίνεις!!!»
    γιατί ωρέ πατσαβουρόσκυλο;;;; εγώ σου λέω να γίνεις άλλος άνθρωπος;;;
    σημασία ειναι ελένη μου να περνάμε καλά, να φροντίζουμε την υγεία μας, γιατί το πάχος φέρνει άλλα κυάλια και να χαιρόμαστε τη ζωή.
    εξάλλου μετά τα 65 η γυναίκα αμα δεν εχει λίγο πιασίδι πάνω της ειναι σαν τους έγκλειστους στο άουσβιτσ!!!
    δεν ξεχωρίζεις αν ειναι άντρας ή γυναίκα έτσι που κρεμάνε όλα και μαζεύουν όλα!!!
    τι θα μείνει κυρά μου να δείξεις τότε;;; αμα δεν εχεις λίγο μεμέ παραπάνω να κρεμάσει, να ξερει ο άλλος οτι εισαι γυναίκα;;
    με το σπυρί στο θώρακα δεν πάς μπροστά!!!

     
  3. Epslion

    09/11/2011 at 11:34

    πολυ καλη η απαντηση στο γυμναστηριο γελασα πολυ…θα πω και εγω την γνωμη μου σχετικα με το παχος των ανθρωπων…η αληθεια ειναι πως πρεπει να προσεχουμε τι τρωμε και να ειμαστε στα κιλα που πρεπει παντα μεσα στα ορια…το λεω αυτο παντα για την υγεια του καθενος οχι γιατι πρεπει να ειναι λεπτος…μακαρι να μπορουσαμε να τρωμε ολη μερα και να μην βαζουμε γραμμαριο…ελενη μου θα απαντησω ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΑΛΑΙΝΑ….χεχε….οσο για σενα (τρελοκομειο) θα συμφωνησω σημασια εχει να περναμε καλα και να φροντιζουμε την υγεια μας….παντα με οριο…(παν μετρον αριστον…)

     

Σχολιάστε

 
